روزنامه مارکا می‌گوید عربستان به زودی نمی‌تواند رویای خود برای انتقال مسی به این کشور بعد از کریستیانو رونالدو را عملی کند و قطری‌ها فعلا ستاره باارزش خود را از دست نمی‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف شایعات منتشر شده حول بازگشت هافبک دفاعی اسبق استقلال به لیگ برتر، او در فصل جدید نیز کار را در قطر دنبال خواهد کرد.
السد با کسب پیروزی پُر گل مقابل الدحیل اجازه نداد صدرنشین لیگ ستارگان زودتر از هفته پایانی به جام برسد.
دونده ملی پوش 400 متر مانع کشورمان به مسابقات لیگ الماس قطر دعوت شد.
مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با فلیکس سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر بی نتیجه به پایان رسید.
دو مدافع ملی‌پوش ایرانی الاهلی قطر با نمایشی درخشان در قلب دفاعی این تیم مانع از موفقیت السد شدند.
درحالیکه به نظر می‌رسد قطر به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد است صداهای زیادی از گوشه و کنار اروپا از یوفا می‌خواهند به دلیل مالکیت قطری باشگاه پی‌اس‌جی مانع از خرید یونایتد توسط قطری‌ها شود.
سر جیم رتکلیف، با یک مانع بزرگ برای خرید منچستر یونایتد مواجه شده است.
مقامات آمریکایی مدعی هستند که در اسفندماه سال گذشته برجام آماده امضا بود؛ اما طرف ایرانی با طرح درخواست‌های غیرمرتبط با برجام مانند «خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریسم» و نیز درخواست ضمانت‌های غیرعملی مانند «تعهد دولت آمریکا به عدم‌خروج دوباره از برجام»، مانع احیای توافق هسته‌ای شدند. پس از این، مذاکرات ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷تیر ۱۴۰۱) در دوحه قطر و به دنبال آن مذاکرات وین در ۱۲مرداد سال‌جاری نیز بدون نتیجه پایان یافت.
وزارت امور خارجه قطر همچنین اعلام کرد که زنان و دختران با فعالیت در سازمان‌های غیردولتی داخلی و خارجی در ارائه کمک‌های بشردوستانه به نیازمندان همکاری می‌کنند.
ویلتون سامپایو، داور برزیلی بازی انگلیس-فرانسه، که در میان انگلیسی ها به چهره ای منفور تبدیل شده، با تصمیم فیفا همچنان در قطر حضور دارد و شاید قضاوت بازی فینال به او واگذار شود.
کریستیانو رونالدو با کاروان پرتغال به لیسبون برنگشت و در قطر ماند. برخی شایعات حکایت از خداحافظی او از فوتبال دارند که می تواند شوک بزرگ دیگری به فوتبال دنیا باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
این یک شگفتی نبود؛ کرواسی در ضربات پنالتی ژاپن را شکست داد و حالا نوبت دومین تیم آسیایی است که با کمترین شانس به مصاف یکی از مدعیان بزرگ جام برود.
هواداران انگلیس و سنگال قبلا بارها از نورهای لیزری در ورزشگاه استفاده کرده و دردسرهای زیادی ایجاد کرده بودند. این بار اما قطر مانع چنین اتفاقاتی خواهد شد.
لوکاس هرناندس، ستاره تیم ملی فرانسه، پس از مصدومیت وحشتناکی که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برایش پیش آمد به فکر بازنشستگی افتاد، اما مادرش او را متقاعد کرد که فعلا این کار را نکند.
پلیس قطر هواداران انگلیسی را از پوشیدن لباس سنت‌جورج منع کرد.
حاشیه‌های جام‌جهانی قطر تمام نشدنی‌ است و جدیدترین خبری که واکنش‌های بسیاری به همراه داشت خبر منع فروش مشروبات الکلی در استادیوم‌ها بوده است.
سادیو مانه در لیست تیم ملی سنگال در جام جهانی 2022 قرار گرفت.
لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، با برگزاری جام جهانی 2022 در قطر به صورت جدی مخالف است.
قوانین مالی فیفا مانع از بازپس گیری بلیت های فروخته شده به هواداران برای تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.
رسانه های جمهوری چک گزارش دادند که تمیم ین حمد آل ثانی سفرش به پراگ را به علت برآورده نشدن مطالبات نیمه کاره رها کرده و به دوحه بازگشته است.
رسانه های جمهوری چک گزارش دادند که تمیم ین حمد آل ثانی سفرش به پراگ را به علت برآورده نشدن مطالبات نیمه کاره رها کرده و به دوحه بازگشته است.
وزیر اقتصاد آلمان با انتشار پیامی در توییتر تلویحا اعلام کرد که به علت قیمت بالای پیشنهادی قطر، مذاکرات آلمان و قطر برای واردات گاز از قطر شکست خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ