​​​​​​​ دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت که هنوز تعداد تیم‌ها و نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی نهایی نشده اما در عین حال تاکید کرد این کمیته از برنامه‌های خود اصلاً عقب نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در مورد گزارش خبرگزاری مهر در رابطه با زهرا نعمتی، اعزام این کماندار به بازی های آسیایی و روند طی شده برای کاروان کیفی ایران توضیح داد.
رئیس کمیته ملی المپیک و  رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به منظور شناساندن و بزرگداشت مفاخر ورزشی ایران ، در محل این انجمن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
در جریان جلسه صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ناهید کیانی دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان تجلیل شد.
مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیراندازی بازدید کردند.
به مناسب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مبلغ 100 میلیون ریال عیدی به حساب ورزشکاران، سرمربیان و مربیان کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو واریز می شود.
سخنگو و دبیرکل کمیته ملی المپیک از توافق وزارت ورزش و کمیته در رابطه با موضوع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک خبر داد.
کمیته ملی المپیک در راستای تشکیل کمیسیون المپین ها، عضویت در انجمن جهانی المپین‌ها را در برنامه دارد.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: اگر تنیس را یکی دو بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنند می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
مسئول روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که این کمیته از مراحل نام‌نویسی کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی عقب نیست و تمام اقدامات طبق برنامه در حال انجام است.
پس از بازگشت رئیس کمیته ملی المپیک از سوئیس، گزارشی از دیدار انجام شده وی با «توماس باخ» رئیس کمیته بین‌المللی المپیک منتشر شد.
رئیس کمیته ملی المپیک به منظور انجام دومین دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک روز چهارشنبه عازم سوئیس می شود.
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
مدیر باسابقه فوتبال بار دیگر در قامت سرپرست تیم ملی امید ایران به این عرصه برگشت.
مسئولان سه فدراسیون دیگر برنامه های خود برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را با کمیته ملی المپیک در میان گذاشتند و به نقاط ضعف و قوت فدراسیون خود اشاره کردند.
مسئولان سه فدراسیون دیگر برنامه های خود برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را با کمیته ملی المپیک در میان گذاشتند و به نقاط ضعف و قوت فدراسیون خود اشاره کردند.
کمیته ملی المپیک از هانیه رستمیان که اولین سهمیه المپیک پاریس را در رشته تپانچه کسب کرده است تجلیل کرد.
پاداش کمیته ملی المپیک برای بانوی تیرانداز کشورمان که موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده است، مشخص شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم با فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
کمیته ملی المپیک باید برنامه خود را برای پرداخت پاداش به ورزشکارانی که صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ می شوند، اعلام کند.
رئیس کمیته ملی المپیک برای شرکت در اجلاس آنوک راهی کره جنوبی می‌شود.
نماینده کمیته ملی المپیک تاکید کرد فدراسیون اسکیت باید به گونه ای برنامه ریزی کند که در المپیک صاحب سکو شود.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برخلاف برنامه قبلی بامداد امروز عازم محل برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه شد یعنی بعد از اتمام ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ