بعد از حضور کریسیتانو رونالدو در تیم فوتبال النصر، عربستانی‌ها قصد دارند هشت ستاره دیگر فوتبال جهان از جمله لیونل مسی، لوکا مودریچ، سرخیو راموس و ... را هم جذب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
بیل گیتس به تفکر خلاقانه مشهور است و برای رسیدن به اهداف بزرگ، همواره به دانش و هوش دیگران اتکا می‌کند. شرکت مایکروسافت تاکید کرده که کار اصلی‌اش، تولید تکنولوژی نیست. در وبلاگ این شرکت آمده: «مردم فکر می‌کنند کار ما تولید تکنولوژی‌ست. این طور نیست. کار ما ارائه راه حل به مردم برای مشکلاتشان است.»
تیم ملی برزیل پس از ناکامی در قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ با انگیزه بیشتر و بازپسگیری رنکینگ یک پای به مسابقات لیگ ملتها خواهد گذاشت.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
هافبک جوان پیکان می گوید یکی از اهداف این تیم قهرمانی در جام حذفی است.
تحلیلگران مسائل منطقه معتقدند توافق اخیر ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک ضربه ای مهلک به تلاش ها و اهداف نتانیاهو وارد کرده است.
فرهاد حمیداوی امیدوار است مسیر صعود در ادامه برای تیم قزوینی هموار تر باشد.
سفر بایدن از نظر سیاسی یک پیروزی بزرگ برای اوکراین بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند با حضور رییس جمهور امریکا و تصریح او بر تداوم حمایت ایالات متحده از اوکراین، متحدانی که در ادامه کمک‌های نظامی و اقتصادی به این کشور دچار تردید شده بودند، تردیدشان را کنار خواهند گذاشت. از سوی دیگر روسیه نیز درخواهد یافت که یک سال پس از آغاز حمله نظامی، در حالی که به بسیاری از اهداف اولیه خود دست نیافته، نتوانسته شکافی در جبهه غرب ایجاد کند و غرب همچنان بر سر موضوع حمایت از اوکراین اتفاق نظر دارد.
اختراعات شگفت ‌انگیز علم، مانند هوش مصنوعی و رباتیک ممکن است برای کمک به ظالمان به منظور دستیابی به اهداف شان با نوشتن یک خط کد مورد استفاده قرار گیرند. الگوریتم‌ های نظارتی قوی در صورت استفاده توسط یک حاکم مستبد می ‌توانند بدترین اتفاقی باشند که برای بشریت رخ داده است.
نیرو‌های اوکراینی هنگام عقب راندن نیرو‌های روسی در منطقه دونتسک، پیاده نظام و خودرو‌های زرهی روسیه را در انفجار‌های بزرگ منفجر کردند. در این فیلم دراماتیک، تعدادی از اهداف روسی را می‌توان دید که در حال دود شدن هستند و خودرو‌های زرهی پس از اصابت موشک‌ها و حملات توپخانه اوکراینی در آتش می‌سوزند.
مهدی طارمی در اولین مصاحبه طولانی خود پس از جام جهانی، از دستاوردهای سال قبل میلادی و اهداف بزرگش برای سال جدید می گوید.
جنرال موتورز اولین کارخانه بزرگ خودروهای برقی را در کانادا راه‌اندازی کرد.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.
مس کرمان در بازگشت خود به لیگ برتر هرچند ماندگاری در این رقابت ها را هدف اصلی خود در این فصل قرار داده است اما اهداف بزرگ دیگری را نیز برای این فصل خود در سر دارد.
هم‌زمان با هفته وحدت و با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، گام بزرگ دو خودروساز بزرگ کشور در راستای تحقق اهداف اتحاد استراتژیک برداشته شد.
هم‌زمان با هفته وحدت و با امضای تفاهم‌نامه‌های همكاری مشترك بین شركت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو، گام بزرگ دو خودروساز بزرگ كشور در راستای تحقق اهداف اتحاد استراتژیك برداشته شد.
حجت الاسلام سیداحمد خاتمی گفت : اجتماعات بزرگ در نماز جمعه و شهرهای مختلف باعث شده است تا دشمن در اهداف خود ناکام باشند در حالی که از مشکلات اقتصادی و اجتماعی آگاه هستیم اما زمانی که موضوع دین باشد همه به پای میدان می‌آیند و یک‌صدا می‌گویند "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای".
رئیس فدراسیون بوکس گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در مسیر اهداف بزرگ ما در مسیر مسابقات قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس قرار دارد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: بررسی‌ها نشان داد، متهمان پس از سرقت پژو ۲۰۷ برای اعمال مجرمانه به سمت غرب تهران رفته و در آنجا به قصد آدم‌ربایی و اهداف پلید خود به یک زوج جوان حمله‌ور شدند و در حالی که قصد داشتند زن جوان را بربایند با مقاومت آن‌ها فقط توانستند خودروی پژو ۴۰۵ آن‌ها را سرقت کنند، این افراد مالک خودرو را از ناحیه کتف با سلاح سرد مجروح کردند.
مسابقات تیراندازی اهداف پروازی جایزه بزرگ کشور در باشگاه تیراندازی دراک شیراز برگزار شد.
قرارداد مشترک همکاری با هدف پیشبرد اهداف مدنظر طرفین طی نشستی با حضور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، به امضا رسید.
گلیسون برمر، مدافع برزیلی یوونتوس، تاکید کرد اهداف بزرگ برای انتقال به این باشگاه در سر داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ