بانک ایران زمین از فناوری بلاکچین برای امنیت بیشتر تراکنش‌های مالی خود استفاده می‌کند. با استفاده از این فناوری، اطلاعات تراکنش‌های مالی در یک شبکه امن ذخیره می‌شوند و هرگونه تغییر در اطلاعات توسط افراد غیرمجاز، تشخیص داده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رگولاتور امنیت سایبری چین پیش نویس قوانین ناظر بر مدیریت امنیت شناسایی  چهره در این کشور را پس از افزایش نگرانی های مردم درباره سواستفاده از این فناوری ارائه کرد.
وزیر دفاع انگلیس اذعان کرد که این کشور به لطف جنگ اوکراین، موفق شده است تا نیروهای مسلح خود را بهبود ببخشد!
سری آیفون 15 از فناوری باتری پشته‌ای استفاده خواهد کرد. در این فناوری از تکنیکی به نام ورقه‌سازی برای تولید باتری‌ها استفاده می‌شود.
فناوری اینترنت اشیا رویکردی دگرگون‌کننده برای مدیریت پسماند ارایه می‌دهد و جان تازه‌ای را در جهت بهبود عملکرد سیستم مدیریت پسماند می‌بخشد. اینترنت اشیا با به هم مرتبط کردن خودرو‌ها و حسگر‌های تعبیه‌شده در ظروف جمع‌آوری پسماند، جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و به اشتراک‌گذاری یکپارچه حجم وسیعی از داده‌ها را در لحظه امکان‌پذیر می‌کند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران گفت: از ظرفیت شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اجرای دوره‌های کارورزی استفاده می‌شود.
شرکت بیوفاسه در سال ۲۰۱۴ توسط اسکات مونگویا تاسیس شد. این اقدام پس از کشف وجود زیست‌پلیمری در هسته آووکادو مشابه با پلیمر موجود در ذرت صورت گرفت.
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم رونمایی از دو محصول فناورانه صنعت هسته‌ای کشور گفت: بالغ بر ۱۴۰ صنعت کشور از فناوری هسته‌ای استفاده می‌کنند.
تشخیص چهره روشی دقیق‌تر برای شناسایی افراد نسبت به استفاده از شماره موبایل، آدرس ایمیل، آدرس پستی یا آدرس IP است؛ به‌عنوان مثال، اکثر خدمات مبادلاتی از سهام گرفته تا ارز‌های دیجیتال، اکنون برای محافظت از مشتریان و دارایی آن‌ها به تشخیص چهره متکی هستند.
سعیدی تاکید کرد: متاسفانه اولویت های کشور و آنچه که مطالبات مردمی است را مسئولان نمی شناسند. ما جامعه ای داریم که نسبت به بحث پوشش بسیار حساس است و حساسیت درستی هم دارد اما اگر قرار است اولویت ها را در نظر بگیریم علی القاعده تمرکز مسئولان باید نسبت به بحث های اولویت دار باشد که الان در شرایط فعلی بحث های معیشتی و اقتصادی است.
ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی اعلام کرد ۴ اقدام در راستای استفاده از ظرفیت دانش آموزان اجرایی شده است.
معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش از توسعه تعاملات نخبگانی با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: فناوری محور خوبی برای توسعه همکاری با جهان و کشورهای D۸ است.
سرپرست فناوری اطلاعات سازمان امور مالیاتی گفت: شناسایی و جلوگیری از فرار مالیاتی چالش‌هایی وجود دارد که اولین آن عدم همکاری دستگاه‌ها در تامین اطلاعات به‌هنگام برای سازمان امور مالیاتی است.
غول فناوری چینی در یوتیوب ویدئویی کوتاه به‌اشتراک گذاشت تا باور غلط عام درباره‌ی استفاده از خمیردندان برای رفع خراش یا ترک‌خوردگی صفحه‌نمایش را رد کند.
بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.
ایتالیا استفاده از فناوری شناسایی چهره و عینک های هوشمند را ممنوع اعلام کرد. این درحالی است که آژانس حفاظت از داده کشور توبیخی علیه دو شهرداری برای آزمایش این فناوری صادر کرد.
طبق تحقیق دانشگاه کمبریج، نیروی پلیس انگلیس هنگام استفاده از فناوری «شناسایی چهره زنده»(LFR) حداقل استانداردهای اخلاقی و حقوقی را رعایت نکرده است.
یک شرکت دانش بنیان با موسسه تحقیقات دامی کشور در راستای بررسی تاثیر استفاده از فناوری نانوحباب در مرغداری‌ها همکاری کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه خانواده و فضای مجازی گفت: معتقدیم که فناوری اطلاعات یک فناوری راهبردی است و می تواند همه جنبه های زندگی جامعه را متحول کند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰ برای پیشبرد پروژه فیبرنوری خبر داد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد استفاده از منابع انرژی‌های نو و تجدیدپذیر در کشور گسترش یافت.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با برنامه ریزی هایی که شده میوه تنظیم بازار را با فناوری نانو در حوزه پوشش و ماندگاری به بازار عرضه می‌کنیم.
مدیرعامل آبفای کشور گفت: فناوری دانش‌بنیان نانو حباب علاوه بر بهبود فرآیند تصفیه فاضلاب، می‌تواند برای حذف و کنترل بو در تصفیه‌خانه‌های آب نیز استفاده مؤثری داشته باشد.
با همکاری شبکه تبادل فناوری، در قالب تفاهم نامه ای از ظرفیت فناوری‌نانو در توسعه‎ پتروشیمی استفاده می‌شود.
شرکت دل فناوری جدیدی را به ثبت رسانده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از لپ‌تاپ، گوشی‌های خود را به صورت بی‌سیم شارژ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ