عربستانی‌ها می‌خواهند از حضور مسی و رونالدو در جهت گرفتن میزبانی جام جهانی استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.
اعضای تیم فوتبال النصر عربستان ساعاتی قبل پرتغال را ترک کرد و عازم شهر اوزاکای ژاپن شد.
سعودی ها قصد دارند تا داور کهنه کار و بازنشسته اسپانیایی را به خدمت بگیرند.
لوکاس پاکتا، هافبک 25 ساله تیم ملی برزیل، کاملا صادقانه در مورد نیت فوتبالیست ها از حضور در فوتبال عربستان صحبت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
لوئیس فیگو به لیونل مسی توصیه کرد که پیشنهاد حضور در فوتبال عربستان را بپذیرد و با رونالدو رقابت کند.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
لحظه در آغوش گرفتن کریستین رونالدو و لیونل مسی در ورزشگاه عربستان پس از یک دهه تاریخ ساز شدن.
عربستان سعودی جذب 50 بازیکن مطرح را تا قبل از جام جهانی 2030 زیر نظر گرفته است.
عربستان از رویای حضور همزمان دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، در این کشور دست برنداشته و برنامه‌هایی جدی برای متقاعد کردن مسی دارد.
این روزها حواس بسیاری از طرفداران ستاره‌های ورزشی به عربستان است، فوتبالی‌ها که محو تماشای کریس رونالدو در النصر هستند و ممکن است سر و کله لئو مسی هم در الهلال پیدا شود و انگار همه سوپر کاپ‌های اروپا هم قرار است به زودی در صحرای عربستان خانه کنند.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
انمار الحائلی، رییس باشگاه الاتحاد عربستان، تاکید کرد که لیونل مسی، بیشتر از کریستیانو رونالدو، نیازهای باشگاه او را برآورده می‌کند.
امشب النصر در دیدار سوپرجام عربستان مقابل الاتحاد قرار گرفت و هواداران حریف برای تضعیف روحیه ستاره پرتغالی، نام رقیب قدیمی او را فریاد زدند.
پنجشنبه شب در بازی دوستانه بین پاری‌سن‌ژرمن و منتخب فوتبال عربستان، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو رقیب قدیمی دنیای فوتبال شاید برای آخرین بار مقابل یکدیگر قرار گیرند. حالا در انیمیشنی این تقابل به تصویر کشیده شده است./خبرآنلاین
کریستیانو رونالدو تمرین مشترکی را با بازیکنان الهلال عربستان برای دیدار با پاریس و لیونل مسی انجام داد.
تمرین تیم فوتبال منتخب تیم‌های الهلال و النصر برای تقابل با پاری‌سن‌ژرمن با حضور کریستیانو رونالدو برگزار شد.
روزنامه مارکا می‌گوید عربستان به زودی نمی‌تواند رویای خود برای انتقال مسی به این کشور بعد از کریستیانو رونالدو را عملی کند و قطری‌ها فعلا ستاره باارزش خود را از دست نمی‌دهند.
بعد از حضور کریسیتانو رونالدو در تیم فوتبال النصر، عربستانی‌ها قصد دارند هشت ستاره دیگر فوتبال جهان از جمله لیونل مسی، لوکا مودریچ، سرخیو راموس و ... را هم جذب کنند.
طبق ادعای سیمون چادویک، استاد اقتصاد ورزش، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو سفیران عربستان برای میزبانی جام جهانی 2030 خواهند بود.
گلی که لیونل مسی از روی نقطه پنالتی در بازی آرژانتین مقابل عربستان به ثمر رساند سبب شد او در چهارمین جام جهانی متفاوت خود گلزنی کرده و در این زمینه با پله، میروسلاو کلوزه، کریستیانو رونالدو و اووه زیلر برابر شود.
لیونل مسی اولین گل آرژانتین در جام جهانی 2022 را وارد دروازه عربستان کرد و با رکورد رونالدو در جام جهانی برابری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ