این پس لرزه‌ها بیشتر بین ۲.۵ تا سه ریشتر قدرت داشته‌اند و افزون بر نصف این پس لرزه‌ها با این قدرت بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوئنوس آیرس گرم‌ترین شروع آگوست را در ۱۱۷ سال گذشته ثبت کرد شیلی شاهد بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتی گراد و بولیوی، پاراگوئه و برزیل نیز در حال پختن در گرما هستند.
ثبت نام زائرین در سامانه سماح از فردا سه شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود. زائرین باید عملیات بیمه خود را انجام دهد تا ثبت نام آن‌ها در این سامانه قطعی شود. مبلغ بیمه زائرین به ازای هر نفر ۳۵ هزار تومان است، اما خدمات بیمه گر بین ۴۰ تا درصد نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: ۱۶ شهر استان در نخستین روز مرداد ماه دمای بالای ۴۰ درجه سلسیوس را تجربه کردند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: ۱۶ شهر استان در نخستین روز مرداد ماه دمای بالای ۴۰ درجه سلسیوس را تجربه کردند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای امروز شهر اصفهان به ۴۳ درجه سلسیوس رسیده و ۱۷ شهر دیگر استان دمای بالای ۴۰ درجه را تجربه می‌کنند.
طبق بخشنامه دفتر واردات گمرک، تسری ماخذ حقوق ورودی و ممنوعیت واردات خودرو سواری بالای ۴۰ هزار دلار به ثبت سفارش های معتبر در زمان ورود به اماکن گمرکی، مناطق اقتصادی ویژه و آزاد ابطال شد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه‌ سلسیوس کاهش می‌یابد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه‌ سلسیوس کاهش می‌یابد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تسریع در رفع مشکلات ثبت و صدور اسناد مالکیت پلاک‌های واقع در بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد و گفت: ۴۰ هزار پلاک در بافت‌های فرسوده امکان نوسازی ندارند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز نهم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۱ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۴۰ برای دومین روز پیاپی در وضعیت پاک ثبت شد.
رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه تقریباً هر روز ۴۰ نفر از هموطنان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند، گفت: از مردم می‌خواهیم که برای امنیت خود نهایت همکاری با نیرو‌های پلیس را داشته باشند و قوانین را رعایت کنند.
یزدان‌مهر با بیان اینکه منطقه دوم ارزشمند فسیلی نسبت به منطقه دارهند و چرخه از وسعت کوچک‌تری برخوردار است، گفت: نمونه‌برداری فسیل از منطقه انجام شده است و روند اداری نسبت به ثبت این منطقه در فهرست آثار ملی صورت گرفته است.
بیشتر این پس‌لرزه‌ها محسوس بوده‌اند و همچنین حدود ۴۰ پس‌لرزه بالای ۴ ریشتر ثبت شده است.
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت، تا امروز حدود ۴۰ هزار ثبت سفارش برای واردات خودرو انجام شده است و اولین فروش خودروهای خارجی در دیماه انجام خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به انجام ۴۰ هزار ثبت سفارش برای واردات خودرو، از عرضه حدود ۱۷۰ هزار دستگاه خودروی تولید داخل طی روزهای پیش رو خبر داد.
یکی از پرونده های پرچالش کمیته میراث ناملموس یونسکو، ثبت جهانی یلدا به عنوان پرونده مشترک ایران و افغانستان بود که بررسی آن ۴۰ دقیقه طول کشید و نماینده ۱۳ کشور درباره آن نظر دادند.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان که ۳۹ هزار خودرو عرضه شد ۶.۵ میلیون نفر ثبت نام کردند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچون سالهای گذشته از کمبود خودرو و اثرپذیری از دلار رنج می برد.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
ورزش برزیل شاهد یک فاجعه اخلاقی بود که کل کشور را شوکه کرد.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و ۱۳ هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
رئیس کمیته امداد گفت: مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه برای ثبت نام در طرح ملی مسکن معاف شدند.
رئیس سازمان حج و زیارت، از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر از کارگزاران در واحد امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان در اربعین خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
بعد از دیدار ایران با کامبوج که در رده ملی برگزار شد، بازی استقلال و مس کرمان از سری رقابت‌های لیگ برتر ایران دومین دیدار رسمی است که زنان ایرانی بعد از قریب به ۴۰ سال با خریدن بلیت راهی ورزشگاه می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ