محققان چینی در مقاله‌ای اطلاعات به‌دست‌آمده از کاوشگر ژورونگ را منتشر کرده و مدعی شده‌اند که چهار تلماسه هلالی‌شکل در منطقه Utopia Planitia با لایه‌ای نازک و سراسری از پوسته‌های ترک‌خورده پوشیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن زندگی خوب و راحت همیشه نیاز به ایجاد تغییرات عظیم ندارد، گاهی باید راز پنهان این خواسته را پیدا کنید.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
وزارت خارجه آمریکا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: واشنگتن انتظار هیچ پیشرفت یا تحولی در روابط دوجانبه با پکن را از سفر بلینکن به چین ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرچمی را که امام راحل برافراشت و انقلابی را که او رهبری کرد و توسط امام حاضر رهبری می‌شود، سرآغاز تحولی جریان‌ساز و ماندگار در مسیر تاریخ بود.
مسیری که ایران در زمینه بازمعماری سیاست‌های صنعتی خود در حوزه به کارگیری اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و ورود تحقیق و توسعه به تازگی شروع کرده است، مسیر بسیار مهم و با چشم‌انداز روشن است که علاوه بر تحول بزرگ صنعتی و آغاز مسیر تحول صنعتی مبتنی بر علم و فناوری، کشور را به توسعه صنعتی چند وجهی و خارج از اقتصاد تک‌بعدی خواهد رساند.
جلسه ارزیابی و بررسی برنامه های تحولی دفتر توانمندسازی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی صبح امروز در ساختمان ستاد سازمان برگزار شد.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: در تولید علم و نوآوری که از سوی پژوهشگران ایرانی انجام شده ایران در رتبه بندی فناوری در اغلب زمینه های اقتصادی در زمره ۱۰ کشور برتر جهان قرار گرفته است.
در کمیسیون‌های عالی مدیریت بهره‌برداری ذخایر آبزیان، اولویت دادن به برنامه تحولی شیلات مورد تاکید قرار گرفت.
آنچه به نام مدرنیته یا تجدد در غرب شکل گرفته است، پدیده چندجانبه کلانی است که در همه ابعاد زندگی غربی‌ها تاثیر گذاشت و فهمی جدید از هستی، انسان، طبیعت، حکومت و ... ارائه کرد. در نگاه به سیاست کسانی، چون ماکیاولی و هابز نظراتی نوین مطرح کردند. در حوزه فلسفه و علم نیز تحولاتی عمده ایجاد شده بود. در سایر حوزه‌ها نیز تحولات گسترده بود. شاید هنوز نیز درکی کامل از این تحول و منطق آن و نحوه آن نداشته باشیم.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: در سال آینده باید توان تکمیل زنجیره‌های تحولی خراسان رضوی دنبال و به نتیجه برسد.
قم- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نقشه تحولی محیط زیست کشور در حال تدوین است که بر این اساس ساختار محیط زیست تغییر خواهد کرد.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه تلاش برای اجرای عدالت مبارزه با فساد و برقراری امنیت در دستور دستگاه قضایی است، تصریح کرد: امروز قوه قضاییه با برنامه در حال حرکت است، براساس گزارش‌هایی که دریافت کردم کار تمام معاونت‌ها در حال پیشرفت است.
رئیس جمهور با بیان این‌که ایران ظرفیت بالای اقتصادی دارد، افزود: علی‌رغم مشکلات موجود تاکنون سهم صادراتی ایران به کشورهای همسایه پنج تا شش برابر افزایش پیدا کرده است.
موضوع «سنددار شدن اراضی زراعی» در قرارگاه پیگیری تدابیر و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه قضاییه بررسی شد.
خمام- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به حرکت کشور به سمت مدیریت تحولی گفت: مدیریت‌ها اگر با خلاقیت محوری و ایده پردازی همراه باشد منتج به توسعه و پیشرفت می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه ارمنستان گفت: افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قاپان را گام عملی و مهم دو کشور برای افزایش مبادلات تجاری بود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد و بهره‌وری شرکت‌ها به عنوان نقشه راه تاکید کرد.
قم- وزیر جهاد کشاورزی تامین غذای با کیفیت، سالم و ارزان با تکیه بر تولید داخل را از برنامه های این وزارتخانه برشمرد.
رئیس سازمان بورس گفت: در گذشته مصوبات شتاب‌زده‌ای منتشر می‌شد که کل صنعت‌ کارگزاری را تا سال‌های زیادی درگیر می‌کرد؛ بنابراین بهتر است که هرچه سریع‌تر خلاء‌های موجود شناسایی شود.
معاون شهردارتهران گفت: احکام برنامه چهارم باید به گونه‌ای تدوین شود که رویکرد تحولی شهرداری تهران نمایان باشد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با همت همه دستگاه‌های مرتبط، بسته تحولی حاشیه شهر مشهد مشخص شده است که باعث ایجاد ارزش افزوده می‌شود.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگر معلوم شود تصمیمی در دولت درست است نباید به‌دلیل کاهش محبوبیت و رای از آن گذر کرد.
رئیس جمهور در هجدهمین اجلاس روز جهانی مسجد گفت: هر کسی که روحیه تحولی و انقلابی ندارد در هر سمتی که باشد باید از ریشه کنار گذاشته شود.
با دریافت جایزه مهم بهترین فیلمبرداری جوایز سینمای آسیا توسط فیلم درخشان "دشت خاموش" در کنار سایر جوایز مهم بین المللی، باز این قانون متحجرانه تفکیک پروانه فیلم‌های ویدیویی و سینمایی خود را به رخ کشید و باز هم به ما یادآوری کرد که فیلم‌هایی که توانسته‌اند جوایز مهم بین المللی را از آن خود کنند در کشور خود نمی‌توانند در رقابت های ملی شرکت کنند! جشنواره فیلم فجر و جشن سینمای ایران هردو از تحویل و حتی دیدن فیلم های ویدیویی سرباز می زنند و گویا پایانی برای این قانون "بد" نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ