برنامه کامل بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل بارسلونا و رئال مادرید اعلام شد. یکی از این بازی‌ها ال‌کلاسیکوی دوستانه دو تیم در آمریکا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با رأی هیات داوران رویداد الکامپ ۲۰۲۳، غرفه همراه اول به عنوان برترین غرفه این نمایشگاه بین‌المللی معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
حضور هری کین در مونیخ، هواداران بایرن را حسابی هیجان‌زده کرد و رسانه‌های آلمانی لحظه به لحظه اخبار این ستاره انگلیسی را پوشش می‌دهند.
همراه اول با محوریت ارائه «راهکارهای هوشمندسازی» و معرفی «پلتفرم‌های دیجیتال» خود در سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو حاضر می‌شود.
سرمربی پرسپولیس خواسته‌های مدنظرش برای حضوری قدرتمند در فصل آتی را لیست و به باشگاه اعلام کرد.
با هفتمین قهرمانی جام حذفی، پرسپولیس همراه با استقلال صدرنشین این جام شد.
همراه اول پولی به استقلال نمی‌دهد
روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه ارتباطات رسانه‌ای را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش روابط عمومی دیجیتال معرفی شد.
با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «روابط عمومی دیجیتال» معرفی شد.
همراه اول با یکی از حساس‌ترین فناوری‌های پزشکی دنیا که در داخل کشور بومی‌سازی شده است، به نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران آمد.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: نه در فرودگاه‌های ایران و نه در فرودگاه‌های عربستان برای افرادی که نیاز به مصرف داروی مستمر دارند، منعی وجود ندارد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شیوه‌های گوناگون و نوین کلاهبرداران و سارقان اینترنتی در انجام اعمال مجرمانه و خرابکارانه خود هموطنان به این موضوع توجه داشته باشند که دانلود نرم‌افزار همراه بانک را تنها از سایت اصلی بانک انجام دهند.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در بازی امروز برابر وایادولید نیست.
آلوارو رودریگز به دلیل پنج کارته شدن در رقابت های دسته سوم فوتبال اسپانیا، نمی تواند رئال را در بازی یکشنبه برابر بارسا همراهی کند.
بارسلونا دوست ندارد عثمان دمبله تیم ملی فرانسه را در دو بازی پیش رو برابر هلند و ایرلند همراهی کند و به همین دلیل شاید ژاوی از او برابر رئال استفاده نکند.
همراه اول تندیس سیمین جشنواره ملی «صنعت سلامت‌ محور» را دریافت کرد و بابت مسئولیت‌پذیری و تاب‌آوری سازمانی در دوران کووید و همچنین مسئولیت اجتماعی سازمان در حوزه سلامت مورد تقدیر قرار گرفت.
جزئیاتی از فرمت جدید تورنمنت باشگاهی آسیا اعلام شده که شکل این مسابقات را به‌طور کلی تغییر می‌دهد.
لیونل مسی در جشن تولد نیمار حضور یافته و با ستاره های حاضر در آن از جمله فالکائو عکس یادگاری گرفت.
همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی اول ورزش ایران، رسما حامی مالی فدراسیون وزنه‌برداری شد.
همراه اول در رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران، جایگاه نخست را از منظر «فروش» در بین اپراتورهای تلفن همراه کسب کرد و در گروه ارتباطات و مخابرات دوم شد.
همراه اول در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه «روابط‌عمومی شبکه‌ای» و عنوان برتر «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد.
همراه اول در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه «روابط‌عمومی شبکه‌ای» و عنوان برتر «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد.
آنتونیو متئو لاهوز در آخرین دقیقه از بازی ایران و امریکا تصمیم دشواری را اتخاذ کرد که اعتراض شدید اعضای تیم بازنده را به همراه داشت.
آندری لونین، دروازه‌بان رئال مادرید، به همراه مارک آندر تراشتگن می‌توانند نقش مهمی را در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل ایفا کنند.
رسانه های اسپانیایی ساعتی پیش اعلام کردند که ژول کُنده، مدافع فرانسوی جدید بارسا، به دلیل مصدومیت در بازی برابر اتریش، نمی تواند بارسا را در بازی برابر رئال همراهی کند. ال‌کلاسیکو سه هفته دیگر برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ