گروه مقاومتی عرین الاسود در ارتباط با شهادت سه مبارز فلسطینی در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس طراحی پیراهن این فصل سرخپوشان را بخشی از «نماد فرهنگی» ایران خوانده است.
با اعلام باشگاه کادیز اسپانیا، «آلوارو خیمنز» به صورت قرضی به تیم تراکتور ایران پیوست.
گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که به ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات آنها آسیب‌های جدی وارد آورده است.
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بیانیه عجیب و جالب، از پایبندی خود به اخلاق در دربی 101 نوشتند.
وینیسیوس یک بار دیگر کشور اسپانیا را کشوری نژادپرست که تحمل یک ستاره فوتبال سیاه‌پوست را ندارد، توصیف کرد. در این بیانیه وینی با جورج فلوید مقایسه شده است.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
طبق بیانیه دولت کانادا، «ملانی جولی» وزیر خارجه این کشور امروز (چهارشنبه، سوم مه) تحریم‌های جدیدی را تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی علیه ایران اعمال کرد.
باشگاه مس سونگون ورزقان بعد از سال ها اقتدار در رشته فوتسال، در سال اولین تیم داری خود در رشته فوتبال هم موفق عمل کرده است.
بیانیه جدید استقلال: ۶پنالتی ما سوخت!
بیانیه کانون مربیان ایران برای سرپرست جدید هیات فوتبال تهران
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای جدید به ادعای باشگاه گل گهر واکنش نشان داد.
انجمن ورزشی‌نویسان خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد با افراد خاطی نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شد.
در باشگاه رئال مادرید هیچ برنامه‌ای برای پاسخگویی به دومین بیانیه تند باشگاه اتلتیکو ندارند و به ان کاملا بی‌تفاوت هستند.
باشگاه هوادار در فاصله چند ساعت تا دیدار برابر پرسپولیس، بیانیه ای منتشر و نسبت به برخی موارد ابراز نگرانی کرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن یک شرکت اصلی تولید کننده پهپاد ایرانی را به دلیل عرضه ادعایی پهپاد به روسیه تحریم کرده است.
آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز بیانیه جدیدی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران رسانه ای کرد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقر‌های باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
در بیانیه تروئیکای اروپا آمده است: «فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران در خاورمیانه و منطقه را محکوم کرده و به مقابله با آن پایبند هستیم».
گروه موسوم به «انجمن مخالفان در شبه جزیره عربستان» با صدور بیانیه ای به اقدامات جدید رژیم سعودی علیه زندانیان اندیشه در این کشور واکنش نشان داد.
در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است که این اقدام، شرکت‌های دلال و صوری ایران در امارات، هنگ‌کنگ و هند را نیز هدف قرار داده است.
پادشاه جدید انگلیس روز پنجشنبه پس از مرگ ملکه الیزابت، بیانیه ای را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ