رگولاتور امنیت فضای سایبری چین دستورالعمل هایی را برای مقابله با اظهار نظرهای (کامنت) اهانت آمیز علیه کسب وکارها در شبکه های اجتماعی صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با بیان این که با کفش پاره تمرینات خود را پیگیری می‌کنم، می‌گوید: هر چقدر از مسوولین درخواست کمک برای خرید کفش جدید می‌کنم تنها به من وعده و وعید می‌دهند.
وزارت خارجه چین امروز در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر قصد آمریکا برای افزایش کمک تسلیحاتی به جزیره تایوان تصریح کرد: توانایی پکن در حفاظت از تمامیت ارضی خود را دست‌کم نگیرید.
معاون نخست وزیر چین بر اهمیت بهبود روابط این کشور با اتحادیه اروپا تاکید کرد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که در راستای اهداف بشردوستانه و کاهش بحران انسانی، علاوه بر ارسال محموله های پزشکی و مواد غذایی، کمک مالی هم برای دولت سودان ارسال خواهد کرد.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد نشانه‌ای از انتقال تسلیحات نظامی از چین به روسیه وجود ندارد.
باقدرت‌گرفتن ارزهایی مانند یورو و یوآن این احتمال دورازذهن نخواهد بود که نظام ارزی تک‌قطبی اقتصاد بین‌الملل به نظامی چندقطبی متشکل از ارزهای دلار، یورو و یوآن تبدیل شود.
وزیر خارجه چین اعلام کرد این کشور برای کمک به حل بحران افغانستان و بازسازی این کشور آمادگی دارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از این بلوک خواست تا در راستای جلوگیری از رویارویی آمریکا و چین، نقش‌آفرینی کند.
جان کربی که با شبکه خبری سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: «جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) و اولاف شولتز (صدر اعظم آلمان) در جریان دیدار روز جمعه خود درباره کمک‌هایی که اوکراین برای جنگ شدید خود در جریان بهار و تابستان به آن نیاز دارد، رایزنی خواهند کرد».
دیپلمات روس ادعاهای آمریکا مبنی بر کمک نظامی چین به روسیه را به شدت رد کرد.
وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اگر چین به روسیه کمک نظامی ارسال کند، این مسئله با قوانین بین المللی در تعارض خواهد بود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بر این باور است که جنگ اوکراین، تنها به تضعیف واشنگتن برابر پکن منجر می‌شود.
رضایی با بیان اینکه چین در سیاست خارجی کشور ما، کشور مهمی است، افزود: سطح روابط اقتصادی دو کشور این مطلب را نشان می‌دهد؛ لذا این سفر در توسعه و ارتقای روابط نقش زیادی دارد. انتظار می‌رود در آینده شاهد ارتقای روابط با چین باشیم. ان‌شاءالله سطح صادرات محصولات نفتی و غیر نفتی به چین نیز بیشتر شود.
وزارت خزانه داری آمریکا هشدار داد در صورت کمک نظامی چین به روسیه، این کشور مجبور به توسل به ابزار تحریمی خود علیه پکن می شود.
تیم ملی بسکتبال قزاقستان نتیجه دیدار مقابل چین در انتخابی جام جهانی را واگذار کرد. این شکست خطر ناکامی قطعی ایران برای صعود را کمرنگ کرد.
یک اقتصاددان گفت: رابطه ایران و چین می تواند مشکلات اقتصادی را برطرف سازد.
فدراسیون بسکتبال قصد دارد با هماهنگی حامد حدادی و به منظور تسریع روند بهبودی این بازیکنِ مصدوم، فیزیوتراپ تیم ملی را راهی چین کند تا به صورت اختصاصی روند درمان وی را دنبال کند.
دولت آمریکا تهدید کرد اگر چین تصمیم بگیرد کمک‌های امنیتی در اختیار روسیه قرار دهد و در دورزدن تحریم‌ها به مسکو کمک کند، حتما با پیامدهای سنگینی روبرو خواهد شد.
به گفته منابع آگاه، چین تصمیم دارد بیش از یک هزار میلیارد یوان (معادل ۱۴۳ میلیارد دلار) برای پشتیبانی از صنعت نیمه رسانای خود سرمایه گذاری کند.
به گفته ۳ منبع آگاه چین تصمیم دارد بیش از یک هزار میلیارد یوان (معادل ۱۴۳ میلیارد دلار) برای پشتیبانی از صنعت نیمه رسانای خود سرمایه گذاری کند.
معاون نخست‌وزیر کوبا اعلام کرد در پی سفر رئیس‌جمهور این کشور به پکن، چین متعهد شده برای سرمایه‌گذاری و پیشبرد برخی طرح‌ها در کوبا، نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار به هاوانا کمک کند.
چین سفر اخیر چندین تن از قانون‌گذاران اروپایی و مقامات اتحادیه اروپا به تایوان را محکوم و تاکید کرد که هرگونه تلاش خارجی برای کمک به «استقلال تایوان، محکوم به شکست است.»
سرمربی تیم بسکتبال ایران نوین گفت: با توجه به اینکه تیم ملی در بازی رفت مسابقات انتخابی جام جهانی مقابل استرالیا، پایاپای پیش رفت، می‌توان به کسب نتیجه مقابل این تیم در بازی برگشت، امیدوار بود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان ورزشی کشورهای دیگر در هنگام توزیع مدال‌ها، با صدای بلند سرود کشور خود را می‌خوانند و عرق ملی در چهره آنها دیده می‌شود؛ اینها نتیجه ورزش تعلیم و تربیتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ