معاونت علمی اعلام کرد: ۱۰ شرکت خصوصی و ۱۰ مرکز دولتی در شمار ۲۰ مرکز برتر عضو شبکه و ارائه کننده خدمات شبکه آزمایشگاهی فناودی‌های راهبردی قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری گفت: تاکنون حدود ۱۷۵ نفر از برترین متخصصان شاغل در خارج از کشور تایید اولیه ثبت نام در سامانه طرح جایگزینی سربازی را اخذ کرده اند.
مؤسسه نیکوکاری مهرطه برگزار می کند: اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان منتشرشده در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در حوزه نوجوان، توسط مؤسسه نیکوکاری مهرطه، با همکاری پنج مؤسسه دیگر در تاریخ ۲۶ تیر ماه در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
سخنگوی دولت گفت: بهترین مرجع و محل برای پاسداری از حقوق عامه مرکز وکلای قوه قضائیه است.
هواداران تیم راجا کازابلانکا مراکش طرح موزاییکی فوق العاده زیبایی را به اجرا در آوردند.
در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی علاوه بر انتخاب فناور سلامت از برترین مراکز رشد سلامت و شرکت دانش بنیان فعال در حوزه سلامت تقدیر به عمل خواهد آمد.
ملی‌پوشان هندبال ایران موفق به پیروزی مقابل مراکش شدند.
در دیدار رده‌بندی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، بازیکنان کرواسی با برتری ۲-۱ مقابل مراکش مدال برنز این تورنمنت را بر گردن آویختند.
در مراسمی با حضو وزیر علوم پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به وزارت علوم و دستگاه‌های دیگر، نشریات برگزیده و انجمن علمی برگزیده معرفی شدند.
یوسف النصیری، مهاجم مراکش، یکی از بدترین عملکردهایش را در بازی برابر فرانسه به نمایش گذاشت.
فرانسه با درخشش هوگو لوریس درون دروازه و کلین شیت این سنگربان باتجربه توانست مقابل مراکش به برتری برسد.
دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، اسامی غرفه های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه ها اعلام کرد.
دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، اسامی غرفه های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه ها اعلام کرد.
الیاس شاعر، هافبک مراکش، در نشست خبری بازی با فرانسه گفت که بهترین مربی دنیا را دارند و فردا این مهم ثابت خواهد شد.
طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش پس از برتری مقابل پرتغال کریستیانو رونالدو را مورد تمسخر قرار دادند
دیدار تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری خروس‌ها به پایان رسید تا قهرمان دوره گذشته به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند.
سنگربان تیم ملی فوتبال مراکش در ۵ بازی که در جام جهانی به میدان رفته تنها یک گل دریافت کرده است که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.
سنگربان تیم ملی فوتبال مراکش در ۵ بازی که در جام جهانی به میدان رفته تنها یک گل دریافت کرده است که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.
رومن سایس، کاپیتان تیم ملی مراکش پس از مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
نیمه نخست دیدار مراکش و پرتغال در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی یک بر صفر مراکش به پایان رسید.
یاسین بونو با درخشش در ضربات پنالتی به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مراکش و اسپانیا انتخاب شد تا تیمش به جمع ۸ تیم برتر جهان راه یابد.
وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال از عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی تمجید کرد.
تیم ملی فوتبال بلژیک در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر مراکش شکست خورد تا صعودش به مرحله بعد پیچیده شود.
دارنده مدال طلای پرتاب پارالمپیک توکیو می‌گوید: در مسابقات جهانی مراکش به دنبال این است که بهترین خودش باشد و ضمن ارتقاء رکوردش در توکیو، به مدال طلا برسد.
حمید پورشریفی، رئیس انجمن روان‌شناسی سلامت ایران، می‌گوید: مسئله اینجاست که مراکز حوزه علمیه در بهترین شرایط جایی برای تربیت نیروی انسانی هستند و درواقع ادغام اینکه یک مرکز هم نقش تربیت نیروی انسانی را داشته باشد و هم نقش بررسی صلاحیت آن افراد و هم نقش نظارت بر صلاحیت آن‌ها را آسیب‌زننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ