امشب النصر در دیدار سوپرجام عربستان مقابل الاتحاد قرار گرفت و هواداران حریف برای تضعیف روحیه ستاره پرتغالی، نام رقیب قدیمی او را فریاد زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوتاویو، هافبک محبوب هواداران پورتو در بازی امشب این تیم برابر فارنسه مورد تشویق قرار گرفت.
تبریز- هواداران تراکتور در بازی برابر پرسپولیس، ورزشگاه تبریز را پر کرده اند و تشویق معروف «بیر، ایکی، اوچ» به معنی یک، دو و سه را اجرا کردند.
بازی اینترمیامی و شارلوت اف‌سی که قرار بود اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS باشد به تعویق افتاد چرا که اینترمیامی با ستاره آرژانتینی‌اش در لیگز کاپ به مراحل بالای تورنمنت رسیده است.
مراسم معارفه لیونل مسی در اینترمیامی به تعویق افتاده است.
مدیریت تیم پرسپوليس در شرایطی که با حکم جنجالی کمیته اخلاق مواجه شده، امروز امور مربوطه را در دیدار با شمس آذر در کنار نیمکت دنبال کرد.
راجر فدرر برای اولین بار بعد از بازنشستگی از تنیس، در مسابقات ویمبلدون حاضر شد و با تشویق شدید تماشاگران روبرو شد.
سایت گل مدعی شد لیونل مسی از باشگاه الهلال درخواست کرده انتقال او به این تیم را تا سال 2024 به تعویق بیندازند. این خبر احتمال بازگشت او به بارسا را افزایش داده است.
مسی به جای حضور در مراسم بهترین‌های فرانسه، در شهر بارسلونا در یک کنسرت موسیقی دیده شد و مورد تشویق هواداران آبی‌اناری‌ها نیز قرار گرفت.
هواداران چلسی با وجود وضعیت کابوس‌وار تیم‌شان و نتایج ضعیف تیم در دوران مربی‌گری فرانک لمپارد، در بازی پایانی فصل، او را تشویق کردند.
هواداران سپاهان با وجود از دست رفتن قهرمانی بازیکنان این تیم را در پایان بازی با مس به شدت تشویق کردند.
نساجی بعد از شکست 4 بر صفر در برابر صنعت نفت در لیگ برتر در جام حذفی ارایه گر بازی خوبی بود و دوباره به روزهای خوب برگشت.
تشویق فردوسی‌پور میثاقی را از فینال فراری داد!
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: زایش شرکت‌های جدید و تشویق فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاهی به ایجاد شرکت اولیت ما است.
بازیکنان استقلال خوشحالی خود در پایان بازی را با تشویق ایسلندی جالبی به نمایش گذاشتند و پیروزی را جشن گرفتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جریان بازی با ملوان مورد حمایت همه جانبه تماشاگران قرار گرفت.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
تماشاگران تیم النصر بعد از شکست این تیم برابر الاتحاد در لیگ عربستان به تشویق کاپیتان تیم ملی آرژانتین پرداختند!
تیم هندی با هدایت امیر توکلیان مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران به عنوان سومی جام باشگاه‌های جهان دست یافت.
ابرستاره آرژانتینی تمدید قراردادش را به تعویق انداخت.
کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که فعلا مشخص نیست برای بئو مسی در پارک دو پرنس جشن قهرمانی جهان بگیرند و تایید کرد که مسی هنوز چنین درخواستی نداده است.
سوارز که معمولا ابایی از تحسین مسی نداشته، بعد از پیروزی آرژانتین با درخشش این بازیکن در استوری خود خطاب به او نوشت: هیچ وقت از نشان دادن این که بهترین بازیکن دنیا خستی، هسته نمی‌شوی. بگذار همه به افتخار آن چه که این پسر به فوتبال می‌دهد، ایستاده و تشویقش کنند.
کاری از دست مرد ۳۷ ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ