جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نباید از ذهن دور نگه داریم که گاهی خشم برخاسته از فقر و حتی طغیان برخاسته از غنی باعث می‌شود تا شاهد اتفاقاتی در جامعه باشیم.
رئیس جمهور گفت: پیاده‌روی اربعین به عنوان حرکتی تمدنی، به نماد تحول و جلوه مقاومت تبدیل شده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ارزیابی نظریه‌پردازان بزرگ سیاسی دنیا این است که استعمارگران ناگزیرند ایران را به عنوان قدرتی نوظهور با تفکر مقاومت بپذیرند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ارزیابی نظریه‌پردازان بزرگ سیاسی دنیا این است که استعمارگران ناگزیرند ایران را به عنوان قدرتی نوظهور با تفکر مقاومت بپذیرند.
رئیس جمهور دلیل مخالفت‌های نظام سلطه با ایران را تسلیم‌ناپذیری در برابر سلطه‌طلبی عنوان کرد و گفت: شرایط جهان به نفع مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان جهان اسلام در حال تغییر است.
دبیرکل حزب الدعوه عراق و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تداوم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی به عنوان تنها گزینه تاکید کردند.
کاربران عرب‌زبان در توئیتر بر لزوم توجه به گزینه مقاومت دربرابر اشغالگران و همچنین نگاه به قدس به عنوان راهنمای مسیر تاکید کردند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: راهپیمایی به عنوان یک نماد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا همبستگی مقاومت بتواند خودش را بیشتر نشان دهد.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر در نشستی با عنوان «بحران در اسرائیل؛ از شورش های خیابانی تا اتحاد مقاومت» روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۱ به بررسی آشوب در سرزمین های اشغالی خواهد پرداخت.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در اولین یادواره‌ شهدای رسانه‌ مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» گفت: واژه «مقاومت» جزو مقدس ترین واژه‌ها در جوامع مختلف اسلامی و غیراسلامی است.
نخستین یادواره شهدای رسانه مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» با حضور ۱۴۰ خانواده شهید رسانه‌های کشورهای محورهای مقاومت و ۲۰۰ خانواده شهید رسانه‌های ایران اسلامی برگزار می‌شود.
یک وبگاه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به تنش های اخیر در موضوع تعرض وزیر ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، عنوان کرد: نوار غزه همچون انبار باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: شهید سلیمانی توانست فرهنگ مقاومت را به عنوان یک الگو و گفتمان منتج به نتیجه و مؤثر برای حکمرانی در خیلی از عرصه‌ها ارائه دهد.
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.
وزیر کشور در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی گفت: مکتب شهید سلیمانی با مقاومت عجین شده و امروز به عنوان حرف اصلی در مقابل جریانات توطئه جهانی خودش را نشان می‌دهد.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مسئله اسرا در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد و شاید عنوان نبرد آینده با رژیم صهیونیستی باشد.
سخنگوی سپاه با اشاره به خدمات رستم قاسمی در دور زدن تحریم ها، گفت: بایستی از سردار قاسمی به عنوان یکی از پرچمداران بزرگ خدمت‌رسانی به ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی نام برد.
شماره سیصد و شصت و نهم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «هسته‌های مقاومت در سرتاسر جهان اسلام» منتشر شد.
در سال ۲۰۱۹ حدود ۱.۲۷ میلیون نفر جان خود را در اثر مقاومت به دارو‌های ضد میکروبی از دست داده اند. این سازمان معضل مقاومت میکروبی را به عنوان یکی از ۱۰ عامل اصلی تهدید کننده سلامت بشری اعلام کرده است. اهمیت این موضوع تا حدی است که شاخص‌های ارزیابی میزان مقاومت ضد میکروبی در چارچوب اهداف توسعه پایدار گنجانده شده است.
روز گذشته در رای اعتماد مجلس به زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی کار عنوان شد میزان سرمایه وی چیزی حدود ۱ یا ۳ هزار میلیارد تومان است... چرا اندکی شبیه مردم زندگی نمی کنید و چرا محل زندگی و خانه و درآمد و هیچ چیزتان شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیست؟
شماره سیصد و پنجاه و نهم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «پیشرفت در سایه مقاومت» منتشر شد.
شماره جدید هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «مقاومت؛ راز سربلندی» منتشر شد.
حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز مقاومت بی نظیرش، فعالیت هنری ارزشمند و یادبود طلایی مزین به پرچم پیروزی تحت عنوان «الفبای پیروزی» ارائه کرد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس پس از برگزاری نشست مشترک با صدور بیانیه ای بر مقاومت به عنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام کردند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ