مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا روز گذشته ۱۰ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۹۲ نفر ورودی به استان داشته ایم که در نهایت به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به وجود بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و خدماتی در استان، گفت: صنایع باید پیشگام راه‌اندازی و فعالیت خانه‌های محیط‌زیست باشند.
تزریق زیر جلدی چنین داروهایی که مونجارو نیز در زمره آنهاست و باید هفته‌ای یک بار انجام شود، بیش از ۱۰ هزار دلار در سال هزینه به همراه دارد.
فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آن‌ها ائتلاف می‌کند.
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
دزدان آنقدر حرفه‌ای بوده‌اند که حتی گاو صندوق خانه را با وجود داشتن رمز دیجیتال با روش‌های خاص خود باز کرده و در کمتر از یک ساعت، بیش از ۴۰ هزار دلار، ۱۰ ساعت با قیمتی بیش از ۵ هزار دلار، مقداری طلا و جواهر، اسناد ملکی از قبیل سند خانه، ویلا، ماشین بنز، ماشین بی‌ام و و... با یکی از چمدان‌های صاحبخانه با خود از خانه خارج می‌کنند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از ورود بیش از ۸ میلیون شماره تلفن همراه دیگر استان ها (غیربومی) در حد فاصله ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به استان خراسان رضوی خبر داد.
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور میزان اثربخشی عملکرد این سازمان در ۱۰ ماهه اول امسال را تشریح کرد و گفت: ۱۴۵۹۰ میلیارد تومان در حوزه وصول مبالغ فرار مالیاتی اثربخشی صورت گرفت.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
۲۰ کوره آجرپزی تنها در محدوده شهرک گلدسته چهاردانگه وجود دارد. این کوره‌ها فاصله نسبتاً زیادی با محدوده مسکونی شهرک دارند. با این‌حال سازه‌های بلند این کوره‌ها از دور پیداست و با نگاه کوتاهی در اطراف شهرک، می‌توان بیش از ۱۰ کوره را شناسایی کرد.
قزوین - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه کانکسی در سطح کشور وجود دارد گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا مهرماه آینده صاحب ساختمان می‌شوند.
قزوین - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه کانکسی در سطح کشور وجود دارد گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا مهرماه آینده صاحب ساختمان می‌شوند.
قزوین - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه کانکسی در سطح کشور وجود دارد گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا مهرماه آینده صاحب ساختمان می‌شوند.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۳۸ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی امروز راهی مدرسه شدند.
بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری: در زمان اوج کرونا به بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو‌های طرحی با وجود اینکه طرح آن‌ها به اتمام رسیده بود و می‌توانستند استراحت یا کار دیگری را شروع کنند گفته شد که دوره دیگری را با مزایای طرحی مشغول کار شوند و در واقع این نیرو‌ها به سربازی می‌مانند که دوره سربازی آن‌ها به پایان برسد و به آن‌ها گفته شود یک دوره دیگر با همان حقوق و مزایا به عنوان سرباز آن هم در خط مقدم جبهه مشغول شود.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ