استاندار تهران گفت: موضوع متفاوت امسال امنیت بیشتر برای همه شهروندان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قم- فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: از دولت درخواست داشتیم تا سطح پوشش دوربین‌های نظارتی را برای تأمین هرچه بیشتر امنیت در ابعاد مختلف را افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافقت کردند.
بانک ایران زمین از فناوری بلاکچین برای امنیت بیشتر تراکنش‌های مالی خود استفاده می‌کند. با استفاده از این فناوری، اطلاعات تراکنش‌های مالی در یک شبکه امن ذخیره می‌شوند و هرگونه تغییر در اطلاعات توسط افراد غیرمجاز، تشخیص داده می‌شود.
سازمان امور اراضی در دهه ۷۰ خورشیدی با هدف مدیریت زمین شکل گرفت و بیش از ۱۰ دبیرخانه در موضوع زمین در کشور فعالیت دارند.
استراتژی «چرخش دوگانه» به دنبال اتکای بیشتر به خود برای کاهش عدم قطعیت‌های خارجی است. در نوامبر ۲۰۲۱، دفتر سیاسی نهاد تصمیم‌گیرنده حزب کمونیست چین، استراتژی جدید امنیت ملی را منتشر کرد.
دیپلمات ارشد چین خواستار اعمال اصلاحات و نقش‌آفرینی بیشتر کشورهای در حال توسعه در شورای امنیت سازمان ملل شد.
اصفهان - چالش‌های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه‌های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
اصفهان - چالش‌های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه‌های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
برای دفاع از منافع و امنیت ملی هر اقدامی که ضرورت داشته باشد، باید صورت بگیرد، اما به نظر می‌رسد استراتژیست‌های کشورمان می‌بایست با دقت‌نظر بیشتر با موضوع جنگ‌طلبی علی‌اف مواجه شوند. این‌که ایران به عنوان نیروی متجاوز و پیش‌دست در حمله شناخته شود، شاید همان رخدادی باشد که ماجرای روس‌ها در اوکراین را نیز برای ما تکرار کند
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: صبر راهبردی نظام در برابر هنجارشکنان نشان داد که طراحان و صحنه‌گردانان، به کشف حجاب قانع نیستند و بنا دارند به سرعت به سمت هنجارشکنی بیشتر حرکت کنند. دشمن تلاش دارد که یک موضوع فرهنگی را به اجتماعی و بعد به چالش سیاسی و در نهایت به چالش امنیتی مبدل نماید.
تشویق عربستان سعودی و سایر کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر و ادغام دفاع هوایی و موشکی و امنیت دریایی با یکدیگر و ایالات متحده یکی از اهداف اصلی مذاکراتی بود که این هفته در ریاض برگزار شد. این موضوع به مقابله با ایران کمک می‌کند که از حمله روسیه به اوکراین حمایت کرده است.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن صدور دستوری تازه بر لزوم تسلیح بیشتر شهرک نشینان صهیونیست در مقابله با فلسطینیان تاکید کرد.
برجام از همان ابتدا موضوعی فراتر از یک موضوع اقتصادی برای ایران بود. هرچند که بر جنبه اقتصادی آن تاکید بیشتری شد. شاید لازم باشد برخی از مخالفان و منتقدان از لنز دیگری به ماجرای برجام نگاه کنند و تصور نکنند که قرار بود برجام همه مشکلات اقتصادی ایران را حل کند. نخستین و مهم‌ترین حسن برجام این بود که موضوع ایران را از امنیتی بودن خارج کرد. امروز نیز احیای برجام همین سود را خواهد داشت.
اصلاحاتی که محمدرضا باهنر از آن حمایت کرده و در جلسه برخی فعالان سیاسی با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد‌های سه‌گانه را مطرح کرده، می‌تواند زمینه‌ساز آرامش در جامعه باشد. او در این جلسه گفته است:۱- باید تریبونی برای اعتراضات در نظر گرفته شود.۲- در موضوع انتخابات‌ها باید به مردم اطمینان بدهیم که در بررسی صلاحیت‌ها به مرّ قانون عمل خواهیم کرد. ۳- برخی اصول قانون اساسی با هدف کارآمدی بیشتر نظام سیاسی باید اصلاح شوند.
رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از نگاه حاکم بر سیاست خارجی کشورمان به دیده‌بان ایران گفت: در جهانی که بسیاری از کشورها در تلاش هستند بر پایه منافع خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، شاهد هستیم هر روز دشمنان ایران بیشتر و بیشتر می‌شوند.
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس جمهور آمریکا به واسطه مشکلات داخلی تحت فشار است و اتفاقاً آنان بیشتر از ما مشتاق هستند که مذاکرات انجام شود.
مشهد ـ وزیر اقتصاد افغانستان گفت: برای امنیت دو کشور ایران و افغانستان و در خصوص مدیریت حضور مجرمان در دو سوی مرز همکاری بیشتری صورت گیرد.
مشاور رئیس امارات اعلام کرد: روابط راهبردی امنیتی این کشور با امریکا جای تردید ندارد، اما باید طرف امریکایی پایبندی بیشتری به این روابط نشان دهد.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به زاهدان خبر داد و درباره تعداد بازداشتی ها در ناآرامی‌های اخیر گفت: با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، آن‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
نماینده مردم مشکین شهر گفت: غربی‌ها بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارند ما با تمام قوا به دنبال پایان دادن به مذاکرات با توجه به اهداف مورد نظر هستیم و، اما اگر طرف غربی نخواهد توافق کند گزینه‌های دیگری بر روی میز داریم.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید آینده جنگ در اوکراین این‌گونه خواهد که مسکو به تمام اهدف نظامی خود دست خواهد یافت یا تغییراتی در اوکراین رخ می‌دهد که این اهداف به رسمیت شناخته می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ