گروهی از دانشمندان رشته مهندسی مواد در چین شکل زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت شیشه را با حداقل خسارت به محیط زیست تولید کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد گروه کشورهای «بریکس» متعهد به حمایت از چندجانبه‌گرایی و اصلاح نظم جهانی هستند.
از سال ۲۰۱۸ که فضاپیمای Chang'e-۴ در ماه فرود آمد، شروع به نمونه‌برداری از مواد معدنی گوشته ماه کرد و حال امروز سرنشینان این فضاپیما توانستند که لایه‌هایی از ماه را که تا عمق ۳۰۰ متری این سیاره را تشکیل می‌دهد، با جزئیات بیشتر بررسی کنند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز روسیه در مقابل توسعه طلبی پیمان آتلانتیک شمالی ایستاده و چین هم به دنبال تقویت توان نظامی خود برای مقابله با آمریکا است.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که آمریکا برای حفظ منافع سلطه‌جویانه خود تهدیدهای جعلی علیه خود مطرح می‌کند.
مؤسسه کپلر اعلام کرد چین به‌عنوان بزرگترین واردکننده نفت دنیا حدود ۱.۵میلیون بشکه در روز نفت خام ایران را در ماه جاری میلادی وارد کرده است که بالاترین رقم از ۲۰۱۳ را نشان می‌دهد.
محققان چینی به دستاوردی عظیم در فناوری لیزر با قدرت بالا دست یافته اند.  لیزرهای چینی با کمک یک سیستم خنک کننده جدید می توانند گرمای اضافی را حذف و به طور مداوم کار کنند.
وزیر خارجه چین اعلام کرد که اقدامات واشنگتن علیه پکن، آمریکا را به بزرگ‌ترین منبع بی‌ثباتی در جهان بدل کرده است.
رگولاتور امنیت فضای سایبری چین دستورالعمل هایی را برای مقابله با اظهار نظرهای (کامنت) اهانت آمیز علیه کسب وکارها در شبکه های اجتماعی صادر کرد.
وزارت دفاع چین اعلام کرد که این کشور به حفظ حق حاکمیتی خود در دریای چین جنوبی پایبند است.
وزارت خارجه چین اعلام کرد برای حل بحران اوکراین با تمام طرف‌های شرکت‌کننده در نشست جده رایزنی می‌کند و در این زمینه به اجماع بین‌المللی دست یافته است.
میخاییل کوبیاک، کاپیتان سابق و جنجالی تیم ملی والیبال لهستان فصل آینده در لیگ چین توپ خواهد زد.
چین اعلام کرد که در نشست اوکراین که در عربستان سعودی برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد.
سفیر چین در روسیه از کشورهای عضو ناتو خواست تا ذهنیت جنگ سرد را کنار گذاشته و از برنامه‌های خود برای گسترش این ائتلاف نظامی به سمت شرق دست بکشند.
از ویژگی‌های داخلی این خودرو نیز می‌توان به انتخابگر دنده مینیاتوری، صندلی‌های جلو اسپرت، نمایشگر هدآپ، نمایشگر بزرگ روی کنسول مرکزی، سقف شیشه‌ای، دوربین‌های سراسری و صندلی‌های جلو برقی اشاره کرد. این خودرو در پاییز سال جاری روانه بازار چین خواهد شد.
نور خورشید از اجزای مختلفی از جمله اشعه‌های ماوراء بنفش A و B (UVA و UVB) تشکیل شده است. برخلاف اشعه‌های UVB، اشعه‌های UVA می‌توانند از پنجره‌های شیشه‌ای و ابر‌ها نفوذ کرده، بافت کشسان پوست را از بین ببرند و باعث ایجاد چین و چروک‌های عمیق شوند. این اشعه‌ها همچنین می‌توانند باعث بروز سرطان پوست شوند.
کمبود آب را نمی‌توان به تنهایی با یک نوع فناوری مهار کرد. روش‌های متعددی مانند استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی یا الگوریتم‌ها وجود دارد که مزایای گسترده‌ای برای مدیریت آب به ارمغان می‌آورد.
واقعیتی که کمتر بدان توجه شده، این است که شی جین پینگ، میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه را به شیوه‌ای عریان به نفع سیاست‌های خود پرورش می‌دهد. آنگونه که شورای آتلانتیک نوشته، درست دو هفته قبل از حمله روسیه به اوکراین، در نشستی که شی با پوتین در حاشیه بازی‌های المپیک داشت بر دوستی بدون محدودیت دو بازیگر متعهد شد. بسیاری از محدودیت‌ها از همان زمان آغاز شد.
شیائومی ممکن است گزینه‌های رنگی جدید را به طور انحصاری در چین به شیوه‌ای مشابه با گزینه‌های رنگی انحصاری آنلاین شیائومی ۱۳، قرمز، زرد، سبز و آبی عرضه کند.
کارگران کارخانه تسلا در شانگهای پس از اینکه از کاهش پاداش عملکرد خود مطلع شدند، مطالب زیادی را در شبکه‌های اجتماعی برای جلب نظر مدیر تسلا و مردم چین انجام داده‌اند.
تصویری از نوع پوشش یک افسر روسی در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک برگزار شد در شبکه‌های اجتماعی وایرال (پربازدید) شد.
ویدئو‌هایی از تکانه‌های شدید این زمین‌لرزه پرقدرت و وحشت و فرار مردم تاجیکستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
به دلیل نادر بودن این قارچ در طبیعت و همچنین مشکلات پرورش آن در آزمایشگاه، کارشناسان قبلاً قادر به تولید کافی از آن برای آزمایش بر روی بیماران نبودند. اما تیم تحقیقاتی آکسفورد امیدوار است که با کشت موفقیت‌آمیز قارچ‌ها در آزمایشگاه به همان شیوه‌ای که در طبیعت رشد می‌کند، دانشمندان بتوانند این ترکیب را به‌طور مؤثرتر و اقتصادی‌تر برای استفاده به عنوان درمان سرطان در آینده تولید کنند.
براساس شنیده‌های بنده، چین به دنبال افزایش محدودیت‌های خود بر ایران است، باید توجه داشت که اولین مورد در سرمایه‌گذار میزان سود پروژه و امنیت آن است، از همین روی چین هم در این زمینه ملاحضاتی دارد و به نظر می‌رسد که اندکی در رابطه با ایران محافظه‌کارتر شده است.
چین از این طریق یک سابقه حقوقی ایجاد کرده که می‌تواند موجب تشویق دشمنان تمامیت ارضی ایران شود و در نهاد‌های چندجانبه بین‌المللی محل رجوع باشد. چین که خود در خانه شیشه‌ای نشسته و به اراده مردم تایوان برای استقلال و اعتراض کشور‌های آسه‌آن به اشغال جزایر متعلق به آن‌ها در دریای جنوبی چین با تهدید و مانور نظامی پاسخ می‌دهد، چرا باید به سوی خانه دیگران سنگ پرتاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ