منابع عبری اعلام کردند که معاون وزیرخارجه آمریکا قرار است در آینده نزدیک به اراضی اشغالی سفر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام ارشد وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا با حضور در نیجر، با رهبران نظامی این کشور  دیدار کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید آمریکا و کشورهای عضو ناتو به دنبال این هستند تا آسیای مرکزی را به بستری برای تهدید علیه مناطق جنوبی روسیه تبدیل کنند.
شبکه خبری سی. ان. ان اعلام کرده است که معاون وزیر خارجه آمریکا قرار است تابستان امسال از سمتش کناره گیری کند.
معاون وزیرامورخارجه روسیه در اظهاراتی از عدم نقش‌آفرینی جدی دبیرکل سازمان ملل در موضوع بحران روادید که ناشی از عدم عمل آمریکا به تعهدات بین‌المللی‌اش است، ابراز ناخرسندی کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو به اقدام آمریکا در عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس پاسخ می‌دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد مسکو کماکان به آمریکا در خصوص پرتاب موشک های بالستیک اطلاع رسانی خواهد کرد.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سخنان وزیر خارجه ایران گفت: برجام در دستور کار نیست.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا و هم پیمانانش در تلاش هستند تا در نقاط مرزهای جدید روسیه ایجاد ناامنی کنند.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در صورت عدم تغییر رفتار آمریکا در موضوع اوکراین، بازگشت به پیمان «استارت نو» امکان پذیر نخواهد بود.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
معاون وزیر خارجه آمریکا ادعاهای جدیدی را درباره ایران مطرح کرد.
نماینده آمریکا در امور ایران امروز از رایزنی خود با معاون وزیر خارجه عمان در مسقط درباره ایران خبر داد.
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که در منطقه غرب آسیا به سر می برد، با معاون وزیر خارجه عمان درباره ایران گفتگو کرده؛ گفتگویی که این مقام دولت بایدن آن را عالی" توصیف کرده است.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید آمریکا عامل اصلی بحران اوکراین است و با خالی‌کردن انبارهای تسلیحات اروپایی‌ها، قراردادهای نظامی جدیدی بر آنها تحمیل خواهد کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه در امور سیاسی از تخریب خط لوله نورد استریم ۲ روسیه، ابراز خوشحالی کرد!
معاون وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که واشنگتن نگران رابطه بین ایران و روسیه است.
معاون وزیر امور خارجه آمریکا هفته آینده به اروپا سفر و در مورد اوکراین بحث و رایزنی خواهد کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: این کشور به زودی تاریخ های جدیدی را برای برگزاری نشست کمیته استارت نو اعلام خواهد کرد.
معاون وزیر خارجه سوریه گفت که دولت آمریکا برای ضربه زدن به سوریه به دورغ و افترا متوسل شد و بیش از ۹۰ کشور تروریست وارد کرد.
معاون وزیر خارجه سوریه گفت که دولت آمریکا برای ضربه زدن به سوریه به دورغ و افترا متوسل شد و بیش از ۹۰ کشور تروریست وارد کرد.
معاون وزیر خارجه سوریه گفت که دولت آمریکا برای ضربه زدن به سوریه به دورغ و افترا متوسل شد و بیش از ۹۰ کشور تروریست وارد کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه از دولت آمریکا خواست در قبال صدور روادید برای اعضای هیئت روسی اهمال به خرج ندهد.
معاون وزیر خارجه کوبا، تأکید دارد که طرح‌های آمریکا با عنوان «پیشبرد دموکراسی در کوبا»، غیرقانونی و مداخله‌جویانه و هدف از آنها، سرنگونی دولت این کشور است.
وزیر خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد که ایالات متحده محدودیت‌هایی برای صدور روادید برای هوگو ولاسکوئز، معاون رئیس‌جمهور پاراگوئه، همکاران و اعضای نزدیک خانواده‌ وی اعمال می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ