وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقلی در صادرات محصولات کشاورزی، در آینده نزدیک پارک لجستیک کشاورزی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروژه‌های عمرانی و آبرسانی به دو روستای در شهرستان میانه آذربایجان شرقی با حمایت همراه اول به بهره‌برداری رسید.
مجری فاز ۱۴ پارس جنوبی با اشاره به اینکه واحد ۱۰۸ پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی تا زمستان امسال وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد، گفت: در این واحد، فرآیند استحصال گوگرد انجام می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اثرات مثبت بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی پرداخت.
وزیر نفت گفت: عملیات بهره‌برداری فاز ۱۱ پارس جنوبی در هفته‌های آتی با حضور رئیس جمهور آماده بهره‌برداری است.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با احتساب ۵۰ هزار واحد جدید، تعداد واحدهای تحویل متقاضیان شده توسط بنیاد در دولت سیزدهم به ۱۹۷ هزار واحد می‌رسد.
وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۳ درصدی ردیف اعتباری خیرین در بودجه امسال خبرداد و گفت: ۲ هزار پروژه با استعداد ۱۰ هزار کلاس درس با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
فاز ۱۱ پارس جنوبی که بیش از ۲۰ سال به دلیل تحریم‌ها معطل مانده بود، با تیکه بر تخصص و توان فنی مهندسان ایرانی به بهره‌برداری رسید.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
کرمان- طرح آبرسانی به شهرهای بم و بروات از سد نسا امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
وزیر نفت گفت: سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی نصب شده است و امید است ظرف دو الی ۳ هفته آینده شاهد بهره‌برداری از این فاز باشیم.
۶ مخزن ذخیره آب تا پایان امسال در محدوده تهران بزرگ وارد مدار بهره‌برداری می‌شود با این اقدام ۱۵۰ هزار مترمکعب به مجموع حجم مخازن آب شهر تهران افزوده خواهد شد.
چابهار- طرح آبرسانی به ۱۵۵ روستای استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس‌جمهور و وزیر نیرو افتتاح شد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن ایران گفت: در صورت اجرای تعهدات کشور عراق در پروژه شلمچه- بصره، این خط ریلی تا ۱.۵ الی ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
اصفهان- معاون فنی اداره کل محیط‌زیست اصفهان بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب چادگان را جزو مسائل حیاتی استان دانست و گفت: وجود چاه‌های جذبی در بالادست مخاطره جدی برای سد زاینده‌رود است.
مدیرعامل متروی تهران گفت: برای اولین بار بودجه مترو ۶ برابر شده است و بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در نیمه نخست امسال صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رشد تولید را باعنایت به نام‌گذاری سال نوازسوی رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین هدف صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم، پیش‌بینی می‌شود بخش شیرین‌سازی این پروژه اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه برسد.
بوشهر- فاز ۱۴ پارس جنوبی به عنوان آخرین طرح توسعه پالایشگاهی پارس جنوبی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: فاز اول اکو پارک فرحزاد تا ۸ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
در هفدهمین شنبه امید و افتخار علاوه بر مجموعه علمی-تفریحی اقیانوس پارک (تم پارک)، همزمان هشت فروشگاه زنجیره ای افتتاح و از طرح فروش ویژه اعتباری و اقساطی این فروشگاه رونمایی می شود.
سرپرست شرکت نفت و گاز پارس از بهره‌برداری دومین ردیف شیرین‌سازی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی در سوم آبان‌ماه امسال خبر داد.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نحوه محاسبه هزینه‌ها در پارک حاشیه‌ای هوشمند گفت: سیستم پارک حاشیه‌ای هوشمند نظیر طرح ترافیک برحسب پلاک خوانی است. در صورت پارک خودرو، سیستم پلاک را رصد می‌کند و بدهی در سایت «تهران من» هر فرد طبق مدت زمان پارک خودرو، نشان داده می‌شود.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از بهره‌برداری از نخستین پارک تخصصی مادر و کودک در شهر تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: در چهارمین حراج حضوری، ۱۱۹ پارت کالا به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان عرضه شد که بیش از ۱۶ میلیارد تومان به فروش رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ