مشاور رئیس امارات اعلام کرد: روابط راهبردی امنیتی این کشور با امریکا جای تردید ندارد، اما باید طرف امریکایی پایبندی بیشتری به این روابط نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان از توافق با کمیساریای امور پناهندگان سازمان ملل متحد برای ارائه اطلاعات تمامی آوارگان سوری به دولت لبنان خبر داد.
مدیر عامل شرکت آرامکو عربستان به موضع‌گیری درباره روند امور در میدان گازی آرش پرداخت.
در پی موضع گیری مداخله جویانه سوئیس در امور داخلی کشورمان و همچنین استفاده نامتعارف و غیرحرفه ای سفارت این کشور در تهران در بازنشر تصویری با یک پرچم جعلی، امروز خانم «نادین لوزانو» سفیر کنفدراسیون سوئیس در تهران توسط مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه احضار شد.
وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرد که مذاکرات اخیر طرف های درگیر در جده گام نخست است و به زودی مراحل دیگری آغاز خواهد شد.
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا که نخواست نامش فاش شود، در این باره گفت: دوطرف بسیار از هم دور هستند.
وزیر امور خارجه عراق به موضع گیری درباره حمله به فرودگاه سلیمانیه پرداخت و گفت: بمباران فرودگاه سلیمانیه از نظر عراق پذیرفتنی نیست.
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان به موضع گیری درباره حملات رژیم صهیونیستی به لبنان پرداخت.
وزیر امور خارجه آلمان امروز و در بحبوحه امدادرسانی به زلزله زدگان در سوریه، به موضع گیری خصمانه ای علیه دمشق پرداخت.
وزیر امور خارجه عراق به موضع گیری درباره کاهش ارزش دینار این کشور در برابر دلار پرداخت و اعلام کرد که بغداد اهتمام ویژه در این زمینه دارد تا قیمت دینار افزایش یابد.
وزیر خارجه انگلیس امروز هم به بهانه اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی - به اتهام افساد فی الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی ایران- به ادامه موضع گیری مداخله جویانه علیه تهران پرداخت.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل خواستار توقف اعمال احکام دادگاه ها علیه قاتلان در اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران شد!
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که کشورش برای لغو روادید با اکثر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از جمله عربستان و بحرین در تلاش است.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به نوع موضع گیری برخی از مقامات غربی در مورد اعتراضات در داخل ایران و نوع مواجهه آن‌ها با اعتراض کنندگان در داخل کشور‌های خودشان گفت: سران این رژیم‌ها پس از تقسیم تروریسم به خوب و بد، از اغتشاش و اعتراض نیز تعریف دلخواه خود را ارائه می‌کنند.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل به حمایت از اغتشاشات در ایران پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل به حمایت از اغتشاشات در ایران پرداخت.
رئیس جمهور فرانسه امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، موضع گیری جدیدی علیه ایران داشت.
رئیس کمیسیون اروپا امروز با نقض قوانین بین المللی در خصوص لزوم عدم دخالت در امور داخلی کشورهای مستقل، با حمایت از اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران گفت: باید با هم روی تحریم‌ ها کار کنیم!
وزیر خارجه آلمان امروز یکشنبه با نقض قوانین بین المللی در خصوص لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل به دفاع از اغتشاش‌گران پرداخت.
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان به موضع گیری درباره ترسیم مرز دریایی این کشور با فلسطین اشغالی پرداخت و بر جدیت کامل برای انتخاب رئیس جمهوری این کشور تاکید کرد.
وزیر خارجه فرانسه امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، موضع‌گیری خصمانه ای را علیه ایران مطرح کرد.
عمرو موسی وزیر امور خارجه اسبق مصر به موضع گیری درباره شرایط کنونی سرزمین فراعنه پرداخت.
وزیر امور اتحادیه اروپا جمهوری چک از احتمال جدایی مجارستان از اتحادیه اروپا به دلیل همراهی نکردن با موضع گیری های ضد روسی  بروکسل گفت.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به موضع گیری در مورد مذاکرات رفع تحریمها پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ