مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در راهبرد اصلاح بودجه ریزی پیشنهاد کرد وزارت ارتباطات ۸ اقدام ملی را در جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سواد آموزشی کشور بر لزوم ارائه آموزش‌های سواد آموزی به زندانیان تاکید کرد و گفت: با همکاری سازمان امور زندان‌ها آموزش زندانیان توسط کارکنان زندان‌ها انجام می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم تزریق روحیه امید در بین مردم با انعکاس خدمات انجام شده تاکید کرد.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن با عملیات روانی و سلطه رسانه‌ای سعی در تغییر باورها و اعتقادات نسل جوان ما دارد، مسئولان و فعالان فرهنگی در جبهه جنگ نرم باید عملیات آفندی انجام دهند.
سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: بی‌تردید کار بسیار اشتباهی انجام شده و حتما باید با آن پیمانکار برخورد صورت بگیرد و مطالبه ما از شهرداری تهران و بخش‌های مرتبط این است که حتما این موضوع را بررسی کنند و بخش‌های نظارتی با پیمانکاری که چنین کار غلطی را انجام داده برخورد کنند؛ حتی اگر بخش خصوصی در جایی دیگر از تهران که پیمانکار شهرداری هم نباشد چنین اقدامی کند باید برخورد لازم صورت بگیرد.
فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در فصل زادآوری حیات وحش تاکید کرد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انجام طرح انتقال آب بین حوضه‌ای بین سد دز و سد کرخه (آب اضافی سد) باعث رفع مشکل زیادی از شهرهای خوزستان در بحث تأمین آب خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: به طور طبیعی بر اساس قواعدی که داریم همه کنترل‌ها برای مدارس انجام می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران به منظور تسهیل رفت و آمد فرزندان استثنایی اقداماتی را انجام می‌داده است به همین منظور موضوع رسیدگی پرداخت هزینه سرویس دانش آموزان الزام است
مشهد ـ سفیر ایران در تاجیکستان گفت: ایران و تاجیکستان باید در حوزه توسعه مشترکات و روابط اقتصادی خود به ویژه پذیرش استاندارد کالاهای تبادلی تلاش بیشتری انجام دهند.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاه ها، بزرگراه ها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌ دست متخصصان جوان داخلی بود.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاهها، بزرگراهها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌دست متخصصان جوان داخلی بود.
کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: اگر حوزه ی نفت و گاز نیز به نهادهای غیرمتخصص مثل سهام عدالت سپرده شود، این مشکل تشدید می شود. اگر این اتفاق بیفتد مسلماً این حوزه ها به درستی مدیریت نمی شوند و مشکلاتش متوجه کل کشور می شود. همچنین مسئولیت سیاست گذاری بر زنجیره ارزش بر عهده وزیر مربوطه است. متاسفانه خصوصی سازی هایی که تا الان در کشورمان انجام داده ایم، موفقیت آمیز نبوده اند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یکی از ماموریت‌های دولت این است که با روسیه و کشورهای اوراسیا درباره مناطق آزاد مشترک اقدام ویژه و عملیاتی انجام شود.
عضو شورای شهر گفت: باید برخورد با مافیای دستفروشان انجام شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس: اگر می‌خواهیم فشار مضاعفی به مردم در بحث قیمت انرژی نیاید باید تعرفه پلکانی پرمصرف‌ها را اعمال کنیم که مصوبه قانونی نیز دارد و در بودجه ۱۴۰۱ به میزان غیر یارانه‌ای شدن قبوض انرژی مشترکان پرمصرف بوده است. قرار نیست از جیب آحاد مردم کسی که شرایط مالی بهتری دارد و مصرف غیر بهینه بالاتری را انجام دهد و یارانه بیشتری دریافت کند.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، خواستار ایجاد یک پلتفرم مالی مستقل برای انجام مبادلات بین‌المللی شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران و راه آهن باید برای حل مشکل باغ راه حضرت فاطمه زهرا اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر لزوم تأمین امنیت در اقیانوس هند گفت: لازمه انجام فعالیت اقتصادی، برقراری امنیت است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در چند سال گذشته با معضلاتی در حوزه خصوصی سازی مواجه بودیم که اکنون باید به‌طور حتم اقدامی در راستای تجدیدنظر مراحل انجام واگذاری‌ها و قواعد آن باید انجام شود.
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
سردار اشتری گفت: برای بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان کارگروهی تشکیل شود و تمامی تجاربشان در این کارگروه مطرح تا برای انجام مطلوب مأموریت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه چین بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهادهای سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ