یولیان ناگلزمان و کینگزلی کومان معتقد هستند بایرن مونیخ در نیمه اول دیدار با پاری سن ژرمن، عملکرد خوبی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ از عملکرد یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ انتقاد کرد، ولی گفت این مربی آلمانی نباید از تیم اخراج می‌شد.
خبرنگار مشهور ایتالیایی از تنها نقطه ابهام ناگزلمان برای پذیرش هدایت تاتنهام پرده برداشت.
چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان به چلسی بود.
بر اساس شایعات، نامزد یولیان ناگلزمان پیشنهاد بی ام دبیلو را رد کرده تا همراه او به چلسی برود.
صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان همچنان منوط به موافقت بایرن مونیخ است. چلسی در تماسی با بایرن درباره مبلغ مد نظر این باشگاه برای صدور اجازه ناگلزمان پرس و جو کرده است.
‌روزنامه آلمانی بیلد به چلسی هشدار داد بایرن مونیخ برای موافقت با انتقال یولیان ناگلزمان به این تیم انگلیسی خواهان مبالغی نجومی خواهد بود.
تلاش‌های مدیریت باشگاه چلسی برای جذب سرمربی جدید برای جانشینی گراهام پاتر به اوج خود رسیده است.
اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و لوتار ماتئوس، ستاره سابق این باشگاه، پیش از شروع دیدار بایرن و دورتموند در پخش زنده تلویزیونی درگیری لفظی پیدا کردند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید اضطراب بازیکنانش برای دیدار مهم برابر پاری سن ژرمن طبیعی است.
دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، از رفتار یولیان ناگلزمان انتقاد کرد و مدعی شد که اگر او دوست ندارد به حرف‌هایش توجه شود باید به تیمی دسته سومی برود.
حالا که مشخص شده امباپه و مسی می‌توانند در مقابل بایرن مونیخ بازی کنند معلوم شد که حق با یولیان ناگلزمان بود که گفته بود شایعات درباره مصدومیت ستاره‌های پاریس بلوف بوده است.
اولین قدم‌ها برای آشتی مانوئل نویر و یولیان گاگلزمان برداشته شده و سرمربی و کاپیتان بایرن مونیخ در جلسه‌ای رو در رو با هم صحبت کردند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، حالا با معضل جدیدی به نام مانوئل نویر در این تیم روبرو است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش به اندازه پاری سن ژرمن برای پیروزی در لیگ قهرمانان شانس دارد.
بایرن مونیخ با ارائه نمایشی درخشان برابر ماینتس، 2-6 از سد این تیم گذشت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه بسیاری به سادیو مانه دارد و حاضر به انتقاد از او نیست.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
لئون گورتسکا، هافبک بایرن مونیخ، حواشی به وجود آمده در روزهای اخیر درباره خودش و کادر فنی این تیم را تکذیب کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که استفاده تیمش از موقعیت ها باعث پیروزی آنها در دیدار امشب برابر بارسا شد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ