یولین ناگلزمن سرمربی بایرن عقیده دارد در رقابت بین دو تیم کلاس A ، نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است و جزییات همه چیز را مشخص می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال بحرین گفت: مسابقه سختی مقابل چین‌تایپه داشتیم از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه مسابقه با هنگ‌کنگ دیدار تدارکاتی برایمان بود، گفت: بازی با این تیم مسابقه راحتی برای ایران بود و پیش بینی می‌کردیم که دیدار سختی نباشد.
قرعه سخت تراکتور با برگزاری دو مسابقه با سپاهان و تراکتور به پایان نرسیده، آنها برای عبور از این برهه دشوار باید الشارجه امارات و مس رفسنجان را پشت سر بگذارند.
تقابل ساکت الهامی روی نیمکت مس رفسنجان با نساجی یکی از ویژه ترین بازی های هفته دوم را رقم می زند.
رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبرداد.
در دو ماه می و ژوئن که تقریبا مصادف با میانه اردیبهشت ماه تا تیر ماه سال 1402 هجری شمسی است، روسیه حاضر به صادرات نفت با 9 دلار پایین تر به چین شده است این در حالی است که ایران نفت خود را با ۱۲ الی ۱۵ دلار تخفیف به ازای هر بشکه به چین صادر کرده است.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
تیم فوتبال سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و سوم چند مسابقه دشوار را تجربه خواهد کرد.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه مقابل فرانسه همواره دشوار است و قطعاً کار سختی خواهیم داشت.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به 52 سال قبل، اطلاعیه ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت 5 صبح کله پاچه سرو می شود.
جشنواره سالانه قایق اژدها در هنگ کنگ و تایوان جشن گرفته می شود.
مسابقه فوتبال «خیر خواهانه» منتخب یزد - رسانه ورزش
پیکانی‌ها کار خود را برای مسابقه سخت و حساس با تراکتور تبریز شروع کردند.
موعود بنیادی‌فر، داور مسابقه پرتنش فولاد - پرسپولیس، روزی بسیار دشوار را در اهواز سپری کرد.
سرمربی تیم والیبال پیکان معتقد است مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سخت و دشواری با پرسپولیس داشتیم و تساوی در این مسابقه برای بازیکنان جوان ما خوب خوب بود.
تمرینات پیکان قبل از 4 مسابقه دشوار تا پایان نیم فصل این روزها با فشردگی زیاد دنبال می‌شود.
پرتغال با برد دو برصفر در مسابقه دشوار مقابل اروگوئه بدل به سومین تیم صعود کننده به دور حذفی جام جهانی شد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از پیروزی مقابل مکزیک از این مسابقه به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد کرد.
سباستین فتل درباره آخرین مسابقه دوران حرفه‌ای‌اش در ابوظبی صحبت کرد.
دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال را دارد و پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد و پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.
علی رمضانی، پاسور تیم ملی ب والیبال ایران تاکید کرد مسابقه اول در هر تورنمنتی همیشه دشوار است.
با اعلام رسمی فیلم‌های راه یافته به هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز، مشخص شد سینمای ایران حضور چشمگیری در دوره جدید قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان خواهد داشت. «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند و «خرس نیست» از جعفر پناهی، دو نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره امسال ونیز هستند و لیلا حاتمی نیز یکی از داوران بخش مسابقه اصلی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ