رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از نگاه حاکم بر سیاست خارجی کشورمان به دیده‌بان ایران گفت: در جهانی که بسیاری از کشورها در تلاش هستند بر پایه منافع خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، شاهد هستیم هر روز دشمنان ایران بیشتر و بیشتر می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحث فحاشی دسته جمعی به کاپیتان تراکتور با توجیه عجیبی از سوی مدیر تیم سپاهان همراه بود.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: نامزد اصلاح‌طلبان در دوره‌های مختلف از دل قانون و شورای نگهبان بیرون آمده و عملا آن را پذیرفته‌اند اما در پذیرش لفظی،کج اندیشی دارند ولجاجت می‌کنند.
طیفی از نمایندگان مجلس براین اعتقادند که لایحه از بازدارندگی کافی برخوردار نیست و گشت‌های پلیس، مانند آنچه در روز‌های اخیر ازسوی پلیس درحال اجراست، باید برقرار باشد تا ضمانت اجرایی کافی برای اجرای قانون حجاب و عفاف وجود داشته باشد. این طیف معتقدند پلیس باید برای برخورد با هنجارشکنان از یگان‌های مخصوص و آموزش‌دیده استفاده کند و اگر «تذکر» در اصلاح رفتار هنجارشکنان مؤثر نبود، فرد متخلف برای برخورد قانونی مناسب، به دستگاه قضایی معرفی شود.
روزنامه ایران نوشت: رفتار دولت امارات قطعاً برخلاف سیاست همسایگی بوده و لازم است دستگاه دیپلماسی، خطیبان محترم و فعالان رسانه‌ای، متهم ردیف اول این اتفاق را از یاد نبرند. چه آنکه تبلیغات جریان غربگرا علیه روابط راهبردی ایران بعضی از کم‌سوادان عرصه روابط بین‌الملل را به این سخن واداشته که حرف از «تجدیدنظر» در برخی روابط بزنند.
محققان دانشگاه تهران از طریق شبیه‌سازی عددی به بررسی رفتار قطره‌های واردشده به دستگاه تنفسی پرداختند.
موسی غضنفرآبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.
عبدی نوشت: استفاده از لفظ «کشف حجاب» در توضیحات دستگاه قضایی، مطلقا معنای قانونی ندارد، بلکه مطابق نص قانون باید از «نداشتن حجاب شرعی» استفاده کرد که در این صورت اکثریت بانوان را مشمول می‌شود و این اعم از کشف حجاب است که اصطلاحی تعریف نشده است. توقیف خودرویی که در آن زنان فاقد چنین حجابی باشند نیز وجاهت قانونی و منطقی ندارد که اگر داشت بیشتر خودرو‌های شهر توقیف می‌شدند. وضعیت کنونی مربوط به حجاب، محصول بی‌توجهی به حدود کارآیی قانون در تنظیم رفتار اجتماعی است.
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه فرانسه از رفتار دوگانه و استفاده ابزاری از حقوق بشر اجتناب کند،گفت: توسل به خشونت علیه اعتراضات نشانگر عدم التزام دولت فرانسه است.
کیهان نوشت: اخیراً و به درستی از سوی دستگاه قضا افرادی از چهره‌ها و سلبریتی‌های سیاسی، ورزشی، هنری و... که با شایعه‌سازی، ترویج دروغ یا زدن اتهام به نظام باعث ایجاد ناامیدی در مردم و برهم خوردن نظم و امنیت روانی و اجتماعی جامعه می‌شوند را برای دادن توضیحات و ارائه مستندات و ادله این اظهارنظرها احضار کرده و در مواردی نیز منجر به صدور کیفرخواست برای آنها شده است تا این افراد بدانند این رفتار غیر مسئولانه‌ و مضر برای جامعه بدون پاسخ و بازخواست نیست.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: رفتاری که مرزبانی افغانستان با مرزبان ما داشت، خارج از روابط دیپلماتیک بود و دستگاه دیپلماسی باید این موضوع را پیگیری کند.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
احمدی‌بیغش تصریح کرد: «رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است.»
احمدی‌بیغش گفت: «رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است.»
جمهوری اسلامی نوشت: دستگاه قضایی و قضات وفق قانون، غیر از عناوین مجرمانه «بغی»، «محاربه» و مانند آن، عناوین دیگری مثل «نافرمانی مدنی» را هم به رسمیت شناخته و بدانند که نوع برخورد با آن متفاوت بوده و مجازات متناسب با خود را دارد. با نافرمانان مدنی که اعتراضشان از مجاری قانونی به نتیجه نرسیده، و از روی ناچاری به اقدام فراقانونی رو می‌آورند، مانند «محارب» و «باغی» رفتار نکنند.
رئیس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: برای ایران قابل قبول نیست که پس از بازگشت همه طرف‌ها به برجام مجددا شاهد برخی از دیدگا‌ه‌های سیاسی و اتهامات بی‌اساس آژانس باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین مصدق با بیان اینکه رفتار برخی از شرکت‌های بیمه موجب کندی در انجام اقدامات می‌شو‌د، تصریح کرد: در حالت کلی کار به نحو خوبی انجام می‌شود اما مواردی وجود دارد که مثلاً کاری که باید ظرف مدت یک‌ ماه به اتمام برسد، در مدت زمان سه ماهه حل و فصل می‌شود که موضوع نباید به این صورت انجام شود.
سروری گفت: شهرداری تهران با بیش از ۲۰۰ دستگاه وسایل امدادی و حدود هزار نفر نیروی انسانی در محل حادثه حضور یافته تا به مردم امدادرسانی کند. اما چه مساله‌ای در رسانه‌ها بولد شد؟ «شوآف» شهردار تهران! چرا این اتفاق افتاد. چرا که شهردار تهران جزء اولین نفراتی بود که به منطقه سیل زده وارد شد.
وحید خانلری و حبیب‌اله اژدهاکش به ترتیب معاونان مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، در نشست‌های جداگانه تلفنی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، به سوالات و مباحث مطرح شده از جانب مشتریان بانک در حوزه اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، پاسخ دادند.
شمار مصدومان ریزش سکو‌ها در جریان جشن قهرمانی تیم فوتبال الاتحاد لیبی به ۱۳ نفر رسیده است.
متهم پیش از این نیز پرونده‌های قضایی متعدد و مشابهی داشته که قریب به اتفاق آن‌ها با اغماض و با هدف اصلاح متهم و با خودداری دادگاه از محکوم کردن متهم به مجازات‌های اشد، منتهی به منع تعقیب شده است؛ به‌طوری‌که حداقل در پنج مورد از موارد مشابه با رافت اسلامی مواجه شده است؛ اما این فرد از فرصت‌های ارائه شده در جهت اصلاح رفتار خود استفاده نکرده و بر اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ