تریلر سری دوم مستند موفق «من جورجینا هستم» پخش شده و جورجینا در این سری از تجربه سه سقط جنین صحبت می‌کند. این مستند قرار است روز جمعه پخش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جدید گل‌گهر می‌گوید این تیم با هدایت اوزونیدوس مدعی این فصل خواهد بود.
سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر پیش از شروع بازی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
حسین شهریاری می‌گوید صندوق حمایت از پیشکسوتان کلا ۷۵ میلیارد تومان بودجه سالیانه دارد و امکان کمک ۱۵۰ میلیاردی نخواهد داشت.
مهمترین نکته حضور مورایس در برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان، آرامش او و گلایه از قوانین جدید فوتبال ایران بود.
باشگاه بایرن مونیخ به اتهامات درباره رفتار نژادپرستانه با سادیو مانه، بازیکن سابق این تیم واکنش نشان داد.
۹۶۶ عنوان استاندارد شایستگی و ارزشیابی در قالب سند حرفه مبتنی بر نظام صلاحیت حرفه‌ای رونمایی شد.
کریم بنزما، ستاره الاتحاد عربستان، پس از گلزنی برابر اسپرانس تونس از هواداران تیم جدید خود به دلیل حمایت و انگیزه‌ای که به تیم می‌دهند، تشکر کرد.
سوپراستار سینمای ایران با حضور در مسابقات پدل در دبی بار دیگر علاقه خود به ورزش حرفه‌ای را نشان داد.
در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.
بدنساز سابق پرسپولیس معتقد است اردوی پیش فصل طولانی مدت کمکی به تیم‌ها نمی‌کند و بازیکنان پس از پایان فصلی سخت، به استراحت هم نیاز دارند.
جدیدترین رنکینگ برترین تنیسورهای حرفه‌ای مردان جهان منتشر شد.
امین حزباوی می‌گوید از محله محروم کوت‌ عبدالله در مسیر رشد قرار گرفته و حالا مرحله جدید از زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کرده است.
کابین ب ام و همواره یک محیط الهام بخش برای سایر برند‌های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از بهترین‌های ب ام و روبرو می‌شویم. ترکیب جذاب چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده‌ای از حضور در یک اسپرت حرفه‌ای را انتقال می‌دهد.
والیبال ایران، آسیا و حتی دنیا می تواند در سال‌های پیش رو منتظر درخشش یک ستاره جذاب باشد.
داستان دعواهای عقیدتی داخلی در طالبان البته جدید نیست، اما تازه‌ترین نشانه تند آن، حرف‌های سراج‌الدین حقانی، رهبر شبکه حقانی، از زیرگروه‌های طالبان و نیز سرپرست وزارت داخله دولت موقت خودخوانده طالبان در افغانستان است. او در سخنانی در ولایت خوست در نقدهایی البته بدون ذکر نام، دیگر مقامات طالبان را به انحصار متهم کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه در این ایام توقف فعالیت کوه‌نوردی حتی برای کوهنوردان حرفه‌ای ضروری است، گفت: همچنین مدیریت در مصرف انرژی نیز اهمیت بسیاری دارد و لازم است که مردم نیز با این موضوع همراهی کنند.
به باور قالیباف در این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است. این مقام در میانه اعتراضات نیز مشابه این اظهارات را بر زبان رانده بود. اکنون سؤال این است که چرا نه آن حرف‌ها و نه این اظهارات جدید از سوی عامه مردم مورد اقبال و استقبال قرار نگرفته و نخواهد گرفت؟
امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
ارسلان مطهری مهاجم استقلالی‌ها از ابتدای فصل تاکنون هیچ مبلغی را از باشگاه دریافت نکرده است.
فاضل میبدی گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه‌هایشان گذاشته‌اید و حرف‌هایشان را گوش نمی‌دهید و طردشان می‌کنید، نمونه‌اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی‌خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می‌شود و می‌گوید ۶۰ درصد این‌ها فاسد و فاحشه هستند.
روبرت لواندوفسکی درمصاحبه جدید خود، تمرینات بارسا را سخت‌تر از بایرن توصیف کرد و گفت که در اسپانیا مردم از فوتبال بیشتر لذت می برند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید توسعه هنرستان‌ها و توجه به مهارت آموزی از برنامه‌های ویژه آموزش و پرورش است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث مجوز حرفه‌ای برای ما مهم است و نباید استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیرون باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ