دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بغزیان بیان کرد: دورزدن تحریم‌ها نیز هزینه دارد؛ بنابراین ما امسال باید درس‌های بیشتری درخصوص دور زدن تحریم‌ها یاد گرفته باشیم و شرکای تجاری بیشتری نسبت به قبل می‌توانیم داشته باشیم، اما چرا دولت در مهار تورم عاجز مانده و ادعا می‌کند که تورم را مهار کرده‌ایم؟ شما باید قیمت‌ها را مهار کنید. نمی‌توان تورم را همواره بر گردن انتظارت تورمی انداخت.»
معاون اول رئیس جمهوری به همراه وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطلع هستم روز گذشته مخبر درباره برنج و گندم جلساتی را برگزار و دستوراتی را صادر کرده، بنده نیز پیگیری می‌کنم تا اجرایی شود.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: نباید از مسکن، معیشت و مسائل رفاهی در امر فرزندآوری غافل شد و این توقع که خانواده‌های ایرانی بدون توجه به این مسائل به فرزندآوری ترغیب شوند نادرست است.
دزفول- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: میزان پیشرفت مصوبات سفرهای دور نخست به رئیس‌جمهور گزارش می‌شود.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر را عید بازگشت به سرشت پاک انسانی توصیف کرد.
در آستانه فرا رسیدن سال نو، ۸۸۸ طرح تعاونی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون به‌ طور همزمان در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.
در دیدار معاون اول رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با رئیس‌جمهور بلاروس زمینه های اجرای هرچه سریع‌تر توافقات فیمابین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهوری مصوبه انتصاب «علی زارعی» به‌جای «علی شمخانی» در هیأت مدیره منطقه آزاد اروند را ابلاغ کرد.
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور را از اساس کذب خواند.
معاون اول رئیس‌جمهوری در حاشیه نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴٠١،با حضور در غرفه شرکت ملی گاز ایران از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای این شرکت قدردانی کرد.
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری از مناطق زلزله‌زده خوی
ایرانسل تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رئیس‌جمهوری دریافت کرد.
ایرانسل تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رئیس‌جمهوری دریافت کرد.
معاون اول رئیس‌جمهوری گفت:چند روز گذشته چند میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی مسدود شده کشور آزاد شد و در چرخه اقتصاد قرار گرفت.
مقررات لغو روادید دارندگان گذرنامه‌های سیاسی بین ایران و ازبکستان، اعتبار به پژوهشگاه زلزله شناسی، اصلاح تصویب‌نامه صندوق‌های سرمایه گذاری با مدیریت غیرفعال را ابلاغ کرد.
اهواز - معاون اول رئیس‌جمهور به خوزستان سفر کرد و جلسه ای در خصوص اقدامات مربوط به حمله تروریستی ایذه در استانداردی خوزستان برگزار کرد.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت علیرضا صدرا استاد دانشگاه، نویسنده و نماینده اسبق مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی امروز مجلس حضور یافت.
معاون اول رئیس جمهور به منظور شرکت در دومین مجمع اقتصادی خزر، ظهر امروز در رأس هیئت عالی رتبه سیاسی - اقتصادی عازم مسکو شد.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی جوانان ایران در رقابت‌های بلغارستان را تبریک گفت.
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه ای صفحات مجازی منتسب به محمد مخبر را جعلی دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ