معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بر اساس توافقات به عمل آمده، با امضای اسناد مهم همکاری در حوزه‌های مختلف در آینده نزدیک پایه‌های حقوقی روابط ایران و صربستان تقویت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امکان واگذاری پارک های جنگلی واقع در حریم و محدوده شهرها به شهرداری‌ها با حفظ حقوق مالکانه دولت موافقت کردند.
میلاد بلادی سرمربی جوان تهرانی، هدایت دریا بابل را بر عهده گرفت.
ناصر کنعانی گفت: از همه مسیرها و فرصت‌های دیپلماتیک از جمله گفت‌وگوهای با واسطه و تبادل پیام‌های با واسطه برای احقاق حقوق حقه ملت ایران در موضوع هسته‌ای استفاده خواهیم کرد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، از آغاز سفارش کتب درسی پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه خبر داد.
به موجب تبصره ۲ الحاقی به ماده ۳ قانون دیون عدالت اداری مقرّر شده است که: «شکایات و اعتراضات اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از عمومی و خصوصی از آراء و تصمیمات مراجع اختصاصی اداری موضوع بند (۲) ماده (۱۰) این قانون مستقیماً در شعب تجدیدنظر، مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، رأی صادره قطعی است. سایر شکایات و اعتراضات در شعب بدوی رسیدگی می‌شود.
رئیس ‌شورای اروپا بر ضرورت ادامه ارسال تسلیحات جنگی به اوکراین تاکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان عزیز یعنی قانون رتبه‌بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کند.
فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز در اثنای یک جنگ، در حال ساختن پایه‌های یک تمدن هستیم اما جنگ و ساختن را با هم پیش می‌بریم.
برخی کارشناسان معتقدند نتانیاهو برای فرار از محاکمه در خصوص پرونده‌های مفتوح در دستگاه قضائی به دنبال تضعیف نظام حقوقی و پایه‌های موازنه قوا در ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: رانندگان می‌توانند با اعلام شماره‌های شبرنگ درج شده بر روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌ها، موقعیت مکانی خود را به نیروهای امدادی اعلام کنند.
لیگ برتر پایه‌های تهران با برگزاری آخرین بازی‌های فصل بسته شد و قهرمانان چهار رده سنی این مسابقات مشخص شدند.
زارع درباره پیشنهاد‌های نمایندگان در موضوع حقوق و دستمزد کارمندان در سال آینده گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی حقوق برای همه کارمندان در هر پایه‌ای را در سال آینده مطرح می‌کنند؛ برخی هم پیشنهاد افزایش ٢٠ درصدی و برخی دیگر پیشنهاد افزایش حقوق به صورت پلکانی را بیان می‌کنند که برای مبالغ بالا درصد کمتری افزایش لحاظ شود و برای مبالغ پایین مثلاً زیر ۱۵ میلیون تومان افزایش ۲۰ درصد اعمال شود و سقف افزایش هم همان ٢٠ درصد باشد؛ در نهایت کمیسیون فردا در مورد حقوق و دستمزد تصمیم گیری خواهد کرد.
منتقدان اردوغان می‌گویند دولت او منابع مالی گسترده‌ای را که برای مقابله با زلزله دراختیار دولت قرار داشت، در جا‌های دیگر هزینه کرده است و به جای آماده کردن کشور برای مقابله با چنین فاجعه‌ای، منابع را صرف ساختن بزرگراه‌ها و پروژه‌های بزرگی کرده است که پیمانکاران آن نزدیک به مقام‌های دولتی بوده‌اند.
پاسخ عجیب رئیس جمهور آمریکا به رسوایی کشف اسناد طبقه‌بندی‌شده از خانه و دفتر کار وی، واکنش تند یک کارشناس حقوقی را در یک رسانه محافظه‌کار به همراه داشت.
تیم‌های پایه باشگاه فولاد در تمامی رده‌ها یکی از شانس‌های اصلی برای قهرمانی هستند.
کنعانی تاکید کرد: همکاری‌های دوجانبه ایران و دولت‌های دیگر در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های متعارف دفاعی، در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین‌المللی بوده و علیه هیچ کشور ثالثی نیست و آمریکا خود بیش از هر کشور دیگری دارای قرارداد‌های فروش و همکاری‌های نظامی و دفاعی در منطقه است و با استقرار پایگاه‌های متعدد و پرشمار نظامی در منطقه، ریسک صلح و ثبات منطقه‌ای را افزایش داده است.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از رفع خاموشی بوستان‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: از مهر ماه امسال ۵۷ پایه برج نوری نصب شده است.
آنچه در جامعه ما اتفاق افتاده در واقع آغاز یک اپیزود جدید است که هدف و وسیله آن متفاوت است و می‌خواهد نهاد‌های خاص خودش را بسازد. نهاد مورد نیاز این اپیزود طبعا مبتنی بر ایده آزادی، دموکراسی، حقوق برابر، دفاع از اقلیت‌ها و دفاع از جنسیت‌های متفاوت است. البته این اپیزود که یک شگفتی است از بیرون نیامده و حاصل آن اتفاقاتی است که از اپیزود احمدی‌نژاد شروع شده و از دل لایه‌های زیرین جامعه سر برآورده و امروزه خودش را به این شکل نشان داده است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بدانند که تلاش آنان برای سست کردن پایه‌های انقلاب راه به جایی نمی‌برد و مردم ایران پای انقلاب ایستاده اند.
قوچان ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی پایه‌های آمادگی رزمی را به مرز خودکفایی رسانده و آمادگی پاسخ به هرگونه تهدید در هر سطح و مقطعی را دارد.
مشکل در امکانات رختکن باعث شده تا هیات فوتبال تهران مجوز میزبانی از تیم‌های پایه پرسپولیس را بگیرد.
دیدار دربی امید‌ها امروز بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) و به میزبانی آبی‌پوشان برگزار شد که این بازی در پایان با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.
لیست سوم افراد «غیر روان شناس فاقد مجوز» شامل افراد متخلف با پیج‌های جعلی، گروه‌های واتس آپی، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی، کلاب هاوس، سایت‌ها و موسساتی که به طور غیر قانونی در فضای مجازی یا حقیقی درباره روان شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند یا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به سوءاستفاده از مردم و جامعه روان شناسی و مشاوره می‌کنند و به اعتبار و اعتماد رشته لطمه وارد می‌آورند؛ منتشر و اسامی آن‌ها در اختیار مراجع قانونی گذاشته می‌شود.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه دولت قصد دارد، از هرآنچه که می‌شود، مالیات اخذ کند، اظهار داشت: در گذشته با وجود درآمد‌های نفتی به دلیل دردسر‌هایی که اخذ مالیات داشت، دولت‌ها کمتر به سراغ آن می‌آمدند و با همان درآمد‌های نفتی مملکت را اداره می‌کردند، اما بعد از تشدید تحریم‌ها در سال ۹۷ و همزمان با خروج ترامپ از برجام، با کاهش درآمد‌های نفتی، دولت روحانی و در ادامه دولت رئیسی نیز روی به افزایش فشار مالیاتی آوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ