یک روزنامه عبری زبان نسبت به وخامت اوضاع در ارتش رژیم صهیونیستی و سرباز زدن نیروهای ذخیره از خدمت، هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه بی تجربگی حجت کریمی به استقلال ضربه زد گفت: پس لرزه‌های نیامدن بیرانوند باعث بر کناری سرپرست باشگاه استقلال و ایجاد تغییرات جدید شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در رقابتهای جام حذفی صادر کرد.
پس لرزه‌های اقدام جسورانه سرباز مصری در به هلاکت رساندن ۳ نظامی صهیونیست و مجروح کردن یک نظامی دیگر در مرز مصر و اراضی اشغالی ادامه دارد.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
خلیل عبداللهی افزود: تیم های ارزیاب بلافاصله پس از وقوع این زمین لرزه به منطقه اعزام شدند که خوشبختانه خسارتی نداشته است.
پس لرزه‌های بازی یوونتوس و اینتر، فقط دامن روملو لوکاکو را گرفت و هیچکس دیگری مجازات نشد.
عضو شورای شهر تهران گفت: دوربین‌های کنترل چراغ قرمز ۴۷ درصد خراب بوده اند اما مدیران شرکت بدون توجه به این امور کار را رها کردند و به جابه جایی ضربدری مدیران پرداختند.
در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
اداره اورژانس و حوادث غیرمترقبه ترکیه به شمار پس لرزه هایی که از ششم فوریه در این کشور رخ داده است، اشاره کرد.
اداره اورژانس و حوادث غیرمترقبه ترکیه به شمار پس لرزه هایی که از ششم فوریه در این کشور رخ داده است، اشاره کرد.
«آوی ماعوز» رئیس حزب افراطی «نوعام» و معاون وزیر در کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نخستین قربانی اختلافات داخلی در این رژیم لقب گرفت.
ارزین همچنان پابرجاست، واحه‌ای در نزدیکی مدیترانه، جایی که این سوال مردمش را گیج کرده است که چطور این شهر در برابر زلزله و پس لرزه‌های قدرتمند آن مقاومت کرده است در حالی که بقیه شهر‌ها نابود شدند و بیش از ۴۰ هزار نفر در ترکیه و سوریه جان باختند. در ارزین، به گفته شهردار این شهر، هیچکس کشته نشد و حتی یک ساختمان هم فرو نریخت.
ظهر روز ۱۸ بهمن ماه ساعاتی پس از نخستین زلزله ۷.۷ ریشتری در جنوب ترکیه و پس لرزه های مکرر بالای ۶ ریشتر ، زمین لرزه دیگری با قدرت ۷.۴ ریشتر این منطقه را لرزاند.
بازیکنان تیم هاتای اسپور بعد از زمین لرزه مهیب، به استانبول کوچ کردند.
ایجاد موج های بزرگ در یکی از سواحل ترکیه پس از وقوع زمین لرزه مهیب در این کشور را ببینید.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشت ساعت ۲۱:۴۴ روز شنبه گذشته خوی را لرزاند که بر اثر آن بیش از ۹ هزار واحد آسیب جزیی یا کلی دیده است.
بعد از زلزله اصلی به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ روز شنبه ۸ بهمن ماه شهرستان خوی، ۶۶ پس لرزه در اطراف این شهر تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ بهمن ماه ثبت و به شبکه لرزه نگاری کشور به صورت آنلاین مخابره شده است.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
پس لرزه‌های کمبود دارو در کشور؛ رئیس سازماتن غذا و داروی وزارت بهداشت تغییر کرد
این پس لرزه‌ها بیشتر بین ۲.۵ تا سه ریشتر قدرت داشته‌اند و افزون بر نصف این پس لرزه‌ها با این قدرت بوده است.
پس از این استعفا، ایتارو ناکامورا بلندپایه‌ترین مقامی خواهد بود که در ارتباط با ترور شینزو آبه کناره گیری کرده است. او در یک کنفرانس خبری گفت: «در فرآیند راستی‌آزمایی طرح امنیتی جدید، متوجه شده‌ایم که وظایف امنیتی ما نیاز به شروعی تازه دارد».
بازار سهام همسو با افزایش خبرپراکنی‌ها حول مذاکرات احیای توافق برجام امروز با ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار ارز شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود.
بازار سهام همسو با افزایش خبرپراکنی‌ها حول مذاکرات احیای توافق برجام امروز با ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار ارز شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ