مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرآیند انتخاب شهردار درحال پیش رفتن است علیرغم اینکه شهرداری به صورت سرپرستی اداره می‌شود، در روند اداره شهر هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای نگهبان، سوابق اعضای فعلی شورای نگهبان و فرایند انتخاب آنان را مورد بررسی قرار دادیم.
قاسم حدادی‌فر می‌گوید اگرچه با مدیران ذوب‌آهن برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال باشگاه مذاکره کرده، اما شرایط همکاری را مساعد ندیده است.
جمعی از دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود قانونی وزارت اطلاعات به فرایند و ابطال انتخابات اتاق بازرگانی و رد صلاحیت رییس تازه انتخاب شده این نهاد شدند.
لبنان کشوری است که گروه‌های سیاسی آن به سادگی با هم کنار نمی‌آیند، هر فرایند سیاسی به ویژه انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر زمان زیادی می برد و آنهم در شرایط که این کشور شرایط نابسامانی دارد.
لبنان کشوری است که گروه‌های سیاسی آن به سادگی با هم کنار نمی‌آیند، هر فرایند سیاسی به ویژه انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر زمان زیادی می برد و آنهم در شرایط که این کشور شرایط نابسامانی دارد.
فرآیند مربوط به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی کاتا اعلام شد.
برگزاری مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران در بهار سال ۱۴۰۲، یک تفاوت مهم با سال گذشته دارد. براساس آئین‌نامه‌ای که در ابتدای کار جبهه اصلاحات به تصویب مجمع عمومی رسیده است، دوره فعالیت اعضای حقیقی جبهه دوره‌ای دوساله است و اولین دوره دوساله اعضای حقیقی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان ایران پیش از نوروز سال جاری به پایان رسیده است و باید فرآیند انتخاب اعضای حقیقی برای دوره جدید صورت بگیرد تا سپس سایر موضوعات انجام شود.
از امروز فرایند پالایش اطلاعات حساب متقاضیانی که ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت وکالتی کردند آغاز شده و در نهایت از سوم خرداد سامانه برای ایجاد پروفایل و انتخاب محصول فعال خواهد شد.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی فرآیند چرخه انتخابی تیم ملی مشخص است حضور کمیته فنی در مسابقات بی‌اثر خواهد بود.
دپارتمان امور بین الملل فدراسیون درباره فرآیند انتخاب میزبانی جام ملت های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا توضیحاتی ارائه کرد.
دپارتمان امور بین الملل فدراسیون درباره فرایند انتخاب میزبانی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.
داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید از امروز سه‌شنبه مورخ ۲۹ فروردین تا روز شنبه دوم اردیبهشت ماه، نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.
­سخنگوی وزارت صمت گفت: مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه تا زمانیکه آخرین فرد متقاضی بتواند فرایند ثبت نام خود را نهایی کند تمدید می‌شود.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همزمانی فرآیند انتخاب شهردار مشهد با ایام سال نو و بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، موجب شد که به این موضوع، اوایل سال آینده ورود کنیم.
نتایج مطالعه نشان می‌دهد که ۱۰ آمینو اسید به دلیل قابلیت‌هایشان در فرایند تاشدگی پروتئین‌ها انتخاب شده‌اند. قابلیتی که امکان تکثیر دی‌ان‌ای و تولید پروتئین‌های لازم برای حیات را می‌داد. با این نتایج می‌توان درباره وجود موجودات زنده در دیگر سیارات دست به گمانه‌زنی زد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: وزارت صمت بورس کالا را به عنوان محل موقت فروش خودرو انتخاب کرده است چرا که فرآیندش شفاف است.
گاردین در گزارشی تحلیلی با اشاره به روند کسالت‌بار و عجیب انتخاب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نوشته پوپولیست‌های دست‌ راستی به قدرت می‌چسبند، اما توان حکومت ندارند.
عبدی: کافی است که فرآیند انتخاب تیم ملی را با تیم مجلس موجود مقایسه کنید تا معلوم شود تفاوت کارایی این دو تیم در اجرای وظایف و نمایندگی مردم چقدر متفاوت است؟ همین که تیم ملی فوتبال مبرا از پایگاه‌های انتسابی سیاسی است معیار خوبی برای فهم ماجراست. اگر روزی کسی در سیاست و مجلس و براساس کوشش خود مثل دروازه‌بان کنونی تیم ملی بالا بیاید، آن روز تیم سیاست هم ملی می‌شود.
دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی است، گفت: طبق فرآیند انتخابی کارم را از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌کنم.
دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی است، گفت: طبق فرآیند انتخابی کارم را از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌کنم.
مجموعا حدود ۵۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، در سال جاری پذیرفته می‌شوند.
انتخاب رشته‌ای که منجر به داشتن شغل پردرآمد شود همیشه مورد توجه کاربران فضای مجازی بوده است. در روز‌های آتی شاهد آغاز فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ خواهیم بود و داوطلبان باید با نگاهی آینده‌نگر رشته‌ای مناسب انتخاب کنند.
با فعال شدن دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از امروز، فرآیند انتخاب رشته از روز دوشنبه هفدهم آغاز می‌شود و تا روز شنبه بیست و دوم مرداد ماه ادامه دارد.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ