یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست 2-1 مقابل لورکوزن گفت تیمش استحقاق پیروزی را نداشت و هر دو پنالتی لورکوزن در این مسابقه درست بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شباهت بسیار زیاد سبک بازی آینتراخت فرانکفورت با بایرن مونیخِ یولیان ناگلزمان باعث شده در آلمان تاپ‌مولر، سرمربی جدید آینتراخت را به کپی برداری از ناگلزمان متهم کنند.
یولیان ناگلزمان، مربی سابق بایرن مونیخ که این روزها شایعات متعددی درباره آینده‌اش وجود دارد، سری به مسابقات چوگان زد و این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.
شاید بازیکنانی که پاری‌سن‌ژرمن خریده، در قواره‌های فوق ستاره نباشند، اما این باشگاه یک بمب خبری در راه دارد.
یک رسانه انگلیسی مدعی است تاتنهام تمایل کمتری برای به خدمت گرفتن یولیان ناگلزمان پیدا کرده و حالا توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، را برای فصل آینده هدف گرفته است.
تاتنهام بعد از اخراج کریستین استلینی مصمم است یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی دائمی استخدام کند ولی این مربی آلمانی برای پذیرش این پیشنهاد دو شرط مهم دارد.
چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان به چلسی بود.
مقطع پایانی فصل برای بایرن مونیخ خوب پیش نرفت. تصمیم غیرمنتظره در مورد اخراج ناگلسمن نه تنها برای باواریایی ها خوب پیش نرفت بلکه وداع با دو جام در دو هفته اخیر باعث انتقاد شدید از مدیران تیم شده است.
چلسی پس از شکست در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با این رقابت‌ها خداحافظی کرد.
دو خبرنگار سایت بیلد آلمان به حمایت از تصمیم مدیران بایرن در اخراج ناگلزمان پرداختند.
برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از اخراج گراهام پاتر از چلسی شانس یولیان ناگلزمان برای جانشینی او بیشتر از سایر گزینه‌ها است.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از کسب پیروزی 4-2 مقابل دورتموند در اولین بازی خود به عنوان سرمربی بایرن گفت باورش نمی‌شده که باواریایی‌ها او را بلافاصله بعد از اخراج ناگلزمان به خدمت بگیرند.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید تصمیم‌گیری درباره اخراج یولیان ناگلزمان برایش بسیار دشوار بوده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از برنامه های جذاب خود برای دوران بازنشستگی صحبت کرد.
یولیان ناگلزمان پس از انتشار گزارش نشریه بیلد از برنامه بازی بایرن مونیخ، از حضور یک جاسوس در این تیم ابراز ناراحتی کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-3 مقابل آگزبورگ گفت شاگردانش همیشه در دربی باواریا بازی را بد شروع می‌کنند ولی از اینکه امشب بازگشته و به پیروزی رسیدند خوشحال است.
یولیان ناگلزمان و کینگزلی کومان معتقد هستند بایرن مونیخ در نیمه اول دیدار با پاری سن ژرمن، عملکرد خوبی نداشته است.
یولین ناگلزمن سرمربی بایرن عقیده دارد در رقابت بین دو تیم کلاس A ، نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است و جزییات همه چیز را مشخص می‌کند.
یازده بازیکن منتخب گالتیه و ناگلزمان برای نبرد مرگ و زندگی در آلیانز آرنا اعلام شد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید اضطراب بازیکنانش برای دیدار مهم برابر پاری سن ژرمن طبیعی است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ می‌گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم‌ترین تهدید برای باواریایی‌ها است.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، احتمال اینکه مانوئل نویر جام جهانی را از دست بدهد رد کرد ولی گفت که او در دو بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل ولفسبورگ و کسب دومین پیروزی در دو هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ