مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش در جهاد تبیین و آشکار کردن واقعیات در جامعه نقش بسزایی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده سپاه تهران گفت: آموزش آحاد مردم در بستر آموزش و پرورش و توانمند کردن مدیران از نظر مدیریت بحران، دو مولفه بسیار مهم است که در پایتخت باید برای مقابله با بحران مدنظر قرار بگیرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مسائل آموزش و پرورش امروز جزو مووضوعات ملی است و باید با رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه جانبه توسط همه دستگاه‌ها آنها را حل کنیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی برای وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی بعد از انتخابات هیئت رئیسه مجلس معرفی می‌شوند.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: باید هر چه زودتر وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند.
بروز برخی مشکلات و چالش‌ها در دیگر حوزه‌های تحت مدیریت وزیر صمت از جمله بازار لوازم خانگی و فولاد و مس ضرورت این تغییر را جدی‌تر می‌کند و چه بسا این تغییر نسبت به جابجایی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش هم اولویت داشت.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: معلمان در تمام ادوار پیش قدم در جهاد و ایثار بوده و هستند.
مسئول دفتر آموزش پیش دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش از آموزش کودکان فاقد شناسنامه به همت نیروهای جهادی خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از شروع پروژه مولد سازی درایی های مازاد دولت در دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش خبر داد
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال ۴۰ مدیرکل استان اصفهان همزمان با آغاز دهه فجر در مدارس حضور یافته و در راستای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو می‌کنند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با ورود قرارگاه خاتم سپاه و نگاه جهادی آنان در ساخت پروژه‌های آموزشی، زمان تحویل فضاهای آموزشی به آموزش و پرورش هم کمتر می‌شود.
وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد، امور خارجه، اطلاعات و جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.
وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد، امور خارجه، اطلاعات و جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.
بوشهر- وزیر آموزش و پرورش گفت: نخستین همایش مقاومت دانش‌آموزی جهان اسلام به میزبانی استان بوشهر به‌عنوان پایتخت مبارزات ضداستعماری و استکبارستیزی برگزار می‌شود.
مشهد ـ دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی خواهر و برادر در طرح امین در مدارس کشور فعالیت می‌کنند.
تبریز- امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است، افزود: جهاد در راه ساخت کلاس‌های درس به معنی فراخوان دانش‌آموزان برای تحصیل علم و تربیت است.
گرگان- وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر آموزش در مدارس بر پایه مفاهیم بلند قرآنی انجام شود قطعاً نظام آموزشی ما سرآمد نظام آموزشی در جهان خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت ۱۰۱۷ فضای ورزشی در مدارس حقیقتاً یک نهضت و جهاد بود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت ۲۱۰۰ فضای ورزشی در مدارس حقیقتاً یک نهضت و جهاد بود.
در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر واژه تربیت تاکید زیادی شده است؛ اما باید در نظر داشت که تعریف ما از واژه تربیت بر عملکرد ما در نظام آموزشی نیز تاثیرگذار است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، نیروهای جهادی، نهضت نوشت‌افزار راه‌اندازی کرده‌اند و خیرین نیز در این خصوص همکاری دارند.
قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به نمایندگی وزارت آموزش و پرورش مصمم است تا با گروه‌های مردمی و جهادی پیگیر تحقق عدالت آموزشی باشد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:دانش‌آموزان نوجوان می‌توانند در مسیر مسجد سهله و کوفه موکب زده و دریک حرکت جمعی با محوریت سلام فرمانده به زبان فارسی و سلام یا مهدی خوانده شود.
۲ شرکت خودرویی سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند. این مجامع چه زمانی و به چه منظوری برگزار خواهد شد؟
ماجرای رتبه بندی معلمان در نوع خود، مدالی زرین در شیوه تصمیم گیری مسئولان بود، اما متاسفانه در اجرا متوقف شد. دولتیان بدانند، هر ریالی که خرج آموزش و پرورش بشود، چندین و چند برابر در فرهنگ و اقتصاد، بهداشت و درمان و حتی امنیت صرفه جویی خواهد شد و به جیب دولت برمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ