اردبیل- استاندار اردبیل گفت: منطقه بکر و بی‌نظیر نئور بهترین و مطلوب‌ترین نقطه گردشگری است که با رعایت الزامات زیست محیطی باید شاهد رونق این منطقه باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی، خرید جدید پرسپولیس، متولد گرگان است.
محققان گروه تحقیقات هیوارد دانشگاه بولدر کلورادو در یک دستاورد جدید از ماده نوین فوتومکانیکی رونمایی کردند که می تواند با تبدیل انرژی نور به فعالیت مکانیکی انقلابی در صنایع مختلف ایجاد کند.
احمد نور الهی هافبک ایرانی تازه وارد الوحده در دیدار نخست توانست بهترین بازیکن تیمش شود.
هافبک ایرانی الوحده ممکن است با فوق ستاره فوتبال جهان روبه‌رو شود.
مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان از تولید دستگاه نورگیر خورشیدی خودتنظیم که به منظور تامین نور ساختمان‌های شمالی با نور کم استفاده می‌شود، خبر داد.
بهترین راه برای کمک به کاهش تعریق، انتخاب لباس‌هایی از جنس پارچه‌های سبک و نازک است؛ به طوری که پوست امکان تنفس و تهویه داشته باشد. رنگ‌های روشن‌تر نیز به انعکاس نور خورشید به جای جذب آن کمک می‌کنند. پوشیدن این رنگ‌های به خنک نگه داشتن بدن و کاهش تعریق کمک می‌کند.
برکناری محسن یزدی مدیر شبکه مستند با دستور وحید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، جنگ بر سر صندلی‌های مدیریتی در سازمان را کلید زد، اما چرا برکناری او تا این اندازه برای برخی اصولگرایان مهم بوده و نسبت به این روند واکنش‌های تند نشان داده‌اند؟
تیم فوتبال الوحده اردوی تدارکاتی خود را برای کشور صربستان برنامه‌ریزی کرده است.
فوق تخصص قرنیه گفت: عینک‌های آفتابی استاندارد معمولاً ۱۵ تا ۲۵ درصد از نور را عبور می‌دهند که این میزان برای اکثر فعالیت‌های روزمره کافی است. بهترین رنگ برای عینک‌های آفتابی، در وهله اول خاکستری و پس از آن قهوه‌ای است. بهترین عینک آفتابی را بشناسید
کمبود ویتامین D باعث مشکلات مزمن سلامتی و افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌شود. برخی از کارشناسان معتقدند ترس ما از بیرون رفتن بدون استفاده از ضد آفتاب باعث کاهش سطح ویتامین D می‌شود. دانستن اینکه چگونه و چه زمانی به طور ایمن نور خورشید را جذب کنید، می‌تواند برای افزایش سطح ویتامین D بدن شما حیاتی باشد.
احمد نوراللهی که مقابل الوصل گل مهمی به ثمر رساند در ترکیب منتخب هفته امارات قرار گرفت.
به توصیه کارشناسان، بهترین اقدام برای از بین بردن این بو باز کردن شیشه‌های خودرو پیش از سوار شدن و در ۲۰ دقیقه ابتدای حرکت است. همچنین از آنجا که دمای بالا به انتشار این بو کمک می‌کند، بهتر است تا حد امکان خودرو را زیر نور آفتاب یا در مکان‌های گرم پارک نکنیم.
در طول بازی بازیکنان پرسپولیس در معرض لیزراندازهای استادیوم باهنر قرار داشتند.
در متون دینی دعا به عنوان یکی از راه‌های ارتباط با خدا و برترین عبادت‌ها تأکید و با تعابیری مانند «سلاح مؤمن» و «نور آسمان و زمین» توصیف شده است.
گروهی از محققان روشی ابداع کرده اند تا با کمک نور لیزر و هوش مصنوعی نوع باکتری موجود در مایعات و حتی سلول های دیگر ظرف چند دقیقه شناسایی شود.
کان می‌گوید به‌رغم آنکه نیرو‌های یونیفل وعده حل مشکل را داده‌اند، اما تابیدن نور لیزر همچنان ادامه دارد و ارتش تل‌آویو راه‌حلی برای این مشکل ندارد. این شبکه صهیونیستی همچنین اضافه کرد که نگرانی‌هایی وجود دارد از اینکه نور قوی این لیزر باعث آسیب به چشمان و کور شدن ساکنان شهرک شود.
فوکویاما در کتاب نظم و زوال سیاسی و هم در کتاب لیبرالیسم و ناراضیانش می‌گوید مساله اصلی اندازه و بزرگ و کوچکی دولت نیست، کارآمدی دولت است. دولت باید بتواند مساله حل کند. یک دولت کوچک مثل سنگاپور کارآمد است، اما یک دولت کوچک هم مثل لبنان هست که ناکارآمد و در مرحله ورشکستگی است.
دانشمندان برای اولین بار کاری کردند که نور در زمان به طور همزمان به جلو و عقب حرکت کند. این گزارش نشان می‌دهد که این روش جدید که توسط گروهی بین‌المللی از دانشمندان به دست آمده است، می‌تواند به ایجاد تکنیک‌های محاسباتی کوانتومی جدید کمک کند و به دانشمندان درک بهتری از گرانش کوانتومی بدهد.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی دیگر از مواد لازم در ساخت استخوان، ویتامین دی است. بهترین منبع ویتامین دی را نور خورشید است و قرار گرفتن مستقیم پوست در برابر نور خورشید، میزان مناسبی از این ویتامین را تامین می‌کند. زرده تخم مرغ و روغن کبد ماهی از دیگر منابع غنی ویتامین دی محسوب می‌شوند.
نور آبی ساطع‌شده در اکثر صفحه‌نمایش‌هایی که ما استفاده می‌کنیم، نوری با طول‌موج کوتاه است که انرژی زیادی ساطع می‌کند. از این رو، استفاده مداوم از این وسیله الکترونیکی و قرار گرفتن در معرض نور مضر آن، به یک نگرانی جدی تبدیل‌شده است. اگرچه دریافت مقدار مشخصی از نور خورشید برای بدن ما مفید است، اما نوری که از موبایل و لب تاپ ساطع می‌شود، ساخته دست بشر است و ازاین‌رو هیچ تأثیر مثبتی ندارد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو تازه‌ترین محصول خود «ری‌را» که به معنای باران و به کار رفته در برترین اثر پدر شعر نو، نیما یوشیج است را در خانه خود نیما در روستای یوش شهرستان نور با حضور استاندار مازندران معرفی کرد.
هرکسی با دلش زندگی می‌کند، نه با پول و ثروت و اموالش. چه بسا کسی گوشه یک خانه نمور، حال بهتری از یک پادشاه داشته باشد. علی هاشمی از همان آدم‌هاست. روایت این دست‌فروش باصفای مشهدی را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۷۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به واسطه شیوع کرونا مداوم به تاخیر افتاده بود، بالاخره از ۵ خرداد آغاز شد تا امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور سینما تداوم داشت؛ رویدادی که آغاز آن، دوره تازه‌اش با پیوستن این جشنواره به فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به عنوان نهاد بین المللی ناظر بر جشنواره‌های بین المللی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ