ساخت نئوم جدول‌های زمانی بلندپروازانه‌ای دارد و بسیاری از پروژه‌ها تا سال ۲۰۳۰ ساخته می‌شوند. تصاویر هوایی جدید منتشر شده نشان می‌دهد حفاری برای فونداسیون کلان شهر ۴۴۰ میلیارد پوندی «لاین» عربستان سعودی آغاز شده و حفاران را در سایتی به طول ۱۷۰ کیلومتر نشان می‌دهد. در این فیلم، حفاری‌هایی دیده می‌شوند که در حال ایجاد زیربنای این شهر هستند و انتظار می‌رود که این حفاری پایه‌های شهر را در داخل خود نگه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اگر برای سومین بار از سوی نهادهای ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان تایید صلاحیت نشوم از شرکت در انتخابات کناره‌گیری خواهم کرد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در حالیکه درباره جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم صحبت می‌کرد احساساتی شد و بغض اجازه نداد به حرفهایش ادامه دهد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تمام تمرکزش روی کسب عنوان قهرمانی با این تیم در رقابت‌های یورو 2024 است.
محققان چینی در مقاله‌ای اطلاعات به‌دست‌آمده از کاوشگر ژورونگ را منتشر کرده و مدعی شده‌اند که چهار تلماسه هلالی‌شکل در منطقه Utopia Planitia با لایه‌ای نازک و سراسری از پوسته‌های ترک‌خورده پوشیده شده است.
مرکز بین المللی نجوم امروز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد که در اغلب کشورهای جهان اسلام و جهان عرب جز بخشی هایی از غرب آفریقا مانند لیبی نمی توان هلال ماه شوال را در روز پنجشنبه رویت کرد.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
فوکویاما در کتاب نظم و زوال سیاسی و هم در کتاب لیبرالیسم و ناراضیانش می‌گوید مساله اصلی اندازه و بزرگ و کوچکی دولت نیست، کارآمدی دولت است. دولت باید بتواند مساله حل کند. یک دولت کوچک مثل سنگاپور کارآمد است، اما یک دولت کوچک هم مثل لبنان هست که ناکارآمد و در مرحله ورشکستگی است.
سعید اکبری مجری شبکه سوم سیما دلیل غیبت خود در برنامه‌های صدا و سیما را پافشاری برخی افراد برای حرف زدن علیه ورزشکاران اعلام کرد.
نام نئوم که نمایانگر "آینده جدید" برای عربستان است از دو واژه گرفته شده است: سه حرف نخست از پیشوند "نئو" مربوط به یونان باستان به معنای جدید و حرف چهارم از واژه عربی "مستقبل" به معنای آینده گرفته شده است.
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: منطقه بکر و بی‌نظیر نئور بهترین و مطلوب‌ترین نقطه گردشگری است که با رعایت الزامات زیست محیطی باید شاهد رونق این منطقه باشیم.
هواپیما‌های ایرباس‌ای ۳۳۰ نئو شرکت کندر طراحی داخلی جدید را ارائه می‌کند، از این رو، نه تنها گزینه‌ای دوستدار محیط زیست‌تر هستند، بلکه تجربه خوبی از سفر برای مسافران را نیز فراهم می‌کنند.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم امیدهای جهان تاکید کرد که هر صبح و ظهر و شب به شکست محمدرضا گرایی و قهرمانی جهان فکر می‌کند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همزمان با هفته پژوهش، ساختمان مرکز تخصصی نجوم اهواز افتتاح شد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه تأکید کرد که آمریکا و متحدانش با پایبندی به ایده های منسوخ نئو استعماری، قدم در یک راه بن بست گذاشته اند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که آمادگی لازم را پیدا کرده که دیگر تحریک نشود گفت: در جلسه کمیته انضباطی گفتند که محروم نمی شود اما وقتی بیرون آمدم رای چیز دیگری بود!
نیشابور - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اشیای موزه نجوم نیشابور از مشهد بازپس گرفته و موزه این شهر مجدداً بازگشایی شود.
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی به نقل از یک گروه حقوق بشری اعلام کرد که دستگاه قضایی عربستان سعودی احکام قضایی سنگینی علیه دو شیخ عربستانی معترض به پروژه نئوم صادر کرده است.
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی به نقل از یک گروه حقوق بشری اعلام کرد که دستگاه قضایی عربستان سعودی احکام قضایی سنگینی علیه دو شیخ عربستانی معترض به پروژه نئوم صادر کرده است.
نایب قهرمان کشتی جهان از ملت ایران بابت شکست در فینال مسابقات قهرمانی جهان عذرخواهی کرد.
مسابقه عکاسی نجوم بزرگترین مسابقه عکاسی نجومی در جهان است و هر ساله از هزاران عکس از تصویربرداران در سراسر جهان استقبال می‌کند.
کودی گاکپو، ستاره پی اس وی آیندهوون، فاش کرد که لوئیس فن خال او را متقاعد کرده است که به منچستریونایتد ملحق نشود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام پرافتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.
دروازه‌بان مس رفسنجان تاکید دارد تیمش در دو دیدار ابتدایی فصل از داوری متضرر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ