هافبک تیم ملی به آینده این تیم با حضور امیر قلعه نویی خوشبین است و می گوید تجربه این مربی به کمک ایران خواهد آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه مسابقات تیم فوتبال امید کشورمان در بازیهای هانگژو از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
رئیس فدراسیون برنامه بازی‌های دوستانه ایران در فیفادی‌های پیش رو را تشریح کرد.
برنامه کامل بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل بارسلونا و رئال مادرید اعلام شد. یکی از این بازی‌ها ال‌کلاسیکوی دوستانه دو تیم در آمریکا است.
رئیس فدراسیون اسکیت توضیحاتی را در خصوص شرایط این رشته ورزشی ارائه کرد.
کار تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال از فردا و با دیدار با ژاپن آغاز می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به مصاف حریفان خود خواهد رفت و دو دیدار حساس ملی‌پوشان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
شاگردان بهروز عطایی باید در مهرماه سال جاری هفت مسابقه در راه کسب سهمیه المپیک پاریس انجام دهند که در میان آنها بازی با برزیل و ایتالیا پرافتخارترین تیم‌های والیبال جهان قرار دارند.
برنامه زمانی بازی های هفته 36 تیم های رم و یوونتوس با تغییر مواجه شد.
برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا مشخص شد.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
برنامه مسابقات نیمه نهایی جام حذفی و بازی‌های استقلال و پرسپولیس در این مرحله اعلام شد.
برنامه بازی‌های مهم و پخش زنده فوتبال اروپا
در فاصله کمتر از 500 روز به آغاز بازی‌های المپیک و پارالمپیک، برنامه رقابت‌های آزمایشی این دو رویداد ورزشی اعلام شد.
برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران اعلام شد.
برنامه بازی‌های دور مقدماتی تورنمنت فوتسال ۶ جانبه تایلند اعلام شد.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
​​​​​​​ دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت که هنوز تعداد تیم‌ها و نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی نهایی نشده اما در عین حال تاکید کرد این کمیته از برنامه‌های خود اصلاً عقب نیست.
امروز و در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی چند بازی دیگر از دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی برگزاری می‌شود.
مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز با انجام چهار بازی دیگر پیگیری می‌شود.
دور دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر امروز جمعه ۴ آذر با بازی تیم‌های گروه‌های A و B ادامه پیدا می‌کند. تیم ملی کشورمان هم در همین راستا امروز با ولز دیدار می‌کند.
در روز پنجم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ دیدار برگزار خواهد شد و برزیل و پرتغال هم اولین‌ بازی‌های شان در جام جهانی را برگزار می‌کنند.
فهرست پخش بازی‌های مهم امروز فوتبال در قالب جام جهانی قطر در ادامه آمده است. امروز آلمان و اسپانیا نیز با حریفان خود در بازی اول به میدان خواهند رفت
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی در مورد برنامه بازی‌های دوستانه شاگردان اسکوچیچ در اردوهای پیش‌رو ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ