سال برای امیر عابدزاده خوب شروع و تمام نشد، اما او انگیزه های فراوانی برای سال جدید دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که انقلاب اسلامی، یک مظهر از پیروزی جریان غدیر بود افزود: پیروزی این جریان از یک نقطه عالم یعنی ایران اسلامی آغاز شد، اما این مبارزه همچنان ادامه دارد و طرف دعوا در این مقابله مستمر، جریان‌های سیاسی معاند، فرقه‌های انحرافی و دنیای استکبار و نظام کفر هستند.
ایشان با تاکید براینکه جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی کلید اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی را یافته اند، افزودند: اقتدار روز افزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه یابد.
نامزد شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه گفت: «اجازه نمی‌دهم که مردم ستمدیده وجود داشته باشند برای آن مبارزه کرده و به مبارزه خود ادامه خواهم داد».
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نوشت: لیگ برای ما تمام شد، اما تلاش و مبارزه برای افتخار آفرینی استقلال همیشه قهرمان، ادامه دارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در مراسم روز جهانی قدس در بغداد تصریح کرد: کسانی‌که به‌توقف مقاومت دلخوشند، در توهم به‌سر می‌برند.
گروه مقاومتی عرین الاسود در ارتباط با شهادت سه مبارز فلسطینی در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
رفع یکی دو مورد کوچک، دوباره پرسپولیس را تبدیل به مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر خواهد کرد.
شهروندان بیشتری به مخالفت علیه دولت‌ها می‌پردازند: اوکراین به ما یادآوری کرده که دموکراسی ارزش مبارزه برای آن را دارد، اما افول جهانی دموکراسی کماکان ادامه دارد. تحقیقات ما از سال ۲۰۱۷ میلادی یک بحران مکرر مشروعیت سیاسی را شناسایی کرد که در آن شهروندان وضعیت موجود سیاسی را به چالش می‌کشند.
طالبان ظاهراً ممنوعیت مواد مخدر را برای بهبود روابط خود با کشور‌های همسایه و همچنین ایجاد این تصور در جهان که با مواد مخدر مبارزه می‌کنند، اعلام کردند. اما کشت و قاچاق خشخاش به دلیل سود بالای آن برای طالبان، در یک سال سه برابر شده است.
نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر ادامه روند مبارزه به مفاسد اقتصادی در این کشور، از متلاشی نمودن چندین شبکه قاچاق نفت و بازداشت افراد مرتبط با آنها خبر داد.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که مبارزه با گروه های تروریستی در شمال غرب و جنوب این کشور تا پاکسازی کامل خاک این کشور ادامه خواهد داشت.
حملات ترکیه به شمال عراق به بهانه مبارزه با عناصر پ. ک. ک با وجود هشدار چند باره مقامات عراق همچنان ادامه دارد.
حجت الاسلام طائب در خصوص فساد در کشور، اظهار داشت: هم فساد و هم مبارزه با فساد وجود دارد اما تصویر فساد، بزرگتر از خود فساد است اما تصویر مبارزه با فساد کوچکتر از واقعیت است و بدانید که فساد روند نزولی و مبارزه با فساد روند صعودی دارد.
با وجود نقدهایی که به برخی از هافبک های تیم استقلال و هم چنین مهاجمان این تیم وجود دارد، ساپینتو با ایمان کامل به شاگردانش به کار و مبارزه ادامه می دهد.
آنسو فاتی و جوردی آلبا پس از پیروزی بارسا برابر ویارئال گفتند که کسب سه امتیاز این بازی پس از شکست در ال‌کلاسیکو حیاتی بود و به مبارزه با رئال ادامه خواهند داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه ما تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
وزیر امور خارجه گفت: بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه‌های تروریستی ادامه خواهد کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن تشریح اقدامات پلیس در رابطه با مبارزه با مواد مخدر، گفت:اقدامات پلیس در برخوردها و پاکسازی ناهنجاری ها ادامه دارد.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: برای کنترل و جمع‌آوری موش‌ها طرح‌های مختلفی را در مناطق برای اجرا گذاشته‌ایم و اکیپ‌های پشتیبان توسط اداره پسماند هم برای اجرا و هم برای بحث آموزش به مناطق اعزام می‌شوند. همچنین اکیپ‌های ثابتی هم در همه مناطق برای کنترل جوندگان و مبارزه با موش وجود دارد که در قرارداد‌های پیمانکاران خدمات شهری دیده شده است.
علم‌الهدی اظهار داشت: انقلابی که از مبارزه با رژیم طاغوتی ایران آغاز شد و در ادامه حکومت اسلامی را به‌عنوان یک ابزار به دست گرفت تا بتواند مبانی فکری خود را به جهان صادر کند، امروز در مرحله صدور گفتمان قرار دارد و در اینجاست که رسانه اهمیت مضاعف پیدا می‌کند.
رئیس جمهور روسیه ضمن تبریک سالگرد استقلال پاکستان روابط دو کشور را در چارچوب های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم رو به رشد ارزیابی کرد.
حضرت صدیقه طاهره (س) همچنان به تبلیغات خود ادامه داد. او از هر فرصت برای بازگرداندن امامت و ولایت به جایگاه اصلی و واقعی آن تلاش کرد تا اینکه بر اثر درد‌ها و رنج‌های جسمی و روحی که بر او وارد آمده بود، بیمار شد و در بستر افتاد و در عین حال دست از مبارزه برنداشت. وقتی خبر بیماری حضرت زهرا (س) به گوش زنان مدینه رسید، به عیادت آن حضرت آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ