به باور قالیباف در این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است. این مقام در میانه اعتراضات نیز مشابه این اظهارات را بر زبان رانده بود. اکنون سؤال این است که چرا نه آن حرف‌ها و نه این اظهارات جدید از سوی عامه مردم مورد اقبال و استقبال قرار نگرفته و نخواهد گرفت؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد مجیدی در مصاحبه تازه‌اش، استقلال را بزرگ‌ترین باشگاه آسیا دانسته است. سوال اینجاست که اگر استقلال واقعا در چنین وضعیتی قرار دارد، چرا شما در دوران بازی و مربیگری، همواره خواهان ترک این تیم با اولین پیشنهاد دریافتی بودید؟
کمال کامیابی‌نیا پس از مصاحبه هفته گذشته، مورد حمله چندجانبه لئاندرو پریرا، بازیکن سابق پرسپولیس، قرار گرفت.
سنگربان سابق تیم‌ملی فوتسال که به تازگی در عرصه مربیگری مشغول شده، بی پرده از اتفاقات تیم‌ملی و ماجرای لغو دیدار تیمش در هفته اول لیگ‌برتر می‌گوید.
چقدر زیباست جدایی با اخلاق حرفه‌ای همراه باشد. نباید اینطور باشد که برای ورود خوش آمد بگویند ولی پس از خروج جواب افراد را ندهند با بدترین شکل ممکن بدرقه کنند
شاید این برای نخستین بار در کشور است که یک تیم همه‌جانبه‌نگر با نگاه به واقعیت سیاست و جامعه، اما تخصصی و حرفه‌ای معضل پیچیده حجاب را بدون موج‌سواری یا موج‌سازی تبیین و تحلیل کرده است.
افراط‌گرایی سیاسی در والدین باعث باعث محدود شدن روابط عمیق کودکان با همسالان می‌شود و اینگونه والدین هم معمولا دوری از کودکانی که والدینشان مخالف با عقاید آن‌ها هستند را مفید و لازم می‌دانند. اینگونه کودکان معمولا در بزرگسالی یا همان کودکی نمی‌توانند عصبانیت خود را کنترل کنند و نظرگاه‌های مختلف برای آن‌ها قابل درک نیست و این باعث می‌شود که ترس از این پیدا کنند که نمی‌توانند احساسات خود در جمع را کنترل کنند.
احسان ارکانی، نماینده نیشابور در مجلس، می‌گوید: می‌خواهند واقعیت‌ها را زیر حرف‌های قشنگ و شعار‌های زیبا قایم کنند. در نگاه به شاخص‌ها، می‌بینیم بسیاری از آن‌ها رشد منفی دارند و اینکه ما گفتاردرمانی و شعاردرمانی کنیم، واقعا نمی‌دانم چقدر مطلوب باشد، اما باید قبول کنیم مردم این‌ها را از ما نمی‌پذیرند.
سرمربی تیم آلومینیوم پس از تساوی برابر نفت مسجدسلیمان از عدم تمدید قرارداد بازیکنان مدنظرش انتقاد کرد.
سرمربی پیکان واکنش تندی قبل از بازی تیمش با پرسپولیس در لیگ برتر داشت.
«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در برنامه حضور درباره اینکه چرا امروز تفکرات مختلف نمی‌توانند مانند دوران بعداز پیروزی انقلاب حرف‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد. خب شاید این سؤال را هر کسی از من بپرسد، بگویم من به سهم خودم شرمنده تو هستم.
از دیروز پرسپولیسی‌ها توهین و فحاشی می‌کنند که چرا رفتی تمرین استقلال، مگر شما چیزی در جیب من گذاشتید که طلبکار هستید؟ اصلا آنفالو کنید؛ خداحافظ!
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حواشی و جنجال‌هایی که پس از گفت‌وگوی او به وجود آمد، واکنش نشان داد.
کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی 2022 شفاف‌سازی کند.
خسرو که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود، در واکنش به فحاشی هواداران تیمشان علیه سعید الهویی با استدلالی عجیب این پرسش را مطرح کرد که چرا هواداران علیه آقای قلعه‌نویی، سرآسیایی یا دیگر اعضای کادر گل‌گهر شعار ندادند و لابد چیزی بوده که هواداران استقلال این کار را کردند!
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
کیوان بابادی سرپرست استقلال خوزستان جزئیاتی از برنامه ریزی این باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای را اعلام کرد.
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: در سخنرانی‌ها با حرف‌های مبهم و یکی به میخ و یکی به نعل زدن و طرح مباحث تحریک کننده و زیر سوال بردن نظام آسیب می‌زنند؟! این‌ها باید جواب بدهند چرا که در این ناامنی‌ها مقصر هستند.
کیلیان امباپه در مصاحبه مفصل و اختصاصی با نیویورک‌تایمز ادعاهای جالبی درباره آینده فوتبالی‌اش مطرح کرده و انتقادهای معمول درباره رابطه‌اش با پی‌اس‌جی را تکذیب کرد.
عباس عبدی با اشاره به دلایل مهاجرت پزشکان، گفت: انگیزه و دلایل پزشکان در این باره گوناگون است، یک بخش این است که آن‌ها نخبه‌ترین گروه حرفه‌ای در ایران هستند و سطح حرفه‌ای آنان نیز بسیار بالا است، به طوری که قابل مقایسه با هیج حرفه دیگری در ایران نیست و اعتبار پزشکی ایران در جهان بالا و قابل قبول است، ولی همواره بویژه در چند سال گذشته پزشکان از سوی حاکمیت مورد بی مهری قرار گرفته اند و در این زمینه توجه کافی به نظرات و مطالبات جامعه پزشکی نشده است.
بر اساس این قانون به شاخص‌های تعیین شده یعنی شایستگی عمومی ۳۰۰ امتیاز، شایستگی تخصصی ۲۶۰، شایستگی حرفه‌ای ۲۴۰ امتیاز و تجربه تا ۲۰۰ امتیاز تعلق می‌یابد و معلمان حائز رتبه تا ۵۰۰ امتیاز آموزشیار معلم، مربی معلم ۵۰۰ امتیاز، استادیار معلم ۶۵۰ امتیاز، دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز، استاد معلم ۹۰۰ امتیاز اخذ خواهد کرد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ