کار تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال از فردا و با دیدار با ژاپن آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه بازی‌های تیم ملی بسکتبال ایران در تورنمنت گرجستان مشخص شد.
ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو برنامه مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال مردان را اعلام کرد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در نخستین بازی جام ویلیام جونز روز شنبه 14 مرداد برابر کره به میدان می‌رود.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
با انجام قرعه کشی مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا برنامه بازی های ایران نیز مشخص شد.
این مجری با نام شهریار در بخشی از برنامه «اسکرین شات» که شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۰۰ زنده از این کانال پخش می‌شود، تازه‌های نرم افزار، بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کند.
تیم ملی والیبال مردان ایران از ۲۸ شهریور ماه راهی هانگژوی چین خواهد شد تا در مدت زمان هشت روز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی تلاش کند.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به مصاف حریفان خود خواهد رفت و دو دیدار حساس ملی‌پوشان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا مشخص شد.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
برنامه بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال ایران
کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 را اعلام کرد.
برنامه بازی‌های دور مقدماتی تورنمنت فوتسال ۶ جانبه تایلند اعلام شد.
تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت بلاروس فردا به مصاف میزبان می‌روند.
ساعت برگزاری هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
برنامه بازی‌های امروز لیگ برتر فوتبال ایران
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
برنامه دیدارهای تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد.
برنامه مسابقات پیکان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان اعلام شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در گروه زنان با حضور هفت تیم از 17 مردادماه در قونیه ترکیه آغاز می‌شود.
مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در گروه مردان با حضور هشت تیم از سه‌شنبه 18 مردادماه در قونیه ترکیه آغاز می‌شود.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ