رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از ارائه سند تحول راهبردی دیجیتال نظام مالیاتی کشور تا پایان دی‌ماه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه تحلیلی از تحولات آینده منطقه و جهان گفت: در اسناد امنیت ملی امریکا بیان شده که قرن بیست و یکم قرن امریکایی است. در حالی که این قرن تبدیل به افول امریکا شد. سند ۲۰۲۳ امریکا تأکید کرده که تا سال ۲۰۳۰ دچار افول و مشکلات اساسی خواهد شد. در اسناد اسرائیل هم بیان شده که با وضعیت و روند فعلی اسرائیل به ۸۰ سالگی نخواهد رسید.
نام خلیج فارس در ادبیات سیاسی و رسانه‌ای روسیه چندان قطعی و پذیرفته بوده است که در "سند امنیت دسته جمعی روسیه برای منطقه" که در سال ۱۳۹۸ ارائه شد و یک طرف اصلی آن کشور‌های عرب همسایه ما در منطقه هستند نیز بار‌ها از عنوان خلیج فارس استفاده شده است
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی مدعی حمله سایبری چین به زیرساخت‌های دریایی این کشور شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: صحت سنجی اسناد عادی ابرازی از سوی مردم برای دریافت سند رسمی است.
اهواز- معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از ثبت سه هزار و ۵۰۰ درخواست در راستای ارائه سند به سکونتگاه‌های فاقد سند در استان خبر داد.
هادی یوسف پور آذری گفت: به‌زودی سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها تهیه و ارائه خواهد شد و شرکت مصمم است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در امر توسعه صنعت فرودگاهی بهره‌مند شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه تاکنون سند و مدرکی موثقی درباره ادعای صدور پهپادهای ایرانی به روسیه، ارائه نشده است، گفت: ایران از توقف جنگ در اوکراین و بازگشت به گفتگو حمایت می‌کند.
محمد حاج رسولی‌ها گفت: در سال ۲۰۲۳ با توجه وقوع سیلاب‌های مخرب اخیر در جهان، کتابی در خصوص مدیریت جامع سیلاب به صورت ملی در دست تدوین است که جهت بهره‌برداری ارائه خواهد شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دولت برنامه‌های خود را برای اجرایی شدن سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی ارائه کرده و هیئت نظارت مجمع طبق سند الزامات تحقق سیاست‌های کلی برنامه دولت را بررسی می‌کند.
مشهد ـ دادستان مرکز استان خراسان رضوی گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه سند و مدرکی دال بر وقوع تعرض نسبت به بازیکنان این مدرسه فوتبال به مرجع قضائی ارائه نشده است.
ملی‌پوش پاراتنیس روی میز درخصوص اتفاق عجیبی که برایش رخ داده، توضیحاتی را ارائه کرد.
تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من در همه پستی در ورزش بوده ام و در را باز گذاشته ایم که هرکسی سند معتبر (برای تخلفی) دارد ارائه کند اما همه اش حرف است و کسی سند معتبری برای ما نیاورده است.
رئیس جمهور پس از ارائه توضیحاتی درباره سند و دخل خرج کشور در سال آینده، لایحه بودجه ۱۴۰۲ را به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.
کتایون ریاحی که به دلیل عملکرد تحریک آمیز در جریان اغتشاشات اخیر و همچنین ادعاهای بدون ارائه سند چند هفته ایست در زندان به سر می‌برد، شب پیش با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.
صادق زیباکلام برای ارائه سند درباره ادعایی که در صفحه توئیتر خود مطرح کرده بود به دادسرا احضار شد.
مرحوم تکمیل همایون در کتاب خلیج فارس درباره ادعاهای واهی شیوخ شارجه و راس الخیمه درباره جزایر ایرانی چند سند تاریخی ارائه کرده و نوشته بود:هنوزهم شیوخ خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار می‌کنند.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت از مقامات اوکراین دعوت می‌کنیم در یک نشست دوجانبه در سطح متخصصان فنی ایرانی و اوکراینی در خصوص ادعای استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ سند ارائه کنند.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت از مقامات اوکراین دعوت می‌کنیم در یک نشست دوجانبه در سطح متخصصان فنی ایرانی و اوکراینی در خصوص ادعای استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ سند ارائه کنند.
وزیر امور خارجه گفت: قویا مخالف جنگ و تسلیح هر یک از طرفین جنگ بوده و هستیم و به مقامات اوکراین گفته‌ایم چنانچه سندی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین وجود دارد، ارائه کنند.
نخست‌ وزیر آلبانی بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که سامانه مدیریت اطلاعات کشورش توسط همان مهاجم، بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفته است!
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: جوانگرایی از رویکردهای مهم دولت سیزدهم است. تدوین سند تحول دولت در این چارچوب است که برای ۳۷ موضوع کلان کشور راهکار ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ