دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات خود را آغاز کردند.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو، تهدید کرده‌اند در صورت تصویب تعدیل‌های مدنظر مخالفان در ارتباط با طرح اصلاحات قضایی، از ائتلاف حاکم خارج خواهند شد.
در آستانه نشست امروز کنست برای تصویب طرح اصلاحات قضایی در شور دوم و سوم، معترضان صهیونیست اقدام به مسدود نمودن مسیرهای منتهی به کنست کرده‌اند.
«جاستین ترودو» پس از گفتگوی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو»، درباره تحولات مربوط به اجرای طرح موسوم به اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی به‌شدت ابراز نگرانی کرد.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
منابع عبری از تشدید اعتراضات نظامیان صهیونیست به طرح اصلاحات قضایی مدنظر نخست وزیر این رژیم خبر می‌دهند.
رسانه‌های عبری‌زبان، اخباری را مبنی بر تعلیق یک‌ساله اصلاحات قضایی نتانیاهو منتشر کرده‌اند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کرده است.
رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن طرح این ادعا که غنی‌سازی ۹۰ درصدی ایران برای کل جهان خط قرمز است، گفت: تل آویو در به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای ایران موفق عمل کرده است.
یک مجموعه حقوقی در فلسطین، از اقدامات اسرائیل برای شهرک‌سازی در حدفاصل شهرک ابودیس و رأس‌العامود در بخش شرقی قدس اشغالی، خبر داد.
منابع عبری از طرح شماری از وزرای کابینه نتانیاهو برای انجام یک راهپیمایی در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین نابلس خبر می‌دهند.
وزارت خارجه ترکیه امروز به لغو قانون خروج شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست از نواز غزه و برخی شهرک‌ های غیرقانونی در کرانه باختری واکنش نشان داد.
شهرک نشینان صهیونیست برای یازدهمین هفته متوالی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو و سیاست‌های آن از جمله طرح تغییر در نظام قضایی دست به تظاهرات زدند.
«زیاد النخاله» با بیان اینکه طرح صهیونیسم حتی در صورت هزار سال مبارزه شکست خواهد خورد، تأکید کرد که یک مبارز فلسطینی در شهرک «حواره»، تمام تلاش های آمریکا را برای فتنه انگیزی خنثی کرد.
منابع عبری از طرح جریان های افراط گرای صهیونیست برای یورش گسترده به مسجدالاقصی در ایام عید پسح خبر دادند.
منابع عبری از تایید طرح جدید شهرک سازی در کرانه باختری از سوی کابینه رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
منابع عبری گزارش دادند که کابینه نتانیاهو در یک طرح بی‌سابقه، گام‌های اساسی برای مشروعیت بخشیدن به شهرک سازی ها و افزایش قابل ملاحظه شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری، برخواهد داشت.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هدف از توسعه شهرک سازی در قدس اشغالی از سوی صهیونیست ها را یهودی سازی آن برشمرد.
الجزیره گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش این رژیم با طرح ادعاهایی بی اساس و فرافکنانه اعلام کردند که یک مسئول امنیتی صهیونیست می‌گوید ایران پشت این حمله قرار دارد.
مسئولان رژیم صهیونیستی طرحی را برای ساخت ۹ هزار واحد مسکونی در شمال شهر قدس اشغالی ارائه کردند.
مسئولان رژیم صهیونیستی از تصویب طرح بزرگ شهرک سازی در شمال شرق قدس اشغالی خبر دادند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه به هم پیمانی با ایران و سایر جبهه های محور مقاومت ادامه می دهیم و به آن افتخار می کنیم، تأکید کرد: مبارزه ما تا سرنگونی طرح صهیونیستی ادامه دارد.
منابع صهیونیستی از طرح جدید مسئولان رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک در اراضی «جبل ابو غنم« واقع در جنوب شرق بیت بیت المقدس خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ