یازده بازیکن منتخب گالتیه و ناگلزمان برای نبرد مرگ و زندگی در آلیانز آرنا اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از علاقه بایرن مونیخ به وویژیک شزنی، یوونتوس در تلاش است برای جایگزینی این دروازه‌بان، جانلوئیجی دوناروما را از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد.
بایرنی ها از نحوه جدایی لوکاس هرناندز مدافع میانی فرانسوی و پیوستنش به پی اس جی در این تابستان اصلا راضی نیستند.
هواداران دوآتشه پاری‌سن‌ژرمن از خرید لوکاس هرناندز راضی نیستند و به این مدافع بایرن مونیخ گفته‌اند، در پاریس کسی از او استقبال نمی‌کند.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، روند تمدید قراردادش را متوقف کرده و گفته می‌شود پیشنهاد پاری سن ژرمن نظرش را جلب کرده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید فرهنگ باشگاه بایرن با دو باشگاه قبلی او چلسی و پی‌اس‌جی متفاوت است.
با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند بایرن مونیخ در دیدار اخیرش با پی‌اس‌جی برنامه‌ای ویژه بر ضد کیلیان امباپه داشت ولی کینگزلی کومان این نظرات را رد کرده و می‌گوید باواریایی‌ها امباپه را عمدا هدف نمی‌گرفتند.
کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
با اشتباه مرگبار مارکو وراتی قفل دروازه پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ شکست تا برای دومین سال پیاپی یک ایتالیایی عامل حذف این تیم لقب بگیرد.
اعتصابات گسترده در فرانسه باعث شده عده زیادی از هواداران پی‌اس‌جی سفر خود به مونیخ برای تماشای دیدار این تیم مقابل بایرن در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان را لغو کنند.
در فاصله یک هفته به دیدار بزرگ بایرن مونیخ مقابل پی‌اس‌جی از آلمان خبر رسید لروی سانه، ستاره بایرن، در تمرینات این تیم آسیب دیده و ممکن است به این بازی نرسد.
بایرن مونیخ امشب در خانه مونشن‌گلادباخ به مصاف این تیم رفت و درحالیکه از دقیقه هشتم 10 نفره شده بود در نهایت با نتیجه 3-1 بازی را واگذار کرد.
شکست برابر بایرن مونیخ باعث شده که شرایط پاری سن ژرمن کاملا بحرانی شود.
با وجود غلبه بر پی‌اس‌جی در پاریس اکثر ستاره های بایرن مونیخ معتقدند که هنوز کار تمام نشده و بازی سختی در دور برگشت دارند.
پاری سن ژرمن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۱-۰ مغلوب بایرن مونیخ شد.
در حالی که دو روز به دیدار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان باقی مانده، کیلیان امباپه، امروز در تمرین پی‌اس‌جی حضور یافت و دویدن را آغاز کرد.
طبق ادعای تله فوت، لیونل مسی و مارکو وراتی می‌توانند سه‌شنبه شب پی‌اس‌جی را در بازی برابر بایرن مونیخ همراهی کنند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید لیونل مسی در دیدار پی‌اس‌جی مقابل مارسی با آسیب‌دیدگی عضلانی مواجه شده و ممکن است دیدار با بایرن در لیگ قهرمانان را از دست بدهد
یک رسانه فرانسوی می‌گوید لیونل مسی در دیدار دیشب پی‌اس‌جی مقابل مارسی با آسیب‌دیدگی عضلانی مواجه شده و ممکن است دیدار با بایرن در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.
یک نشریه اسپانیایی می‌گوید کیلیان امباپه در صورت شکست پی‌اس‌جی از بایرن مونیخ و حذف این تیم از چمپیونزلیگ خواهان ترک این تیم فرانسوی خواهد شد.
این همه مسخره‌بازی هنوز تمام نشده؟ پی‌اس‌جی باید از خواب بیدار شود. با این شرایط جلوی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان چه خواهند کرد؟"
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش می تواند پاری سن ژرمن را در لیگ قهرمانان حذف کند.
مدیران دو باشگاه بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مورد تقابل این دو تیم در لیگ قهرمانان صحبت کردند.
بایرن مونیخ که در گروهی دشوار موفق به فتح رتبه نخست شده بود، حالا باید در یک هشتم به مصاف پاری سن ژرمن برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ