عضو شورای شهر تهران گفت: به جز کارکنان سازمان آتش نشانی عیدی تمام کارکنان شهرداری تهران پرداخت شده است و اگر قرار باشد امتیازی داده شود آتش نشان ها در خط اول قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
او با اشاره به سابقه عیدی دادن در روز عید غدیر اظهار داشت: در روایتی نوشته شده که در روز عید غدیر، امام حسن (ع) مهمانی بزرگی برگزار کردند و امام علی (ع) بعد از اقامه نماز به همراه فرزندان و گروهی از یاران خود به منزل ایشان رفتند. بعد از تمام شدن مهمانی، امام حسن (ع) به مردم هدایایی دادند. همین رفتار امام موجب شد که سنت عیدی دادن در روز عید غدیر میان مردم رواج پیدا کند.
سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران گفت: بازی اول در هر تورنمنت سخت است اما باید بگویم تمام بازیکنانم در یک سطح هستند.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: با اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگار، تمام نقل و انتقالات باید با اسناد رسمی انجام گیرد و اسناد عادی به حاشیه رانده می‌شود.
عباس عبدی نوشت: این شیوه حکومت‌داری نیست. تمام قدرت حکومت را در تقابل با فرآیند‌های اصلی جامعه بسیج و مستهلک و فرسوده می‌کنید. زمانی می‌رسد که خودتان هم خسته خواهید شد که علایم خستگی هویداست.
عیسی آل‌کثیر می‌گوید اتحاد و همدلی هواداران و تمام اعضای تیم به صورت زنجیروار باعث قهرمانی‌های سرخ‌ها شده است.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
هافبک نساجی برای پایان هفته های کابوس‌وار تیمش لحظه شماری می‌کند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس موادی از طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کرده و مابقی این طرح هم به زودی تصویب خواهد شد.
مهاجم جوان پرسپولیس بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و روحی قرار گرفته تا در دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد.
سرهنگ پیمان کرمی گفت: اکنون نیز ترافیک در تمام راه‌های البرز از جمله آزاد راه تهران - کرج - قزوین عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.
سال ۱۴۰۱ با تمام اتفاقات خوب و بد، با تمام روز‌های مثبت و منفی شاخص کل رو به پایان است. حال برای سهامداران و فعالان بازار بورس تهران سوال مطرح است که بورس در چه روز‌هایی از عید نوروز ۱۴۰۲ تعطیل خواهد بود؟
نمایندگان مجلس با پیشنهاد اعمال مالیات بر عیدی و کارانه اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت جغرافیایی و پزشکان متخصص بالینی مخالفت کردند.
مهدی عبدی فوروارد کمتر به بازی گرفته شده لیگ امسال ، در چند دقیقه نمایش کاملی از یک مهاجم تمام عیار ارائه کرد.
ایرانسل بسته ترکیبی ویژه‌ای را به مناسبت عید سعید مبعث، برای تمام مشترکان خود در نظر گرفته است. این بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی، در روز عید مبعث با تخفیف ارائه می‌شود.
عبدی نوشت: با این تیتر زدن‌ها بطور ضمنی اقرار می‌کنند که این آهنگ در تمام لایه‌های فکری خودشان نیز نفوذ کرده است.
ماده ۷ طرح مالیات بر عایدی سرمایه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد که در این ماده آمده تمام تراکنش‌های مالی حساب های تجاری به سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود.
عباس عبدی نوشت: ضعف و ناتوانی سیستم‌ها در فقدان نمایندگی سیاسی اصیل، فوری نمود پیدا می‌کند. نتایج انتخابات و میزان مشارکت سیاسی، همان وسیله سنجش این شاخص است. انتخابات با حدود ۳۵ درصد برای جامعه ایران که در خیلی از مقاطع بالای ۷۰ درصد مشارکت را ثبت کرده است، زنگ خطری است که به صدا در آمده بود.
سرمربی تیم نوجوانان می‌گوید تیمش بدون توجه به شرایط گروه به دیدار سوم پا خواهد گذاشت.
مهاجم جوان پرسپوليس یکی از سخت‌ترین رقبا را در بین تمام مهاجمان لیگ برتری روبروی خود می‌بیند و باید دید قادر به گرفتن فرصت بیشتر خواهد شد.
عباس عبدی نوشت: این گونه گزارش کار شایسته هیچ مقام دولتی نیست.
رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس پیرو مکاتبه روز گذشته با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، امروز طی نامه‌ای اعلام کرد: علی رغم پیگیری‌های کارشناسان این سازمان تاکنون اقدامی جهت انتشار "توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده" این شرکت صورت نگرفته است.
در تمام زمینه‌های دیگر نوعی محدودیت اطلاع‌رسانی وجود دارد که در عمل فضای رسانه‌ای و نقد داخلی را از جریان امور حذف می‌کند. به نظرم این مسئله بیشتر ناشی از فقدان اعتمادبه‌نفس مذاکره‌کنندگان و تا حدی هم «نامحرم»‌دانستن مردم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ