گاهی این رفتار کاملا عمدی است و در نتیجه کمبود کلسیم روی می‌دهد. در میان گوزن‌ها و دیگر سم‌داران خوردن استخوان برای تامین کلسیم دیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه آلومینیوم اراک به صحنه گل پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتر اعتراض کردند.
با بررسی‌های صورت گرفته در صحنه حادثه مشخص شد که هیچ گونه آثار انعکاسی از قبیل خط ترمز که نشان دهنده عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است مشاهده نشد و در بررسی‌های بیشتر دریافتیم که ایشان کمربند ایمنی خود را هم نبسته بوده است.
ایسنا تصویری عجیب و متفاوت از احد آزادیخواه نماینده ملایر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
چقدر از این وقت به درستی استفاده می‌شود؟ این تصاویر مربوط به زمان‌هایی از جلسات علنی مجلس است که دستور جلسه مشخصی مطرح بوده. قضاوتی نداریم؛ می‌شود تأمل کرد!
تصاویری از یک تصادف وحشتناک در روز گذشته در بلوار خلیج فارس در شهر شیراز منتشر شده که نشان می‌دهد این تصادف حداقل دو فوتی درجا داشته است.
هوش مصنوعی سلفی بیش از حد واقعی از بازیگران سرشناس را از صحنه فیلمبرداری بوجود آورده است، که تشخیص جعلی بودن آنها بسیار دشوار است.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
بیل اندرز، با هیجان فریاد کشید و به همکار فضانوردش جیم لاول گفت: «خدای من! این صحنه را ببین، زمین در حال طلوع کردن است. چقدر زیباست!» و از او پرسید: «تو یک فیلم رنگی گرفتی جیم؟ می‌شه لطفا سریع یک رول فیلم رنگی به من بدی؟»
انتشار تصاویری از حرکات ورزشی پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس در ایرنا در فضای مجازی پربازدید شده است که منتشر شد.
بهروز نوروزی‌فر یکی از کارشناسانی بود که در برنامه فوتبال برتر اعتقادی به پنالتی به سود پرسپولیس نداشت و اکنون بعد از همه این ماجراها و جنجال‌ها موعود بنیادی‌فر با انتشار تصاویری از صحنه خطای مدافع پیکان روی پریرا در صفحه شخصی اینستاگرامش از تصمیم خود برای اعلام پنالتی پرده‌برداری کرد و نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!
نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.
تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
جونز-امبرسون ۱، طی چند هزار سال آینده از صحنه کیهانی محو خواهد شد. با وجود این، ستاره کوتوله سفید داغ و مرکزی آن میلیارد‌ها سال طول خواهد کشید تا سرد شود.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
تصویری از هری کین، کاپیتان انگلیس و تیم فرانسه در پایان بازی منتشر شده که یکی از قاب‌های ماندگار تاریخ رقابت‌های جام جهانی خواهد بود.
«چیزی که ما را متحد می‌کند بیشتر از چیزی است که ما را از هم جدا می‌کند»، این پیام مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ و نتیجه گفتگوی مورگان فریمن و جوان معلول قطری بود.
سیستم هوش مصنوعی Make-A-Video متا به کاربران این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن توضیحات متنی در خصوص یک صحنه، کلیپ‌های ویدئویی کوتاه تولید کنند.
باشگاه سپاهان با انتشار پستی به شبکه تلویزیونی اصفهان به دلیل عدم پخش صحنه آهسته یکی از اتفاقات مهم بازی اعتراض کرده است
داور مسابقه در یک صحنه، 3 تصمیم مختلف گرفت. او ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به سود الریان اعلام کرد، سپس و با استفاده از کمک داور ویدیویی حکم به یک ضربه پنالتی داد و سرانجام در بازبینی دوباره صحنه توسط VAR شبیه‌سازی بازیکن الریان را تشخیص داد و یک خطای غیرمستقیم به سود الشمال اعلام کرد.
ساخته قدرتمند کوین کاستنر که از قضا با نقش آفرینی دیدنی کاستنر اینچنین درخشان شده، روایتی متفاوت را سوای کلیشه‌ها در به تصویر کشیدن نژادها و اقشار مختلف در آمریکای در حال شکل گیری پیش روی تماشاگر قرار می‌دهد و این روایت آنچنان با زندگی روزمره یک مرد در هم آمیخته که تماشاگر متوجه گذر زمان طولانی این فیلم نمی‌شود.
سیف‌اله صمدیان، دبیر جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر، در این مراسم پس از نمایش فیلم «نان و کوچه» ساخته عباس کیارستمی، مردی۵۷ ساله را به روی صحنه فراخواند که با نان سنگک در دست، روی سن آمد. او همان پسرک فیلم نان و کوچه بود همان نابازیگر خردسالی که کیارستمی ماه‌ها در مدارس و کوچه پس کوچه‌های تجریش تهران در پی‌اش گشته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ