رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تاکید بر حل مشکل متقاضیانی که خودرو خود را اسقاط کرده بودند، از ارسال پیامک برای آغاز فرآیند واریز وجه در هفته جاری برای مشتریان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: برای متقاضیانی که اطلاعاتشان در سامانه پیش ثبت نام انتخابات مجلس ناقص بوده است، پیامک ارسال می‌شود.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: قرار است از هفته جاری، ایران خودرو پیامک تکمیل وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارسال کند.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی تهران گفت: از هفته گذشته شاهد اختلال و قطعی مجدد در پیامک‌های ارسالی سامانه همتا به خریداران تلفن همراه هستیم.
زنجان-رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است.
سردار امیری گفت: از ابتدای شروع طرح ۲هزار و ۲۸۰ فقره پیامک برای افراد ارسال و ۳۲ دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شده‌اند و در این مرحله ابتدا برای فرد از طریق پلیس یک پیامک ارسال می‌شود و چنانچه در همان خودرو برای بار دوم کشف حجاب مشاهده شود خودرو برای ۱۵ روز توقیف سیستمی می‌شود و در مرحله سوم به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
معاونت اجتماعی فراجا این پیام را برای تمامی افراد دارای خط فعال تلفن همراه ارسال کرده است تا بار دیگر یک قانون را یادآوری کند و این پیام ربطی به بی‌حجاب بودن یا با حجاب بودن افراد ندارد.
محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت که او نیز پیامک تذکر حجاب دریافت کرده است.
براساس اعلام پلیس شهروندان باید دقت داشته باشند که پیامک فقط از طریق سرشماره ای باعنوان " police " و آن هم به شماره موبایل صاحب خودرو ارسال می شود.
سخنگوی فراجا: از زمان اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی در طی ۲۴ ساعت گذشته، چند صد مورد کشف حجاب در خودرو از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بالغ بر ۸۴ درصد تمکین و صرفا پیامک دوم برای تعداد انگشت شماری که رعایت نکرده‌اند ارسال شده است.
صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام ارسالی به دانشجویان نوشته بود: «لطفا جهت جلوگیری از ورود اطلاعات شما به لیست بدهکاران بانک مرکزی، در اسرع وقت نسبت به بازپرداخت بدهی معوق خود از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تا تاریخ ۲۲ اسفند اقدام فرمایید.»
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خلوتی معابر شهر تهران و نسبت به تردد در شهر با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر هشدار داد.
رئیس پلیس راهور فراجا از ارسال پیامک هشدار برای رانندگان پرخطر خبر داد.
معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: کاهش جرم دارای علل و عوامل متعددی است و به صرف اعلام پیامک منجر به کاهش جرایم نمی‌شود اما آنچه که برای ما مهم است، فرهنگ‌سازی در این حوزه است.
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: ما اعتقاد داریم موضوع رعایت حجاب، یک موضوع شرعی و یک موضوع قانونی است و ساز و کار انجام آن قاعدتاً در نهادهای بالادستی تصویب شده و تصویب خواهد شد و باید از نهادهای بالادستی این مسئله سوال شود.
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: ما اعتقاد داریم موضوع رعایت حجاب، یک موضوع شرعی و یک موضوع قانونی است و ساز و کار انجام آن قاعدتاً در نهاد‌های بالادستی تصویب شده و تصویب خواهد شد و باید از نهاد‌های بالادستی این مسئله سوال شود.
۲۰ دقیقه بعد، بخش پزشکی آسکرن عذرخواهی کرد و گفت: «لطفا عذرخواهی صمیمانه ما را بابت پیامک قبلی ارسال شده بپذیرید. این پیام اشتباه ارسال شده است.»
پیامک جعلی زلزله برای برخی از شهروندان ارسال شده است.
معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۵۱۵ هزار و ۵۰۰ خانه خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
با قطع فعالیت سرویس‌های ارسال پیامک، بسیاری از پلتفرم‌های ایرانی قادر به جذب کاربران جدید نخواهند بود. دلیل این تصمیم قضایی هنوز مشخص نیست،
مدیرکل دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت گفت: اختلالات چند روز اخیر در ارسال پیامک‌های رجیستری رفع شده است و اپراتورها نگران پرداخت هزینه‌های خود نباشند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بسیارى از مردم اعلام مى کنند که جریمه‌ها پیامک نمى شود، اما باید گفت که ٩٦ درصد از جرائم به صورت پیامک براى مردم ارسال مى شود و اگر کسى پیامکی دریافت نمى کند، حتما تلفن همراهش مشکل دارد.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی گفت: برای پزشکانی که مردم برای آنها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمام پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه پوز هستند.
مدیرکل دفتر بازرسی گفت: برای پزشکان و دندانپزشکانی که مردم برای آن‌ها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمامی پزشکان و دندانپزشکان مطابق قانون مکلف به استفاده از دستگاه پرداخت بانکی (پوز) هستند.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: برای هر یک از پرونده‌های مالیاتی از جمله پرونده های موجود و یا جدید توسط این سازمان شماره‌های اقتصادی جدید اختصاص یافته است که به مودیان پیامک می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ