مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اگر می‌خواهیم در مسیر کاهش خام‌فروشی و حرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش گام برداریم، مدیریت کلان‌نگر، راهبردی و اثربخش می‌تواند این اهداف را تحقق بخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت مجوز داد تا به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز، نسبت به سرمایه‌گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌ها اقدام کند.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
مرکز توسعه بیوتکنولوژی با هدف تکمیل زنجیره ایده تا بازار محصولات دارویی زیست‌فناور در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش و تولید بار اول محصولات تأکید کرد.
یکی از اولویت‌های برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی، ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پرورش ماهی در قفس در قالب کنسرسیوم‌های دانش‌بنیان با هم‌افزایی حداکثری است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین رویداد برکت دیدار با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی -اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک از امروز به مدت سه روز با همت بنیاد برکت برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز تکمیل زنجیره ارزش در حوزه‌های دانش‌فنی، طراحی، ساخت، پیش‌راه‌اندازی و بهره‌برداری فراهم شده است.
رییس آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان ضمن تقویت حضور آن کشور در تکمیل زنجیره کریدور شمال-جنوب از پیگیری برای راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی دو کشور خبر داد.
سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رونمایی شد.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تکامل زنجیره ارزش در حوزه سلامت را در دستور کار داریم و پیوند شرکت های دانش‌بنیان به بالادست زنجیره ارزش سلامت را مورد حمایت قرار می دهیم.
رویداد «تبیین ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های تولید تار نوری در کشور» با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های فعال حوزه فیبر نوری در پژوهشگاه ICT برگزار شد.
تکمیل زنجیره خدمات معلم در قالب فروش خرد و ظرفیت های سهامداری
تفاهمنامه سند آمایش سرزمینی و طرح تحولی یزد نوین و با هدف ایجاد و تکمیل زنجیره صنایع معدنی بین استانداری یزد به نمایندگی از دولت و شرکت سنگ آهن مرکزی به امضاء رسید.
دبیر شورای سیاستگذاری نظام ایده‌ها و نیازها (نان) با اشاره به نقش سامانه «نان» در تکمیل زنجیره ارزش علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جدیدترین آمار ثبت ایده ها و نیازها را عنوان کرد.
وزیر نفت بر ورود صنعت بالادستی پتروشیمی به صنایع پایین‌دستی و تکمیل زنجیره ارزش تأکید کرد و از حمایت حداکثری وزارت نفت از سرمایه‌گذاران در این بخش خبر داد.
مدیرعامل شرکت پتروپالایش کنگان از تکمیل زنجیره ارزش در این شرکت با تولیدی شدن ۶ طرح توسعه‌ای تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.
مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو اعلام کرد: با تحقق برنامه اتحاد استراتژیک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایرا‌ن‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر سرعت گرفتن برنامه‌های توسعه‌ای دو خودروساز بزرگ، زنجیره تولید خودرو در کشور نیز متحول شده و تکامل خواهد یافت.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بر ضرورت تکمیل زنجیره صلح و سازش تاکید کرد.
رئیس کل بانک‌ مرکزی با بیان اینکه سامانه محچک حلقه تکمیلی بود که اعتبار را به چک برگرداند، گفت: با اجرای سامانه محچک تشکیل پرونده‌های قضایی هم کاهش پیدا خواهد کرد.
زنجیره خدمات درمانی به آحاد جامعه با خدمات پزشکان و بیمه گران تکمیل می شود و اینجاست که ارتباط و تعامل سازنده جامعه پزشکی و صنعت بیمه رخ می نماید.
بیمار قلابی و همراهانش سارقان خودرو بودند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ