مسابقه عکاسی نجوم بزرگترین مسابقه عکاسی نجومی در جهان است و هر ساله از هزاران عکس از تصویربرداران در سراسر جهان استقبال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر دلخراش از سرعت عمل پایین یک زن که باعث گیر کردنش بین در و خودرو شد و مرگ این زن را رقم زد. منبع:
اینیوس گرنادیر نامی متفاوت دارد و یک برند خاص در جانمایی حروف نشان تجاری است، اما خود محصول عملا هیچ خلاقیت و استقلالی ندارد...
نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره‌ای به برترین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه کرده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با ۱۰ عنوان میس المپیا)، لندا موری (با ۸ عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با ۶ میس المپیا) دیده نمی‌شود.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به 52 سال قبل، اطلاعیه ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت 5 صبح کله پاچه سرو می شود.
در حال حاضر، برنده هفت توپ طلا در جستجوی یک خانه جدید است. طبق گزارش‌ها، مسی به دنبال یک خانه در کنار آب برای خانواده‌اش می‌گردد.
هوش مصنوعی، ابرقهرمانان را به سال ۱۸۵۰ میلادی و خیابان‌های لندن برده و تصاویری از آنان خلق کرده است.
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
تصاویر منتشر شده از رختکن پاری سن ژرمن در بازی شب گذشته نشانگر ادای احترام کیلیان امباپه به لیونل مسی است.
بستیون ام9 در نمای جانبی بویژه نوار شانه، بالای رکاب و سقف؛ خطوط بسیار قدرتمندی را به کار گرفته تا در این بخش نیز به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند.
دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته از سوی بازپرس جنایی صادر شد و بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها حکایت از آن داشت که این نوجوان در حال عبور با موتور سیکلت از خیابان بود که موتور سیکلت دیگری با ۳ سرنشین از سوی دیگر خیابان به او نزدیک شد و با هم برخورد کردند که پس از این برخورد نوجوان ۱۶ ساله غرق در خون روی زمین افتاد و سرنشینان موتور سیکلت دیگر از مهلکه گریختند.
چراغ‌های اصلی عقب جگوار سال‌ها است که یک امضا اختصاصی برای برند محسوب می‌شود و اینجا هم تکرار شده تا در هماهنگی با دیفیوزر اسپرت و خروجی اگزوز ۴ تایی با جانمایی ۲ لول در هر طرف مکمل سایر قسمت‌های اسپرت اف-تایپ نسخه ۷۵ باشد.
بیست گور انسان که بیشتر آن‌ها مردان جوان بودند در دو گروه مربوط به دو دوره‌ی زمانی مختلف این محوطۀ باستانی پیدا شدند.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
معیار‌هایی مانند سرمایه‌گذاری، استعداد و تحقیق نشان می‌دهند که ایالات متحده در این زمینه پیشتاز است و چین عقب‌تر است و پس از آن کشور‌هایی مانند بریتانیا، هند و کانادا قرار دارند. با این وجود، این کل تصویر مرتبط با هوش مصنوعی را ترسیم نمی‌کند. هوش مصنوعی صرفا حق ثبت اختراع نیست بلکه فرآیند است.
پلتفرم جدید مرسدس به نام MMA در مدل CLA برای اولین‌بار بکار برده خواهد شد. بعد از CLA محصولات دیگری مثل GLA و GLB و C کلاس از این پلتفرم بهره خواهند برد.
نامزد کریستیانو رونالدو با امضای قراردادی چشمگیر به چهره جدید برند الیزابتا فرانچی تبدیل شد.
فجر سپاسی در مصاف 6 امتیازی با سایپا با گل دقیقه 80 علی آل کثیر برنده شد.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
باستان‌شناسان این مجسمه را زیر سه لایه کف خشتی یافتند و تصورشان این است که شاید بومیانی که از نبرد با نیرو‌های اسپانیایی در سال ۱۵۲۱ جان سالم به در برده بودند، به خاطر ارزشی که برای این مجسمه قائل بودند آن را زیر زمین دفن کرده‌اند.
در میان برنده‌های این دوره، جوایز بخش ویلا‌ها نشانه‌ای هستند از میزان نوآوری‌های حیرت انگیز آن هم همسو و همسان با مختصات بومی و محلی. ویلا‌هایی با نشانه‌های بارز خلاقیت وجاخوش کرده در بافت طبیعی اطراف بنا. ویلای «کومه نور» که رتبه نخست بخش خانه‌های ویلایی را به‌دست آورد و ویلای «دشت ۴۰» در دماوند استان تهران که رتبه دوم مشترک جایزه معمار را در بخش مسکونی تک‌واحدی کسب کرد نمونه‌هایی حیرت انگیز از چنین مختصاتی هستند.
تصاویری از مراسم بهترین‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار شد و اِنزو فرناندز به عنوان پدیده جام ، کیلیان امباپه برنده کفش طلا ، اِمیلیانو مارتینز برنده دستکش طلا و لیونل مسی برنده توپ طلا شد.
جام تیم قهرمان جام جهانی فوتبال از سال ۱۹۷۴ تاکنون به یک شکل درآمده و تا چند روز دیگر برای یازدهمین بار توسط کاپیتان تیم قهرمان در قطر بالا برده می‌شود.
ساخته جان کرولی بر اساس رمانی به همین نام نوشته دانا تارت برنده جایزه پولیتزر، روایتی تکاندهنده دارد که اگرچه نسخه بصری قابل قبولی دارد اما همچون بسیاری از فیلم‌های متکی بر فیلمنامه اقتباسی، فیلم به خوبی رمانی که متکی بر ساخته شده، خوب نیست؛ اتفاقی که چندان عجیب نیست و کمتر فیلمی بهتر از رمانی است که بر اساس آن ساخته شده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ