رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با پرسپولیس باحضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال پیگیری است.
تصاویری از ایستگاه متروی جهاد واقع در میدان فاطمیِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
ساعاتی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
فروچاله‌ها گودال‌هایی در سطح زمین هستند که به‌طور ناگهانی ایجاد می‌شوند و از شگفتی‌های طبیعت به حساب می‌آیند.
تصاویری از محل ریزش آوار و تلاش تیم های امداد و نجات با حضور شهردار تهران را مشاهده می‌کنید.
موشک‌های کروز جدید مجهز به هوش مصنوعی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
تیم فوتبال سپاهان که یکی از تعقیب کنندگان اصلی پرسپولیس در فصل گذشته بود، برای فصل بیست و سوم لیگ برتر به یک تیم پرستاره تبدیل شده و آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته است.
باشگاه تراکتور تبریز از کیت رسمی پیراهن خود برای فصل بیست و سوم لیگ برتر رونمایی کرد.
در اینجا تصاویری از هشت اتاق خواب در نقاط مختلف دنیا را می‌بینید که هم چشم‌انداز بیرونی و هم طراحی داخلی‌شان فضایی فوق‌العاده و بی‌نقص برای یک استراحت تمام و کمال فراهم می‌کند.
ناسا در جشن تولد یک سالگی «جیمز وب» تصویری از مجموعه ابری «رو اوفیوچی»، منتشر کرد که نزدیکترین منطقه به زمین است که در آن ستارگان تشکیل می‌شود. نسبت به تلسکوپ‌های قبلی، جیمز وب برای مشاهده عمق بیشتری در فضا و زمانی دورتر طراحی شده است. ماموریت جیمز وب با هدف جسورانه مشاهده نخستین کهکشان‌ها در ابتدای عمر کیهان تعریف شده است. قابلیت‌های این تلسکوپ به مراتب بیشتر از نمونه قبلی، یعنی تلسکوپ «هابل» است.
مشاهده یک زلزله ماهی یا پاروماهی در طبیعت بسیار نادر است، زیرا این حیوان ترجیح می‌دهد در آب‌هایی با عمق بین ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ متر زندگی کند. در موارد بسیار نادر، پاروماهی به سمت سطح آب می‌آید و در این زمان‌ها امکان مواجهه با آن‌ها وجود دارد.
دهانه آمگوید (Amguid Crater) یک دهانه نسبتاً جوان است که در نتیجه برخورد شهاب‌سنگی در حدود ۱۰۰۰۰۰ سال پیش شکل گرفته و در منطقه‌ای دور افتاده در جنوب غربی الجزایر قرار دارد. دهانه برخوردی شهاب‌سنگ کاملاً دایره‌ای است و قطر ۴۵۰ متری و عمق ۳۰ متری دارد. قسمت‌های لبه را بلوک‎‌های ماسه‌سنگی به قطر چند متر پوشانده‌اند و این در حالی است مرکز دهانه مسطح است و توسط سیلت‌های بادی متراکم پر شده است.
بمناسبت ۱۰ اردیبهشت «روز ملی خلیج فارس»، بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، مراکز غواصی قشم و با حضور غواصان جانبازان دوران دفاع مقدس به طول ۲۰ متر در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس، در جزیره قشم نصب شد.
دانشمندان موفق شده‌اند برای نخستین بار در یکی از عمیق‌ترین مناطق اقیانوس آرام در نزدیکی سواحل جنوبی ژاپن از یک نوع حلزون‌ماهی تصویربرداری کنند.
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
تصویری از ایجاد یک فروچاله به عمق ۱۲ متر در قونیه بعد از زلزله در دسترس است.
در بحبوحه خشم، بغض و اندوه زلزله‌زدگان زلزله ویرانگر ترکیه، تصاویر ویدئویی عملیات نجات یک نوزاد از زیر آوار همچنان نور امید را در عمق ناامیدی زنده نگه داشت.
در مجموع، ۷۵۰ دندان کوسه از عمق ۵.۴ کیلومتری اقیانوس بیرون کشیده شد که متعلق به طیف وسیعی از گونه‌های شکارچی بودند.
زلزله‌ای به قدرت ۶.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، نزدیکی استانبول ترکیه را به لرزه درآورد.
نخستین بار عملیات هوابرد شبانه در رزمایش نیروی زمینی ارتش انجام شد و تکاوران تیپ نوهد به اهداف خود در عمق ۲۰ کیلومتری حمله کردند.
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، هفته گذشته ارتش نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، شنبه گذشته ارتش این کشور نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، شنبه گذشته ارتش این کشور نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ