اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطای پنالتی روی رونالد آرائوخو در اخرین دقایق بازی بارسا-ختافه که رد شد، اعتراض شدید بارسلونا و رسانه های کاتالونیا را در پی داشت و کارشناسان نیز نظرات متفاوتی داده اند.
صحنه پایانی بازی حساس النصر عربستان و الزمالک مصر مورد توجه رسانه های پرتغای قرار گرفته است.
اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و در کنار رهبر خود در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.
بجنورد- رئیس مجلس با تاکید بر لزوم افزایش نقش مردم در مسائل اقتصادی گفت: حضور مردم در صحنه عامل حل مشکلات است.
سفیر ایران در اتریش با اشاره به توافقات اخیر تهران - ریاض، گفت که ما از بازگشت اروپا به صحنه نیز استقبال می کنیم اگر در سیاست های خود تجدیدنظر کند.
مهمترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت های ادنوک لیگ امارات، با تساوی یک – یک به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی نمایش خوبی در برابر قطر داشت و با یک گل پیروز شد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: صحنه هایی در سوریه دیده می شود که سنگ را به گریه می اندازد، اما مسئولان آمریکایی بسیار بی رحم هستند و قلب آنها از سنگ هم سخت تر است.
بازیکن گل گهر می گوید که از صحنه خطای پنالتی دور بوده اما صدای برخورد پای هادی محمدی با پای تبریزی را شنیده است.
هافبک رئال مادرید در یک صحنه از دیدار سوپرجام، موی های بازیکن جوان حریف را به وضوح کشید.
یک برخورد شدید در لیگ فوتبال آمریکایی باعث بیهوش شدن بازیکن بوفالو بیلز و به تعلیق درآمدن مسابقه شد.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
محمدرضا فرزین، اقتصاددان، رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیرعامل بانک ملی ایران در گفت وگو با همشهری ریشه تورم سازی بانک ها را حجم بالای تسهیلات تکلیفی، نسبت منفی کفایت سرمایه بانک ها و البته بدهی دولت به شبکه بانکی می داند.
یک ژنرال بازنشسته آمریکایی گفت که اوکراین برای تغییر اوضاع در صحنه نبرد نیاز به موشک های دوربرد و تانک های M۱ دارد.
کسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک بعد از دیدار امروز برابر تونس دستکش های خود را به یک کودک هوادار اهدا کرد.
یکی از دلخراش ترین صحنه های جام تا این لحظه را دو بازیکن ایرانی شکل داده اند؛ جایی که برخورد مجید حسینی در همان دقایق ابتدایی با بیرانوند، او را خونین راهی بیرون از زمین کرد.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه نیروهای در صحنه ما خویشتنداری می کنند،گفت:منشا آشوب رسانه های مغرض بیگانه بودند که دست به تشویق و تهییج و تحریک زدند.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه نیروهای در صحنه ما خویشتنداری می کنند،گفت:منشا آشوب رسانه های مغرض بیگانه بودند که دست به تشویق و تهییج و تحریک زدند.
همچنان‌که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه‌ بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
امیر قلعه‌نویی می‌گوید بازیکنان گل گهر امروز به شکل عجیبی موقعیت ها را از دست داده‌اند.
حساس ترین صحنه داوری اولین روز از رقابت های هفته دوم لیگ برتر در بازی سپاهان و نساجی رخ داد.
لنگرود- جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه پایان آتش بس در دستان جهاد اسلامی است، گفت: گروه های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ