انمار الحائلی، رییس باشگاه الاتحاد عربستان، تاکید کرد که لیونل مسی، بیشتر از کریستیانو رونالدو، نیازهای باشگاه او را برآورده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
بدون شک زندگی حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در خارج از مستطیل سبز، یکی از عوامل موفقیت او در زمین فوتبال بوده است.
مرد رکوردها در آستانه دستیابی به یک رکورد دیگر در رده ملی است.
ستاره پرتغالی از احتمال حضور خود در جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد.
ابرستاره پرتغالی النصر عربستان را ترک کرد.
رونالدوی پرتغالی از تمرینات گروهی تیم فوتبال النصر ریاض کنار گذاشته شد.
در شب کم فروغ کریم بنزما و وینیسیوس، رئال مادرید روی شانه‌های رودریگو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. رودریگویی که امشب خاطره رونالدو را زنده کرد.
رونالدو در اوایل نیمه دوم دربی ریاض، حرکت عجیبی انجام داد که منجر به دریافت یک کارت زرد برای او شد.
ژوائو فلیکس می‌گوید که از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر تعجب نکرد و تاکید کرد که او در عربستان تاریخ‌سازی خواهد کرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در دیدار برابر الوحده، چهار گل وارد دروازه میزبان کرد.
پس از ناکامی در سه دیدار گذشته النصر و به ثمر رساندن تنها یک گل از روی نقطه پنالتی، رونالدو اولین پوکر خود در عربستان را به ثبت رساند.
برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.
دیالو در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت: «کریستیانو رونالدو به معنای واقعی کلمه برای کیلیان امباپه همه چیز است. اگر شما از لیونل مسی برابر رونالدو نام ببرید، امباپه حداقل یک ساعت با شما بحث و از این ستاره پرتغالی صحبت خواهد کرد. از نظر او، کریستیانو واقعا دست نیافتنی است.»
پایانی تلخ برای داستان کریستیانو رونالدو در جام جهانی: همه چیز آنقدرها هم دراماتیک پیش نرفت.
حکیم زیاش به هواداران فوتبال مراکش وعده داد که حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، پایان شگفتی‌سازی این تیم نخواهد بود.
پپه، ستاره کهنه‌کار پرتغال، درباره حواشی مربوط به نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار امشب پرتغال مقابل سوئیس می‌گوید کریستیانو خیلی خوب می‌داند که تیم ملی از هر چیز دیگری مهم‌تر است.
کریستیانو رونالدو با انگیزه‌های خاص و متفاوتی در تمرینات تیم ملی پرتغال حاضر است.
مصاحبه جنجالی شب گذشته کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است.
تن هاخ در خصوص وضعیت رونالدو گفت: کریستیانو به ترکیب ما بازگشته است. چیزی خیلی عجیبی هم نبود، او یک بازی در کنار ما نبود و حالا به ترکیب بازگشته است.
کریستین هایدل، مدیر ورزشی ماینتس، به خاطر اخراج توماس توخل شدیدا از مدیران چلسی انتقاد کرد.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد انتقادات نباید فقط معطوف به کریستیانو رونالدو باشد.
دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، احتمال جذب کریستیانو رونالدو، در فصل تابستان را را تلویحا کرده است.
دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، احتمال جذب کریستیانو رونالدو، در فصل تابستان را را تلویحا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ