آمریکا در پی ناکامی در رسیدن به اهداف خود در سوریه بر دامنه اقدامات اقتصادی علیه دمشق افزوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌ است تا دولت سوریه را متهم کند.
علی‌رغم اعتراض‌های دولت چین، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مدعی شد واشنگتن و متحدانش باید سرعت ارسال تسلیحات به تایوان را سرعت ببخشند تا این جزیره بتواند در مقابل چین از خود دفاع کند.
آمریکا ضمن تحریمهای شدید علیه روسیه،با سرو صدای زیاد در حال تزریق گسترده نظامی ارتش اوکراین است اما در خفا تسلیحات آمریکایی از طریق بازار سیاه به دست روس‌ها می‌رسد.
آمریکا ضمن تحریمهای شدید علیه روسیه،با سرو صدای زیاد در حال تزریق گسترده نظامی ارتش اوکراین است اما در خفا تسلیحات آمریکایی از طریق بازار سیاه به دست روس‌ها می‌رسد.
وزارت امور خارجه آفریقای‌جنوبی امروز در بیانیه‌ای ارسال تسلیحات نظامی به روسیه را رد کرد.
سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی این کشور را متهم به ارسال تسلیحات نظامی به روسیه کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین همکاری سه کشور آمریکا، انگلیس و استرالیا را زمینه ساز اشاعه سلاح هسته ای در دنیا دانست.
وزارت خارجه چین اعلام کرد آمریکا عامل اصلی بحران اوکراین است و اگر واقعا این کشور به فکر مردم اوکراین است، ارسال سلاح به کی‌یف را متوقف کند.
ائتلاف سعودی روز به روز حلقه محاصره ظالمانه علیه ملت یمن را تنگ تر می کند و به موازات آن رنج و محنت یمنی ها هم بیشتر می شود.
ائتلاف سعودی روز به روز حلقه محاصره ظالمانه علیه ملت یمن را تنگ تر می کند و به موازات آن رنج و محنت یمنی ها هم بیشتر می شود.
در ادامه تنش بین واشنگتن و پکن بر سر جزیره خودمختار تایوان ،سخنگوی وزارت خارجه چین بار دیگر از دولت آمریکا خواست ارسال سلاح به تایوان را متوقف کند.
فارن افرز در گزارشی اعلام کرد: عصر تحریم های اقتصادی آمریکا روبه به پایان است.
شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی به قلم «کریستوفر رودز»، استاد دانشگاه هاروارد، از پدیده‌ای تحت عنوان «نژادپرستی آبی در آمریکا» پرده برداشت!
مقامات آمریکا می‌گویند تداوم جنگ اوکراین و ارسال مداوم سلاحهای آمریکایی به اوکراین، موجب کاهش ذخایر انبارهای این کشور می‌شود و واشنگتن نمی‌تواند طبق برنامه تایوان را در برابر چین مسلح کند.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید واشنگتن نمی‌تواند از مسئولیت تداوم جنگ اوکراین و کشتن افراد بی‌گناه شانه خالی کند.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد آمریکا با چشم پوشی از اقدامات اوکراین همچنان به پمپاژ سلاح به این کشور ادامه می دهد.
ند پرایس گفت: حقیقت ماجرا این است که روس‌ها توانایی تولید، واردات و تامین نیاز‌های کلیدی خود را ندارند و بنابراین به ایران روی آورده‌اند و در حال بررسی اقداماتی با کره شمالی نیز هستند.
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده و ناتو نسبت به در اختیار داشتن تسلیحات هسته‌ای توسط روسیه احساس ترس دارند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه وزارت دفاع آمریکا با استفاده از بات‌ها و ربات‌ها و ایجاد شخصیت‌های جعلی در فضای مجازی، فضای فکری و روانی مردم ایران را دستکاری می‌کند.
سخنگوی کاخ سفید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به بکارگیری انرژی به عنوان سلاح متهم کرد.
سخنگوی سفارت چین در آمریکا اعلام کرد: فروش تسلیحات نظامی واشنگتن به تایوان اصل چین واحد را نقض می‌کند و پکن قاطعانه اقدامات لازم را برای حفظ حاکمیت و امنیتش انجام خواهد داد.
آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه و حمایت‌های نظامی خود از اوکراین قصد دارد تا برای کی‌یِف مهمات مجهز به جی‌پی‌اس با دقت بالا فراهم کند.
مهدی المشاط در سخنانی تاکید کرد که سلاح هایی که آمریکا به منظور مقابله با حملات یمنی ها در اختیار عربستان و امارات قرار می دهد، در صورت پافشاری بر تجاوز دردی از آنها دوا نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ