دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی از طرح خود برای آنچه تقویت امنیت در شرق قدس اشغالی خواند، پرده برداشت.
اعتراض‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی وارد بیست‌ونهمین هفته شده و همچنان بر کمیت و تنوع معترضان افزوده می‌شود تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف این بحران وارد عمل شده است.
محافل صهیونیستی درباره طرح جدید مقاومت فلسطین در راستای به راه اندختن دور جدید انتفاضه مسلحانه در کرانه باختری هشدار دادند.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
رژیم صهیونیستی در نظر دارد بر خلاف قطعنامه‌های بین المللی اقدام به اجرای طرح جدید شهرک‌سازی در کرانه‌باختری با ساخت دستکم چهار هزار واحد صهیونیست‌نشین جدید کند.
رسانه‌های عبری‌زبان، اخباری را مبنی بر تعلیق یک‌ساله اصلاحات قضایی نتانیاهو منتشر کرده‌اند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کرده است.
کابینه رژیم صهیونیستی طرح ساخت ۱۷۰۰ واحد صهیونیست‌نشین جدید در قدس اشغالی را به تصویب رساند.
وزارت امورخارجه تشکیلات خودگردان طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد جدید در شهرک‌های کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
یک مجموعه حقوقی در فلسطین، از اقدامات اسرائیل برای شهرک‌سازی در حدفاصل شهرک ابودیس و رأس‌العامود در بخش شرقی قدس اشغالی، خبر داد.
واشنگتن تصمیم گرفت میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی نوعی ائتلاف سیاسی، امنیتی و اقتصادی ایجاد کند، اما تغییر جهت قطب‌نمای اعضای محافظه‌کار سُنی به سمت تهران نشان دهنده شکست این طرح است.
منابع عبری از طرح پلیس رژیم صهیونیستی برای تقویت نیروهای خود در قدس اشغالی، در پی عملیات‌های ضدصهیونیستی اخیر به ویژه عملیات روز گذشته در خیابان یافا، خبر دادند.
رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند یهودیان تندرو در نظر دارند در اقدامی تحریک آمیز، همزمان با آغاز روز نخست ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی یورش ببرند.
ارتش رژیم صهیونیستی از طرح خود برای تخریب منزل مجری عملیات انفجار دوگانه در ایستگاه اتوبوس قدس اشغالی خبر داد.
اتحادیه اروپا در بیانیه ای طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد: هرگز اجازه اجرای طرح های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس اشغالی را نمی دهیم.
مسئولان رژیم صهیونیستی طرحی را برای ساخت ۹ هزار واحد مسکونی در شمال شهر قدس اشغالی ارائه کردند.
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.
مسئولان رژیم صهیونیستی از تصویب طرح بزرگ شهرک سازی در شمال شرق قدس اشغالی خبر دادند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه ما تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
منابع صهیونیستی از طرح جدید مسئولان رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک در اراضی «جبل ابو غنم« واقع در جنوب شرق بیت بیت المقدس خبر دادند.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درباره طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در نزدیکی قدس اشغالی هشدار داد.
منابع فلسطینی امروز اعلام کردند که رژیم صهیونیستی درصدد ساخت ۱۲۵۰ واحد مسکونی جدید در بیت لحم است.
رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی در جنبش حماس تاکید کرد که غزه هرگز بهای اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی را پرداخت نخواهد کرد و مقاومت می داند به چه شیوه ای بر این رژیم فشار وارد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ