نشست خبری وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (یکشنبه) با حضور خبرنگاران آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز برنامه ملی توسعه هوش مصنوعی در آینده نزدیک خبر داد.
وزیر خارجه آلمان می‌گوید که هموار شدن مسیر پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک متحمل نیست.
وزیر جهاد کشاورزی از ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح کشاورزی قراردادی در آینده ای نزدیک خبر داده است.
منابع عبری اعلام کردند که معاون وزیرخارجه آمریکا قرار است در آینده نزدیک به اراضی اشغالی سفر کند.
وزیر امور خارجه با اشاره به حمایت ۵ کشور عضو بریکس از عضویت ایران در این گروه گفت:‌ منتظریم سازوکاری که برای پذیرش عضو جدید مورد توافق است را در آینده نزدیک به ما اعلام کنند.
وزیر خارجه عربستان سعودی پاسخ داد: «بر اساس توافقی که حاصل شده مشتاقانه در انتظار دیدار با وزیر خارجه ایران در آینده نزدیک هستم و از سرگیری روابط دیپلماتیک میان دو کشور طی دو ماه آینده صورت خواهد گرفت و طبیعی است که در آینده به کشورهای دو طرف سفر کنیم».
نخست وزیر عراق در گفتگو با یک روزنامه سعودی از برگزاری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد در آینده نزدیک خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با شناسایی مودیان جدید، پیش‌بینی شده است کل درآمد مالیاتی در سال آینده نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یابد.
جانشین وزیر دفاع گفت: بزودی مرکز نوآوری سرباز افتتاح می‌شود که در آن، سربازان می‌توانند برای حوزه‌های آینده، ایده ارائه دهند.
وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دیدار روسای جمهور ایران و چین در آینده ای نزدیک، از نهایی شدن ۱۶ نقطه تفاهم بین دو کشور برای پیاده سازی تفاهم ۲۵ ساله خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقلی در صادرات محصولات کشاورزی، در آینده نزدیک پارک لجستیک کشاورزی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.
ایتمار بن گویر رئیس حزب قدرت یهودی و از شخصیت های راستگرای افراطی که وزیر پیشنهادی امنیت داخلی در کابینه نتانیاهو نیز هست، اعلام کرد در آینده نزدیک به مسجدالاقصی یورش خواهد برد.
قم- وزیر جهاد کشاورزی گفت: در آینده نزدیک با مصوبه دولت و حمایت‌هایی که رئیس جمهور در این زمینه داشتند، پشتیبانی از دامداران افزایش می‌یابد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بر اساس توافقات به عمل آمده، با امضای اسناد مهم همکاری در حوزه‌های مختلف در آینده نزدیک پایه‌های حقوقی روابط ایران و صربستان تقویت می‌شود.
نخست وزیر عراق گفت که دو طرف (ایران و عربستان) باید در مورد مسائل مورد اختلاف مذاکره کنند و امیدواریم که به توافق نهایی برسند و در آینده نزدیک از سرگیری روابط به طور رسمی اعلام شود.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه از ارائه توضیحات بیشتر درباره جزئیات پاسخ ایران خودداری کرده است. چند روز پیش آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که حصول توافق در آینده نزدیک محتمل نیست.
وزیر امور خارجه آمریکا ادعاهای خود را درباره برنامه هسته ای ایران و مذاکرات لغو تحریم ها تکرار کرد و گفت: پاسخ ایران به پیشنهادات اروپا دستیابی به توافق در آینده نزدیک را نامحتمل می سازد.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز گفت که حفاظت از این سفارتخانه پس از انفجار امروز افزایش یافته و ابراز امیدواری کرد که طراحان این حمله در آینده نزدیک پاسخگو باشند.
یزد- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آمار صادرات غیرنفتی در سال جاری گفت: تنها ۳.۵ میلیارد دلار تا بی اثر شدن نفت در تامین ارزی کشور فاصله داریم.
سنندج- وزیر ورزش و جوانان از تشکیل فدراسیون ملی مینی فوتبال در آینده نزدیک خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رونمایی از اینترنت کودک و نوجوان در آینده نزدیک خبر داد.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: منابع مالی فراهم شده تا فیبرنوری را به درب منزل مردم برسانیم تا چندصد برابر سرعت اینترنت افزایش پیدا کند.
نماینده مهاباد گفت: همین حالا در بحث نهاده‌های دامی و افزایش قیمت تمام‌شده محصولات کشاورزی خیلی مشکل داریم و در آینده نزدیک احتمالا به خاطر همین مشکلات به ویژه کاهش قدرت خرید مردم و کاهش یا عدم فروش محصولات، تولیدات روی دست کشاورزان، دامداران و مرغداران بماند و این‌ها نتوانند هزینه‌های تولید را تامین کرده و در نهایت تولید را تعطیل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ